lov написа:Е то оставаше и със звънчев проводник 10 метра да се опитваш да подаваш ток и да искаш да завърти.Ок Щото стандартните кабели за тая работа са по 20 сантиметра?![]()
Айде пиша по-бавно:
Радиото на колата забравено, пред колата стръмно, зад нея стена - не може да се бутне. Не ми се сменя акумулатор при работещ двигател, щото съм чувал разни работи, а колата не е мояааа... Прикарвам другата бричка, вадя кабелите, паля, форсирам, чакам, пробвам другата кола - половин оборот и нъц! И така докато не сложих акумулаторите един връз друг, кабелите отрязах колкото може по-къси и запали.
ПП. Опитах да споделя нещо което съм разбрал от опит, с възможно най-малко думички в предния пост.
Виж, технологиите напредват, звънчевия кабел не е на мода. Другия път ще пробвам с Блутуут
