• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
ArturDent - Почти Безобиден
Chefo77, не разбрах какво съм в грешка. Просто исках да кажа че смяната на ремъци на Passat B5 и нагоре, Audi А4 и нагоре си е доста трудоемко и съответно скъпо. Правя сравнение например с Passat B4.
На първите трябва да разглобиш цялата предница - кори, маска и т.н.
Окачването също не е евтино. Мисля че комплекта (с биалетките) отиваше към 1000 лв. Ако ги купуваш поотделно става повече. Когато съм сменял - сменям всичко, целия комплект. Другото е глупост. Все едно като ти се скъса едната обувка, да не си купиш чифт, а само една обувка.
Но както и да е вече пасата го отсвирих - той е проблем на новия собственик.
Chefo77 - майстор
Артъре, пошегувах се - като реплика на твоята реплика срещу Данко :)
Зная за какво иде реч. Поне хората са направили разглобяването по-лесно, отколкото при Браво 2.0 турбо.
25th Hour - специалист
Тва с носачите е доста забавно. Такива цени няма за марково окачване а това за по 170 паунда съм го виждал реално какво преставлява..

Според мен ако колата ти струва 4000 лева или дори 7000 лева не може предното окачване да струва 10% / цена без труд/ това ме дразни специално в тая марка...

Относно ангрежажите- не е трудоемко а направо е АД... но истината е че в махленския сервиз където отиват повечето такива рядко разбират и рядко имат инструмент...

В нормална бяла държава това не е никакъв проблем...съответно и цената е подобаваща...
Chefo77 - майстор
Има логика да ти струва колкото 10% от колата, но да издържа за тези пари. А то, извинявай, дето ще тръпна при вида на всяка дупка ...
Разбира се, не са толкова кекави. Образно говоря.
ArturDent - Почти Безобиден
Абе всяка кола си има болка. При тези носачите и ремъците. При опелите - помпата на Бош...

А за носачите - има оригинални за руския пазар. От железо, а не алуминий. През 2005 година даже VAG, безплатно сменяха в Русия на всички гаранционни автомобили.
moji - напреднал
я каква тема имало тука а аз не съм я забелязал до сега- от 9-10 години карам ауди, б3, б4 сега а4. Когато я купих през 2007 стария собственик ми каза че бил сменявал само горен десен прав носач...добреее, карам си аз минавам некви мизерни километри и почва онова тропане с което са толкова известни тея коли. Поглеждам : горен десен прав.Хубаво - купувам марков - moog стотина лева беше, по-малко , ама там някъде. Минавам към 10к и пак ...и пак същия..айде малко по хубав - TRW...и айде пак 10-15к..и понеже ми писна си купих третия път един в една виненочервена кутия уж италиански, ама отвсякъде си смърди на китайски. 40 лева.... само малко му добавих грес.. и вече не знам колко километра съм минал и не мърда.... така че с тия носачи си е отвсякъде сериал. Та така - за 4 години съм сменявал три пъти един носач, веднъж биалетки и веднъж водна помпа... ама си ме кефи колицата... колкото толкова ;)
gattaka - специалист
Това е най-важното колега! :)
wenciautoklima - специалист
Момчета, да си фен на една марка не значи да си фанатик и да отричаш всичко тотал.Аз карам А4 от 96 г 1,8Т фабрично 150 сега е 185.Непонятни са ми тези цени които се размахват във форума за авточасти.Имам сервиз за автокиматици ,синът ми се занимава с диагностика и чип-тунинг,но като чета Вашите мнения явно нещо,някъде сте пропуснали.Ако Ви интересува ще Ви опиша точно колко струва ремонта на предницата на А4.С уважение към чуждото мнение В.Александров
Georgi_G - специалист
Като видя тема за скъпите алуминиеви носачи на Ауди и ме хваща бяс. Всеки чул, недочул, разбрал недоразбрал обяснява, колко спъпи, ненадеждни и т.н подобни дивотии, като че инженера в Инголщад не е чувал за автомобили. Мисля, че единствената причина за подобни мнения отново е милата родна картинка.
Първо българинът може да отдели 5 хил. лв за кола, но задължително си купува такава за 6 хил, която е по-висок клас, но гроб отвсякъде и се започва........ Първо започва да пести от обслужване, където каквото може, най-често и в най-добрия случай се минава с един ангренаж и масло+филтър, стандартното разбиране за техническо обслужване и се започва.
Каране, каране и каране, но кара Ганьо до последно, тропа един носач, той се прави че не го чува, разптропа се втори и тогава решава, че е време да смени само първия, защото тропа по-отдавна и т.н. докато в един момент всичко се скапе, а междувременно купува най-евтините препоръчани оригинални немско-китайски части за смяната понеже са препоръчани от Бай Някой си, кварталния спец по немски возила. А носачите, е перфектно ако са стоманени, понеже същият Бай Някой си, докато си е пил бирата предната вечер е открил конструктивна грешка в изчисленията на инженера в Инголщад.
Смяната е на улицата с големия чук и накрая странно защо, но нещата не се получават както трябва, понеже ако се качи на подемник и се работи с подходящи инструменти колата се изнежва и става още по-чуплива.
Ако за 45 хил. км. из София и България сменя само един въшен кормилен накрайник, дали автомобилът е със слабо окачване или просто съм късметлия? Говоря за А4, като на колегата преди мен.

п.с. А по повод смяна на ангренажен ремък на Ауди, отново конструктивна грешка на оня горния инженер. Как не е могъл да проумее, че не е толкова лесно ангренаж да се сменя пред гаража на улицата. Баси олигофрена, само борудвани сервизи са му в главата.
Chefo77 - майстор
Да, предницата на Ауди А4 (8D)/ Пасат 5 е сгрешена. Сгрешена е там, където са я проектирали да се движи. Тя трябва да се движи по нормални пътища, не по нашите лунни пътеки. Интересно, обаче май е сгрешена и за условията на Германия и т.н. западен свят - след като TUV посочва като най-слаба част на А4 именно предното окачване - извинявай, но ако за теб разбиването на шарнир преди 100 000 км по немските пътища е добре, за мен не е. Не и като съм свикнал тази операция да я правя след 150 000 км на даден автомобил, при това - по-голяма част в България.
Та - тези носачи сигурно си има причина да са алуминиеви. Обаче никой не е предвидил, че алуминия поне в зоната на шарнирите трябва да е по-усилен. И преди някой да е скочил насреща, нека се замисли - ако бяха ОК, защо ги замениха в 8E с нормални, стоманени?
Иначе Жоро - абсолютно си прав за китайско-немските части и за кварталните майстори! Ангренажът се сменя трудно защото трябва да идеш в сервиза за тая операция и защото не трябва да се прави от кого да е. Е, българинът наистина обича кой ли не да пипа по колата му - само да е по-йофтинко.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Тема "VW & Audi" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: