• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
шоп - майстор
toolegittoquit написа:
Взех свещи. Новите са по-дълги. Купувах ги, като казах марка, модел и дори дадох талон да гледат двигателя.
Има ли проблем? Новите са по-дълги и влизат малко по-навътре в главата.
Изображение
Свещта миришеше малко на недоизгоряла нафта, понеже я мъчех да запали. Пробвах я на акумулатора - загрява. Пробвах старата, не загрява. Познал съм, че е дефектна. Сега взех 2, после ще сменя и другите 2.
Може и да има проблем...когато бутало и свещ се срешнат с удар... :|
Защо си мислиш че по талон може да купуваш части за над 25 годишна кола?
Колко ли двигатели са сменени, дали в момента си с двигателя оженен за рамата преди над 25 години?

Гледам качваш снимки....качи и снимки на двигателя, колата и т.н. Да не си чешем езиците напразно:-)
Последна промяна от шоп на вт яну 05, 2016 5:53 pm, променено общо 1 път.
kozl - майстор
Аве може би да пуснеш на мястото на свеща един свободно движещ се стержен в остта на свеща и като превърташ коляновия вал да определиш минималната дълбочина спрямо повърхността на главата. После сравни в-у старата свещ и положението и в затегнато състояние дали има аванс като за дължината на новата свещ.
toolegittoquit - майстор
kozl написа:
Аве може би да пуснеш на мястото на свеща един свободно движещ се стержен и като превърташ коляновия вал
Как според теб да превъртя колянов вал на кола на трупчета в снега? :? Казаха ми, че са тези, аз питам тук, защото са с различни размери? Както и да е, от каталога на Евро07 намерих аналога им от тяхната марка ITN, който го дават пълно съвместим и подходящ за тоя двигател.
Ето го каталога

Код: Избери всички

http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php?action=results&searchType=searchByCode&id=39888
шоп написа:
Колко ли двигатели са сменени, дали в момента си с двигателя оженен за рамата преди над 25 години?
Защото само тоя двигател влиза в колата? :?
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
.... от каталога на Евро07 намерих аналога им от тяхната марка ITN, който го дават пълно съвместим и подходящ за тоя двигател.
Евро 07 и ITN..... :wallbash: :wallbash:
Ама кво ти пука...нали са тънка лайсна.....на далавера си.... :-D
kozl - майстор
На пежото с гедорето и те така
Изображение.
На Форда па не знам...........
шоп - майстор
Ми много по-просто се превърта колянов вал...със стартер:-)
При такъв случай аз бих процедирал така: премехнати 4 бр свещи. Навива се една нова и на няколко оборота при навиване на първата свеш се превърта на стартер. То ще се чуе:-)

Предполагам, че по-дългите свещи ще се срешнат с буталата:-) От снимките ми се струва че са почти с 8-10 мм по дълги от края на свеща до челото на уплътнението :mrgreen:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Евро 07 и ITN..... Ама кво ти пука...нали са тънка лайсна.....на далавера си....
Тия не са ITN! :x Други са, просто ги дава съвместими на ITN и прочие марки, които стават за Ford Fiesta 1.8D. Пък и само такива ми излизат за тая кола по принцип.
kr1100 - майстор
ivanovbg написа:
Аха...ей ти няколко жокера:
1. Ако пали на бутане, а не на стартер е много вероятно да не развърта нужните обороти. Стартерите с редуктор са с МНОГО по малък работен ток и кабелите са разчетени за него. Смяната води до по ниски обороти.
Много е прав колегата .Това и малкия стартов ток са ти основния проблем. И каква марка са ти акумулаторите и кой набор ?
Като искаш дизел да пали зимата - нови свещи и нов акумулатор.
Ще се повторя, преди бях писал -по спомени 2005г зимата под минус 15 грС .Фордовете на Спиди нямаха палене - по 2-3 обиколки на района правеха на дърпане от дърти Голф2 дизели тракащи си като смазани шевни машинки.
Слагал нафта от местна нафтаджиница - бъркоч незнаен - то на големите фирми не им читава нафтата , ама някой казал ,че на местната била хубава щото е с 2 ст по-евтина.
Последна промяна от kr1100(стар) на ср яну 06, 2016 9:31 am, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
kr1100 написа:
Много е прав колегата .Това и малкия стартов ток са ти основния проблем. И каква марка са ти акумулаторите и кой набор ?
Пак ще кажа - единият акумулатор е на 3 месеца, другият на 6 месеца. Единият 72Ah, другият 75Ah. Единият с 680А стартов ток, другият със 750, ако помня правилно. По-рано съм дал дори линк на марката на акумулатора. Електра е.
Що иде реч до гориво - горивата там са хубави, така се говори. Аз не мога и да имам претенции от къде да зареждам, защото не навсякъде я има всяка верига или отделна бензиностанция, когато ти потрябва. Просто често минавам от там.
Интересно защо има къси и по-дълги подгревни свещи, като и двете ги дават по каталог за една кола и двигател? :?
kr1100 - майстор
преди малко я видях темата , но се отказвам да пиша повече
Тинки си остана същия дървен филосов като от предните му теми. Марка - няма, бензиностанция - име няма. Код на двигателя няма. Купил бил стартер от интернет - от кого ? неизвестно -пък гаранция никаква. Части от Евро 07 - най големите ментета са там .
Да те светна има 1 фирма където може да се намерят стартери, алтернатори и др заводски рециклирани. с гаранция.
Бях ти я писал, ама като не помниш си е за твоя сметка.
Последна промяна от kr1100(стар) на ср яну 06, 2016 9:32 am, променено общо 1 път.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: