• 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
По-назад във темата ти бях пратил една таблица,отнасяше се за степен на сгъстяване и компресия.Обърни и внимание,ти попадаш в долния край на таблицата,а дори един цилиндър от двигателя ти не може да прескочи граничното налягане,като добавим и стартера от вторични и непочистените горивопроводи и ГНПто и дюзи в неясно състояние.Ти реално до момента нищо не си оправил почнал си едно,осрал си второ,захванал си трето,но нищо свършено от край до край няма.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Ти реално до момента нищо не си оправил
Добре, аз съм осрал и пари не съм дал! Само дето дюзите ги пипа МАЙСТОР. Стартер от вторични - ми от къде бе!? 300лв за нов стартер за кола, която струва 500лв? Питам как според теб да се реши проблемът с влагането на най-малко средства, а ти ми казваш смени всичко. :?
п.п Нищо не съм свършил и съм 200лв назад?!
ivanovbg - майстор
toolegittoquit написа:
п.п Нищо не съм свършил и съм 200лв назад?!
Казвах ти аз че така ще стане,ама ....Как може все на теб да ти се случва? :goodman:
:partyman:
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Питам как според теб да се реши проблемът с влагането на най-малко средства, а ти ми казваш смени всичко. :?
Ми просто при теб ВСИЧКО е за смяна.Веднага ще кажеш майсторите, само това знаете.Проблемът ти е, че си купил ЕВТИНА и НЕПОДДЪРЖАНА кола. :wink:
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
Kirilpm написа:
Ти реално до момента нищо не си оправил
Добре, аз съм осрал и пари не съм дал! Само дето дюзите ги пипа МАЙСТОР. Стартер от вторични - ми от къде бе!? 300лв за нов стартер за кола, която струва 500лв? Питам как според теб да се реши проблемът с влагането на най-малко средства, а ти ми казваш смени всичко. :?
п.п Нищо не съм свършил и съм 200лв назад?!
Дюзите ги е почистил майстор,ама на тея дюзи след половин милион километра пробег не е зле да им се сменят разпръсквачите,пък ти защо да даваш пари за глупости,особено при свалени дюзи.
Ако никак не стане опитай това http://vbox7.com/play:882cc98a&pos=vr
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Дюзите ги е почистил майстор,ама на тея дюзи след половин милион километра пробег не е зле да им се сменят разпръсквачите,пък ти защо да даваш пари за глупости,особено при свалени дюзи.
Защото оставих колата за мерене на компресия, техникът казва - почиствах и дюзите. Продължаваш да упрекваш и да си правиш бъзик за чужда сметка. Ако съм знаел, че има проблеми съм щял да ги дам парите.
И не са 500,000 пробег. На 240,000 взех колата!
ivanovbg написа:
Как може все на теб да ти се случва?
От майстори, майсторе. Като видят, че не са свещи, филтър или маркуч и дигат ръце. Ходя и се моля. Е, нема да стане!
kozl - майстор
Тинки като се съмняваш в майсторите, то как вярваш на измерената компресия :? Малко са сервизите оборудвани със стендове за проверка на дюзи, ГНП, компресия. И взимат скъпо. И като има кацне кола за 500 лв, а манипулацията е 400 лв. ко стаа :shock: Изсипахме един куп съвети. Пробва ли ги всички :? Ако има проблем в ГНП много специалисти са безсилни там. Добре че нямаш имобилайзер. На мен какви ядове ми прави. Ту пали, ту не пали и то пак зимата. Та свещи сменях, акумулатор, та въздух търсих.....
DundyTheCroc - майстор
Колежка кара дизелов Ситроен, тази зима на няколко пъти не и пали, дори гасне в движение, друг път е добре. Оказало се, че резервоара е пълен не с нафта, а с някаква както се изрази тя "гъба", след промивка всичко се оправи и си идва на работа дори при -15.
ArturDent - Почти Безобиден
toolegittoquit написа:
ГНП което странно защо не нагнетява достатъчно само при сутрешно палене или самият двигател? Бих могъл да я закарам за стенд на дюзи или диагностика на ГНП, но бих искал мнение с предположение по-стабилно от моето.
Може и на стенд да не се хване ГНП. Някои преди пълно умиране страдат на пример от лоши спойки в електрониката.
Други - от една "пишка"(буталце) вътре в помпата, което ако е износено някой път зацепва в едно положение и няма палене. Понякога се оправя, ама работата е тото.
Демек може да я закараш на стенд и всичко да изглежда ок, а като си тръгнеш пак да се прояви...

Абе човече, напиши модела на тая помпа, може и от спецификациите да е.
пишман_майстор - майстор
Тая кола няма "електроника". Най-голямата електроника е в ...релето на мигачите :-D Дори не и трябва акумулатор за да работи ( като се изкорми стоп клапана ) Ще работи докато свърши нафтата.
Не знам обаче майсторът какво точно им е чистил на дюзите. Тези дюзи имат разпръсквач с голяма дупка отдолу. Тя не се запушва , ако ще с изгоряло масло да караш . Нагар може да има отстрани , да. Регулират се в тесни граници 5-10бара ако са стари разпръсквачите, но понякога ако е такава разликата е по-добре въобще да не се барат, че вместо подобрение може да се влошат нещата.
За разлика от нови като са, там може доста по-сериозни промени/налягане на отваряне да се докарат . Иглата при старите си е "направила" място. Просто идва момент да се вземат нови разпръсквачи. При теб те не са скъпи, но веднъж сменени и с малко корекция/предварение на помпата ( ако не е много износена ) ще се подобрят драстично нещата , аз бих подходил дори с малко по-голямо налягане на самите дюзи ( да се настроят ) . Бих пробвал с 30 бара отгоре , но това само при нови разпръсквачи , на старите е безсмислено и вероятно неизпълнимо ( няма да работят правилно ) . Ще има малко ефект/подобрение при поспаднала компресия на мотора.
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: