Допуснал си МНОГО грешки,още от момента на прегряването,твърдиш че 4 пъти подред е прегрян мотора!Това може и блока да изкриви а не само главата,не спомена също и да си сменил разбитите водачи на "новата" глава,не ни открехна и как си промил двигателя след тази манджа,която е забъркал.До гарнитурата,щом не е самоизпичаща се можеш да я използваш въпреки,че не е най-добрия начин,но ако си взел качествена няма да те предаде точно тя.Ако ти надува водната магистрала през маслената не е зле и да се поогледаш за проблеми под главата след като твърдиш,че главата е пробвана,никъде не се чу да си му премерил компресията на тоя мотор преди да го отвориш и да си направиш сметката струва ли си това упражнение?Не спомена как си надул главата,на какво налягане,за колко време за да я пробваш,тези сапунки в битови условия са отживелици от времето на жигулитата и москвичите,за дизела не важат с пълна сила,закарай главата на кадърни шлайфисти,които да я пробват,щом предния те е пуснал по пързалката.Тези мехурчета,които си чул в разширелния съд са от самообезвъздушаването,няма какво да те тревожи,но надуването на водни съединения е притеснителното и все пак масло в охлаждащата течност е доста по рядък случай,в масовия случай при дизелите гарнитурата изпуска компресията от цилиндъра към водните магистрали след прегряване,но при това прегряване дето си го сътворил и тази оскъдна информация един Господ знае какво е станало.Разбери какво точно имаш в разширителния съд масло или нафта? Оставят подобни следи и е лесно да се заблудиш,но каквото и да има горещо ти препоръчвам при това отваряне да обърнеш внимание на цилиндровия блок,ако се съгласиш съм готов да ти дам съвети и насоки как да се справиш,няма нищо страшно в цялата работа.Успехи!
