• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13
Всички имаме коли, нали ?
сола 180 - специалист
Chefo77 написа:
И има хора, които не се интересуват само от това да стигнат от т.А до т.Б.
Да разбирам ли, че е по-добре имаш ел .стъкла и всеки месец да си в бокса и като тръгнеш за някъде всеки път да се молиш да стигнеш????????Ставате смешни .Казвате на черното бяло ама както и да е.Парите са си ваши давайте си ги.
Chefo77 - майстор
Какво ще рече всеки месец в бокса? Ти можеш ли да гарантираш, че ако си вземеш дървен немски курник, ще стоиш извън сервиза по-дълго, отколкото ако си с нежна френска тоалетна?
И пак казвам - НЕ карам френско. Нарисувано е на аватара.
Повечето ми приятели карат немски коли. Но вярвай ми, нито един не кара ФВ, Опел или Форд :wink: А единия беше такъв привърженик на Пасатите ... 2 имаше. На втория за 2 години 3 пъти сменя една тъпа шайба - 1000 лева процедурата. Колата беше с вечно скърцащо табло и возеше по-зле от бившата Лагуна на бившия ми шеф. При все че беше доста по-нова. Да, вървене, горене ... никакви грижи.
НЕ карам френско. Но съм против кепенците.
torbalan - Дървен философ
сола 180 написа:
Chefo77 написа:
И има хора, които не се интересуват само от това да стигнат от т.А до т.Б.
Да разбирам ли, че е по-добре имаш ел .стъкла и всеки месец да си в бокса и като тръгнеш за някъде всеки път да се молиш да стигнеш????????Ставате смешни .Казвате на черното бяло ама както и да е.Парите са си ваши давайте си ги.
солааа, с рено 19 като собственик имам изминати към 130 хил. км.
имах приятел - като теб фен на немските возила...
за времето, дето аз си возех задника в деветнайската
той бракува един голф, два опела и си купи форд...
същия френд, по времето когато беше собственик на голф, каза че за месец дава повече пари за сервиз, отколкото аз за година (точно за това бракува гуфа)...

в момента съм собственик на ситроен С5 - зам. главния редактор на българската редакция на аутобилд ми е приятел, като чу че съм си купил С5 - идея нямаш кви неща ми наговори...
по неговите думи - до ден днешен трябваше да съм дал поне 10 хил. евро за сервиз...

е не, вече почти 150 хил. км. с С5тицата сме навъртели, и драми със сервиза нямам...
сменям неща, които сменят и колегите с ауди, вагини, опели, фродове и т.н., но като цяло на по-ниска цена...
сола 180 - специалист
Вярвайте си пичове.Както казвам на околните които ме лъжат за разхода на колите си-"не лъжете мен,лъжете себе си".
И не съм превърженик на немските коли, просто ненавиждам френските кочини-много екстри които често отказват за сметка на слабо окачване, висок разход и кво???Накрая нищо.
Chefo77 - майстор
AutoBild са изкривени рекламни дейци, които са в състояние да кажат не на черното бяло, а да обясняват как пържолата не е по-вкусна от краставицата, само защото не е толкова зелена.
За тази "медия" по-високо от Витоша нема...
Сола ... какъв висок разход бре, човек? Точно пък рендетата са много, ама много по-икономични от ВАГ-ините ...
torbalan - Дървен философ
сола 180 написа:
Вярвайте си пичове.Както казвам на околните които ме лъжат за разхода на колите си-"не лъжете мен,лъжете себе си".
И не съм превърженик на немските коли, просто ненавиждам френските кочини-много екстри които често отказват за сметка на слабо окачване, висок разход и кво???Накрая нищо.
като говориш за "по-слабо окачване" земи се зачети малко за окачването на съвремените автомобили...

с ужасТ ще установиш, че окачването на автомобилите от един клас е практически еднакво... независимо къде са произведени...

до аналогични изводи можеш да стигнеш и за двигателите...

май само рекламата и цените им са различни...
fbr - майстор
Аз пък съм за Левски.
25th Hour - специалист
Торбалане гледам ти мненията... понеже си ми симпатичен и тук сме си приятелчета един вид.... не ги казвай тия неща извън форума, че ще ти се смеят много...ама много...
crez - майстор
25th Hour написа:
Най-смешното- мегана гние като идиот а Опела в тия години е доста здрав.
Девиза в форума на опел е:"Опела бяга много...за да не го стигна ръждата". :lol: Общо известна истина е, че немските коли ръждясват най-бързо. Моят меган е на 12г. и няма едно петно от ръжда (купето е поцинковано), а виждам 10 годишни BMW-та с "пришки" от ръжда по веждите, като прокажени са. Приятел си купи 6 год. BMW, след 2м. му смени разпределителен вал, кобилиците се бяха вкопали в гърбиците. Късмет, неговият вал пропуснали да го обработят термично, това бе заключението на специалистите. :?
inspo - майстор
crez написа:
Девиза в форума на опел е:"Опела бяга много...за да не го стигна ръждата". :lol: Общо известна истина е, че немските коли ръждясват най-бързо.
Това вече не е актуално, този проблем е оправен при Опелите след 97г.


Много изкривихте темата. Няма кола, която да не се чупи!
И всяка марка си има недостатъци, както казах по напред Рената пукат изходящия си колектор, а за 19-ките се сещам,че
много им се развалят копчетата за парното. Това са специфични за марката проблеми. За които, като купуваш дадена кола е добре да знаеш и да гледаш за тях. То късмет късмет, но за което може - трябва да се гледа.

Човека такива неща го интересуваха, не да си мерите колите.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13

Тема "Рено 19 или Рено меган" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: