• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
Dewalt - специалист
stan_slav написа:
сегашните дилъри на ВАГ трябва да сложат по един Голф 2 на постамент отпред, защото инерцията от славата за здравина на старите модели им продава новите.
Съгласен.
Разликата в цената на старата и новата А8 е 10-15000.Неслучайно съм избрал старата.Имах възможност да карам новата около месец и трябва да да кажа че освн визията и още няколко екстри както и салона изобщо по нищо не се различава от стария модел - тези с фейс лифта.Напротив старата е и по здрава.На новата и куца окачването,спирачната и кормилната система.За ламарините нямам наблюдения.Иначе моторите са им по мощни и особенно 4.2 дизела- върви като бензинка.
ArturDent - Почти Безобиден
Не е проблема само на VAG, просто новите модели автомобили се правят да изкарат към 5 години. Колкото един нормален лизинг. Това е борба за това да струват по-евтино.
Ето малко опит от приятели:
VW Кади - 3 месеца и проблем със скоростната кутия.
Пежо - 207, 10000 км - спирачките свирят, от фирмения сервиз, казват че това е нормално ?!
Дизелови Опели, GM, - 10-15 000 км - изгорели подгревни свещи. На няколко автомобила.
Dewalt - специалист
Това е супер несериозно от страна на производителите макар да е истина.
Май не само автомобилите са така.
Техниката в днешно време вече е различна - едвам оцелява в гаранционния срок - кафемашини,плазмми системи за домашно кино и.н
Разбирам стремежа на производителя за по ниска цена,дизайн и визия ,но не разбирам обаче вариянта да си подменяш цялата техника на има няма 1,5-2 години.
Конкретно за фалветата и ауди - наистна имам такова наблюдение - за това и оставам фен на по старите модели.
Новите като че ли освен по скъпата поддръжка нямат кои знае колко предимства.
ArturDent - Почти Безобиден
А и да подчертая, че автомобилите по-горе са лични и нормално карани и поддържани.
Не е някоя служебна баничарка с 5 шофьора на по 20 години (състезатели).
ieiei - специалист
ArturDent написа:
А и да подчертая, че автомобилите по-горе са лични и нормално карани и поддържани.
Не е някоя служебна баничарка с 5 шофьора на по 20 години (състезатели).
Нещо не е така.Имам наблюдение на повече от 10 автомобила(различни марки и модели,такси)
от ниския ценови клас, които до 100/150 000 км сменят само консумативи.
ArturDent - Почти Безобиден
Те тия, които са за таксита не им дават пълната гаранция май. И ги викат по-често в сервиза за "профилактика".
А и да не се лъжем, такси се кара докато се счупи нещо и не може да върви. Колата се кара да изкарва пари. Това че на нова кола свирели дисковете или не работило подгряването не се брои.

А гаранцията къде отива като им сложиш метан или газ....

А и личния ми опит VW Passat B3 и VW Passat B5. Първия беше на повече години, правил съм му 3 пъти по-малко ремонти за 15 пъти по-малко пари. Само тъпата кора под двигателя струваше към 350 лв. Всяка зима.
Много трошливи кори си си купувал щото моята я карам вече трета година и смело мога да кажа че все още е здрава и нямам проблеми с нея ,а и по въпроса с окачването при пасатите и аудитата скъпо е като го купуваш от родните кожодери,преди 8 месеца от Германия с доставката до БГ ми излезна 317лв.и вече е на около 50 000км.и държи все още така че всичко са митове и легенди за поддръжката на тези коли,а и все още се намират балами които плащат по 200лв. за един носач + смяната му в някой сервиз
gattaka - специалист
Да,като цяло в БГ всичко относно поддръжката на автомобилите,цените на частите и т.н. са митове и легенди!
Общо взето мнението на средностатистическия българин относно дадена марка автомобил се гради на приказките на автомонтьора(махленския майстор,който е ремонтирал на дядо му жигулито)!Точно поради тази причина за нас българите няма по-хубави коли от немските,по-здрави от японските и по-скапани от френските.
Това ме подсеща за един колега,който има Кадет на 25 години...беше му се скапало релето за чистачките-нагряло,разтопило се и залепнало за таблото с бушоните,та беше ходил на 2-ма майстори и нито един не можа да го извади!Та колегата до последно беше силно убеден,че това реле се вади по някакъв специален начин(с преплъзване,завъртане и тем подобни глупости)понеже неможело германеца да го направи толкова просто!.... :lol:
ArturDent - Почти Безобиден
Данко, а за смяната на ремъци, само труда, не каза ;)
Chefo77 - майстор
Артъре, в грешка си и това е. Ако не знаеш, само тук (в БГ) има скъпи части - навсякъде са евтини, евтини ...
Имаше един отворен в тунинг-а, дето първо имаше прекрасна невероятна Вектра 1.6, 101 коня. Ама как вървяла, ама как малко горяла ... Взе си едно умрЕло А4 ама от най-първите, 1.8 без турбо (за инфо - най-грозния им мотор)... и изведнъж стана кола номер 1. Мойто Ауди това, мойто Ауди онова ... След това се изпокара с половината форум, че било мит това за слабите носачи и високата им цена ... какви 1000 лева, за 350 лева намерил суперски носачи (пълен комплект - 8 броя), дето им давали ЦЕЛИ 70 000 км ... мисля че все още не е навъртял на новото си окачване и 6-7 000 км ... и почнаха да се обаждат.
Пък "баламите" не пазарят от хоремага.
Няма кола с евтина поддръжка. Има калпави части на ниски цени. Като забучиш на Г 3-ката си накрайниче за 10 лева си викаш ебаааси колко съм евтин. Като идеш в Порше България и извадиш 80 лева за "същото", разбираш колко струва всъщност.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Тема "VW & Audi" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: