• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Както казах малко по-нагоре.Да си мизерник е състояние на духа
Ти явно си дървен философ. Дистрибуторната капачка, както и палчето от искрата се износват и се увеличава междината им, което води до по-високо натоварване на бобината. За това съм ги и сменил с нови. Имам и нови свещи, които са основен компонент в запалването. Едни здрави кабели(защото съм ги мерил), които не "светят" в тъмното не виждам причина да ги сменям. Те са медни и нищо не може да им стане.
Та, явно ти си от дървените философи, като един в друг форум, който не ремонтира, направо сменя. Предлагам ти следващият път като ти се развали колата, да земеш да я засилиш към вторичните, че ако вземеш я ремонтираш, па нещо друго й стане, ще вземеш да утрепеш някой. Ей, ходи си купувай при всяка повреда нова от магазина за 20 бона. Аз съм сигурен, че ти и гуми не лепиш, направо ги сменяш. Или се циганиш с фитилчето за 2лв, което аз никога няма да си го сложа на гумата, а? Защо ме караш да обръщам тона и само сееш провокация? На мене може да ми е проблема колата, като гледам на някои други проблема им е главата!
Набий си го в умната глава, че аз плащам едно нещо да ми свърши работа. Писна ми да плащам за префърцунени марки. Ей, в бояджийският подфорум някой май си купи хубава боя Левис, която само че не боядисва и се лющи. Аз като си купя Практика или Оргахим, поне знам за какво плащам. И ми е през .... какво пише отгоре.
Бих казал и 2-3 приказки за първите 7 години, ама няма нужда. Май ми схвана намека.
kr1100 - майстор
Kirilpm написа:
.Слагай кабели на метър от всичко по 1 лев или от някоя квартална бакалия и после се чуди защо гасне преди да е заваляло..
Не си много прав. Така е направено, а и няма кора -влезе ли в локва водата в капака и в/у делкото и кабелите.
На пкойната ми съпруга Г3 АЕЕ /нови кабели,свещи, капачка ,палец, бобина/ - зарови ли се в локва -гасне. Монтирах кора взета от "Бухала" и спряха проблемите. Много колегис Г3 и Поло го имат този проблем.
Съвсем друг е въпроса защо се е нахедрил на такова "световно"известно газово - пак от икономия и мизерия.
toolegittoquit - майстор
kr1100 написа:
Съвсем друг е въпроса защо се е нахедрил на такова "световно"известно газово
Не съм. С него купих колата. Предният собственик бил го слагал, получих някакви бумажки, които свършиха малко след като купих колата. Според теб, като я купувах, дали знаех че е световно неизвестно и няма кой да го ремонтира?
Gadnyara - специалист
Какво стана със свързването към колектора? Не коства много усилия да пробвате...
toolegittoquit - майстор
Gadnyara написа:
Какво стана със свързването към колектора? Не коства много усилия да пробвате...
Искам да ти благодаря, както и на всички останали с идеи, но изпратих запитване към фирмата производител, която твърди, че това ECU не поддържа автокалибрация, а само ПРО версията. Както и да го свържа, няма да имам автокалибрация - така изглежда. Трябва да се настройва ръчно.
Утре ще се уверя, че действително е така, вчера вечерта и днес при нас вали. Не ми се вадят лаптопи и кабели за диагностика в дъжда.
ivanovbg - майстор
Насила на човек можеш само да вземеш, няма как да му дадеш!

:partyman:
Kirilpm - специалист
С хубави кабели и лули няма проблем с водата,поне не съществен,може да прекъсва да припуква но трудно ще огасне докато не я удави качествено.А ако това че кабелите не искрят е критерий че са наред вземи си търси някой занаят не свързан с кабели.Аз не знам ако на кабелите нищо не може да им стане защо ги продават като резервна част и ги водят консуматив,но щом казваш че са вечни така да е.Я сега обясни какъв е проблема да се слага фитил?Ако ти си от племето на гъзоръките и поставянето на фитил не ти се получава,мога да ти кажа че проблема не е във фитилите.Ти какво решение предлагаш ако имам набит пирон в гумата?Да навия видичка и да си карам?Или да я сваля,да размонтирам гумата от джантата и да слагам вътрешна лепенка и след това да монтирам отново и да балансирам,като мога да си реша проблема за 2 минути без дори да я свалям от колата.Писнало ми е от тарикати на дребно,които винаги са прави,знаещи и можещи,особено в собствените си очи и вечно някой друг им е крив и виновен.
Gadnyara - специалист
Отново не си схванал какви са наляганията и за какво служат... щом си очаквал да прави точки (графики).
Като вържеш наличния датчик към всмукателния колектор (а той вече е вързан към газта в другия край), софтуерът ще знае диференциалното налягане, вместо досегашното налягане на газта спрямо атмосферното. Тази промяна би могла да е вариант за по-адекватно управление на газовата. Колегите те насочват да пробваш.

Но и в двата случая няма МАР - няма настройка по графика.
................
Стъпките са: автоматична настройка, после в колата и корекции по таблицата, където не върви добре.
Ако можеш да четеш циркониева ламбда-сонда - и по нея.

Но първо условие е да сме сигурни в запалителната система. Дотук не съм сигурен, че за 8 хил. км недобра работа на двигателя все още са здрави всички части.
toolegittoquit - майстор
Свещите са здрави. Мислех, че са от тях, бях върнал старите беру, запилях едната свещ и една нова шампионка купих. Разлика между новата и старата не виждам в електродите, те са карани малко. Палецът и капачката не са износени сериозно. Проблем на бензин практически няма. Просто поляците с техният отговор доста ме обезкуражиха, че работата най-вероятно няма да стане. Утре ще пробвам, ако е хубаво времето, но.. Има един полски LPG форум, но не разбирам полски, а гугъл преводача нищо не му се разбира.
Gadnyara написа:
Но и в двата случая няма МАР - няма настройка по графика.
Какво ще рече това?
Kirilpm написа:
Аз не знам ако на кабелите нищо не може да им стане...
Нямам какво да ти кажа на теб повече. Освен, че с тия кабели проблем на бензин нямам. И че на кабелите с медна сърцевина нищо не им става. Става им нещо на изолацията от старост. Докато поддръжката на моята кола си я плащам аз, не давам някой да ми философства с тоя тон. Моля, намери си друга тема.
п.п Не, аз не разбирам от газови кой знае колко. И понеже никой майстор не иска да се хване да го настройва се налага не толкова подходящ човек да го прави. И колкото мнения и да изпишеш в тая тема, това няма да се промени. Друг няма просто.
Последна промяна от toolegittoquit на ср окт 07, 2015 11:57 pm, променено общо 1 път.
Gadnyara - специалист
Ще рече, че е нужно да се мери вакуума в колектора и налягането на газта. Два броя датчици, свързани на два входа на ГИ компютър. Твоят има един вход.

В случая (след преработката) ще е ясна само разликата между двете налягания - диференциалното.
А сега (преди преработката) имаш налягането на газта спрямо атмосферното, с други думи - относително налягане.

За твое спокойствие, настройка с графика не е лечение, само улеснява настройката...
Последна промяна от Gadnyara на ср окт 07, 2015 11:59 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: