• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
Допуснал си МНОГО грешки,още от момента на прегряването,твърдиш че 4 пъти подред е прегрян мотора!Това може и блока да изкриви а не само главата,не спомена също и да си сменил разбитите водачи на "новата" глава,не ни открехна и как си промил двигателя след тази манджа,която е забъркал.До гарнитурата,щом не е самоизпичаща се можеш да я използваш въпреки,че не е най-добрия начин,но ако си взел качествена няма да те предаде точно тя.Ако ти надува водната магистрала през маслената не е зле и да се поогледаш за проблеми под главата след като твърдиш,че главата е пробвана,никъде не се чу да си му премерил компресията на тоя мотор преди да го отвориш и да си направиш сметката струва ли си това упражнение?Не спомена как си надул главата,на какво налягане,за колко време за да я пробваш,тези сапунки в битови условия са отживелици от времето на жигулитата и москвичите,за дизела не важат с пълна сила,закарай главата на кадърни шлайфисти,които да я пробват,щом предния те е пуснал по пързалката.Тези мехурчета,които си чул в разширелния съд са от самообезвъздушаването,няма какво да те тревожи,но надуването на водни съединения е притеснителното и все пак масло в охлаждащата течност е доста по рядък случай,в масовия случай при дизелите гарнитурата изпуска компресията от цилиндъра към водните магистрали след прегряване,но при това прегряване дето си го сътворил и тази оскъдна информация един Господ знае какво е станало.Разбери какво точно имаш в разширителния съд масло или нафта? Оставят подобни следи и е лесно да се заблудиш,но каквото и да има горещо ти препоръчвам при това отваряне да обърнеш внимание на цилиндровия блок,ако се съгласиш съм готов да ти дам съвети и насоки как да се справиш,няма нищо страшно в цялата работа.Успехи!
maxuel82 - специалист
Да след като спря да върти помпата за да прибера колата по пътя наливах постоянно вода но я изхвърляше !Все пак като стигнеше стрелката до 90 градуса спирах и наливах пак вода -двигателя се охлаждаше и т.н. не съм я оставял да влезе в червеното !Само един път е стигала до червено стрелката ! Водачите на "новата" глава бяха здрави -поне не се виждаше да са разбити с просто око :-D Двигателя не съм го промивал защото маслото си е добре не е побеляло и не е имало вода в маслото ! И в РС няма масло само пяна и петна като от масло !Проблема е че много бързо маркучите се помпат и изхвърля водата ! Главата не е пробвана просто пича ме е прекарал - говоря за "новата"глава моята я пробвахме и се оказа доста спукана ! Като закарах главата да се шлайфа момчето искаше да я пробва но на мен като ми бяха казали че е пробвана и само я шлайфахме !На едно место на новата глава има нещо- все едно е горял (стопен)алуминия и ме съмнява че точно там е спукана ! (На симката)

Прикачен файл

DSC02932.JPG
DSC02932.JPG (41.21 KиБ) Видяна 2324 пъти
maxuel82 - специалист
Главата е вече свалена :arrow: вече станах спец- свалих я за по-малко от два часа ! :mrgreen: Най- голямото ми учудване беше че на 2-ри цилиндър буталото беше направо мокро -там беше влизала вода ,а там където предполагах че има пукнатина и алуминия е нещо като стопен си беше наред - цилиндъра беше черен като останалите ! Гарнитурата си беше прилепнала перфектно ! Половин час гледах откъде може да е влизала вода в цилиндъра защото предполагам че ако е от гарнитурата все ще е белязала някъде !??? Но нищо необичайно неможах да видя :? Възможно ли е да има пукнатина в главата а да не я виждам :cry:
Kirilpm - специалист
Водиш главата на проверка,вероятно и тя е цъфнала някъде,намираш кой да ти я завари качествено,горещо ти препоръчвам,да ти я заварят на аргонов апарат,но решението си е твое.Блока трябва да го почистиш докато придобие цвят на току що отрязно желязо,резбите на болтовете също се чистят,вади се гняста от дъната им с отверка и парцал,защото ако са пълни с вода и тръгнеш да стягаш блока се пука макар и да звучи невероятно,просто резбите са конусни и водата няма къде да отиде,а неможе и да се свие.На лични ти препоръчах каква гарнитура да сложиш,тук реклами не искам да правя,реда на стягане трябва да се спази,килограмите също,резбите на болтовете да се почистят с телена четка.Не е зле да отгледаш отворите в блока,част от водната магистрала,често поради каране с вода вместо антифриз корозират по стените и никаква гарнитура не може да ги уплътни,за тея случаи си има едни лепила на страхотни цени...
peikov написа:
Има две места в Пловдив,на които съм
ползвал услугите.Едното е при Чарли
зад РУМ "Родопи"(бившия),а другото
е на Пещерско шосе до Акациева
горичка.Ако ти откажат и от двете
ми пиши и аз ще ти шлайфам лично
във фирмата където работя.
Привет.Можеш ли да члайфаш глава на ровър 45 1600 куб.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Шлайф база в Пловдив - къде ???" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: