• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
Всички имаме коли, нали ?
VLADO66 - майстор
А в новия модел на Инфинити нама механична връзка между волана и колелата.т.е въртиш си волана и компа решава на къде ще ходиш..
hidrazin - майстор
Аз пък едва днес сложих зимните гуми - нови GISLAVED. Не бързах да ги слагам. Има много предвидливи хора, дето си ги слагат навреме и затова сега нямаше никой на гумаджийницата. :-D
В понеделник ще мина една проверка на предница, че май имам един тампон за смяна. Хубаво е да се направи, за да не ти изпапа новите гуми.
:partyman:
Chefo77 - майстор
Sava са вероятно най-добрите условно бюджетни зимни гуми на пазара. Преди време точно Ескимо-то изкърти много от реномираните марки в тестовете. Казвам условно бюджетни, защото цената им много се покачи в последните 3-4 години. Но качеството сякаш не е слязло.
Гиславед имат много добри попадения в определени условия и кошмарни в други. НордФрост например е уникална на сняг. Меки са като структура и нестабилни на сухо и положителни температури, заминават много бързо. Еврофрост-а са бюджетен ташак.
Иначе аз съм на едната кола с Nexen Winguard, на другата с Debica Frigo 2. На Ровър-а предницата му е 800 кила, като натисне Нексен-а няма място, през което да не съм минал и в което да съм затънал и да не съм излязъл. С Темпрата, макар също дизел, макар по-висока ... няколко пъти вече се закопах с Дебица-та. По-лека е.
И най-важното - много по-важна е правилната техника. Ако някой си мисли, че газ до дупка и перфектни гуми са ключа, много се лъже. За мой голям - не, ОГРОМЕН - късмет, ме е учил уникално добър шофьор - баща ми. Аз съм далеч от неговото ниво, но самият факт, че многократно съм вземал правилни решения, ме кара да се кефя на себе си :)
hidrazin - майстор
Chefo77 написа:
Ако някой си мисли, че газ до дупка и перфектни гуми са ключа, много се лъже.
Определено това е най-важното. Зимно време, задно предаване, летни гуми отзад (Бриджстон), зимата при 40 санта сняг съм се качвал на хижа Бедек - след връх Бузлуджа и то без никакъв проблем.
:partyman:
Chefo77 - майстор
hidrazin написа:
Chefo77 написа:
Ако някой си мисли, че газ до дупка и перфектни гуми са ключа, много се лъже.
Определено това е най-важното. Зимно време, задно предаване, летни гуми отзад (Бриджстон), зимата при 40 санта сняг съм се качвал на хижа Бедек - след връх Бузлуджа и то без никакъв проблем.
:partyman:
Дообре, вярвам ти :lol:
hidrazin - майстор
Chefo77 написа:
Дообре, вярвам ти :lol:
Вдигам рамене.(защото няма такъв смайл :-D ). На мен лично ми е безразлично дали вярваш. Ходихме да "носим" ток за един закъсал бус с паднал акумулатор.
Май забравих да кажа, че в в багажника мъкнех една стартерна количка. :shock:
:partyman:
Chefo77 - майстор
hidrazin написа:
Chefo77 написа:
Дообре, вярвам ти :lol:
Вдигам рамене.(защото няма такъв смайл :-D ). На мен лично ми е безразлично дали вярваш. Ходихме да "носим" ток за един закъсал бус с паднал акумулатор.
Май забравих да кажа, че в в багажника мъкнех една стартерна количка. :shock:
:partyman:
Е то е ясно, че си имал струг С8 в багажника, иначе нямаше да можеш да отлепиш изобщо :)
И ние сме яли бонбонки Тик-так, дето се вика. Като падне първия сняг и поне половината от закъсалите в града са с летни гуменки. Мерси :)
hidrazin - майстор
:? Пак вдигам рамене. Никого не агитирам зимъска да кара с летни гуми. Просто споделих случка. Пък това кой, какви бонбони е ял е съвсем отделен въпрос.
:partyman:
ArturDent - Почти Безобиден
Аз пък карам тази зима с АТ гуми на BF Goodrich,
- На пресен сняг и неутъпкан, май се справят по добре от чистите зимни гуми.
- На утъпкан сняг - долу горе като зимни.
- На "пресован" сняг и лед - доста по-зле от зимни.

На баир, с утъпкан сняг и само на задно - забрави дори и с зимни гуми. Отпред сигурно е 1500 кг. а отзад 500. Трябват ти поне три мутри на задната седалка, че да не се разхожда задницата.

Хубаво беше да взема зимни гуми ама летен и зимен комплект струват колкото една малка кола на старо.

Такъв тип са гумите:
Изображение
bigdragon - майстор
ArturDent написа:
Аз пък карам тази зима с АТ гуми на BF Goodrich,
Това не са зимни гуми.
Това са така наречените "рошави гуми", които се изработват от по твърди смеси и са специализирани за кал и почвени пътища.
Зимната гума се изработва от меки смеси. Както си забелязал, тази гума се държи добре само на неутъпкан сняг, където значение има формата на грайфера. Там където значение има сместа на гумата :? , тази гума за зимата е калпава...
Освен когато си извън пътя.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

Тема "зимни гуми M+S" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: