Gadnyara написа:Ще рече, че е нужно да се мери вакуума в колектора и налягането на газта. Два броя датчици, свързани на два входа на ГИ компютър.Добре, но само този сензор е предоставен и само с него ECU-то може да работи. А настройката с графика си мислех, че може грубо поне да ми разреши проблема. А не да пипам на ръка коефициенти в графиката. Защото ще го правя на проба/грешка като нямам ламбда отделно, която да закача. А тая на бензиновото еку нямам намерение да й режа жиците.
toolegittoquit написа:Свещите са здрави. Мислех, че са от тях, бях върнал старите беру, запилях едната свещ и една нова шампионка купих. Разлика между новата и старата не виждам в електродите, те са карани малко. Палецът и капачката не са износени сериозно. Проблем на бензин практически няма. Просто поляците с техният отговор доста ме обезкуражиха, че работата най-вероятно няма да стане. Утре ще пробвам, ако е хубаво времето, но.. Има един полски LPG форум, но не разбирам полски, а гугъл преводача нищо не му се разбира.Ми като не даваш някой да ти филосфства отвори си блог бе сладурGadnyara написа: Но и в двата случая няма МАР - няма настройка по графика.Какво ще рече това?Kirilpm написа:Аз не знам ако на кабелите нищо не може да им стане...Нямам какво да ти кажа на теб повече. Освен, че с тия кабели проблем на бензин нямам. И че на кабелите с медна сърцевина нищо не им става. Става им нещо на изолацията от старост. Докато поддръжката на моята кола си я плащам аз, не давам някой да ми философства с тоя тон. Моля, намери си друга тема.
п.п Не, аз не разбирам от газови кой знае колко. И понеже никой майстор не иска да се хване да го настройва се налага не толкова подходящ човек да го прави. И колкото мнения и да изпишеш в тая тема, това няма да се промени. Друг няма просто.

