• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
Gadnyara написа:
Ще рече, че е нужно да се мери вакуума в колектора и налягането на газта. Два броя датчици, свързани на два входа на ГИ компютър.
Добре, но само този сензор е предоставен и само с него ECU-то може да работи. А настройката с графика си мислех, че може грубо поне да ми разреши проблема. А не да пипам на ръка коефициенти в графиката. Защото ще го правя на проба/грешка като нямам ламбда отделно, която да закача. А тая на бензиновото еку нямам намерение да й режа жиците. :)
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
Свещите са здрави. Мислех, че са от тях, бях върнал старите беру, запилях едната свещ и една нова шампионка купих. Разлика между новата и старата не виждам в електродите, те са карани малко. Палецът и капачката не са износени сериозно. Проблем на бензин практически няма. Просто поляците с техният отговор доста ме обезкуражиха, че работата най-вероятно няма да стане. Утре ще пробвам, ако е хубаво времето, но.. Има един полски LPG форум, но не разбирам полски, а гугъл преводача нищо не му се разбира.
Gadnyara написа:
Но и в двата случая няма МАР - няма настройка по графика.
Какво ще рече това?
Kirilpm написа:
Аз не знам ако на кабелите нищо не може да им стане...
Нямам какво да ти кажа на теб повече. Освен, че с тия кабели проблем на бензин нямам. И че на кабелите с медна сърцевина нищо не им става. Става им нещо на изолацията от старост. Докато поддръжката на моята кола си я плащам аз, не давам някой да ми философства с тоя тон. Моля, намери си друга тема.
п.п Не, аз не разбирам от газови кой знае колко. И понеже никой майстор не иска да се хване да го настройва се налага не толкова подходящ човек да го прави. И колкото мнения и да изпишеш в тая тема, това няма да се промени. Друг няма просто.
Ми като не даваш някой да ти филосфства отвори си блог бе сладур :lol: Знанията ти относо ГИ клонят към 0 мързи те да преместиш 2 маркуча и да направиш 2-3 проби,иначе седнал да реве че никой не му харесва газовото,пък видиш ли много си поддържал колата.Ако толкова много я поддържаш решенията са две или това газово вън и монтирането на ГИ подходяща за този мотор,или пак това газово вън и монтиране на обикновено газово с кихалка преди дебитомера.И мога да ти кажа че гърми в филтъра само когато е обслужвана от мърляч и няма толкова лесно да ти повреди скъпоценния дебитомер от времето на траките,който вече на сън ти се привижда.Аз не знам как още се намират хора,които ти дават съвети как да си оправиш проблема,след всичкото изписано за майсторите в България и за това колко сме прости,а ти колко си умен.Всеки съвет го подлагаш на съмнение,щом си решил че си по-компетентен от човека,който ти го дава ще си напънеш главата малко,ще се пообразоваш малко и ще си решиш проблема,ако не си в състояние да си напънеш мозъчето до толкова слушаш и изпълняваш като общак,като само внимаваш да разбереш какво ти казват.
Gadnyara - специалист
toolegittoquit написа:
Защото ще го правя на проба/грешка като нямам ламбда отделно, която да закача. А тая на бензиновото еку нямам намерение да й режа жиците. :)
Колко пъти трябва да се напише: да вържеш О2 сензора към ГИ е опция, по желание! Добра идея е за коли, на които извеждането на ламбдата е свързано със специална апаратура (газаджиите обикновено нямат), а простото свързване на един проводник ще вкара графиката в програмата на ГИ.

Ако имаш друг наличен вариант да гледаш поведението на същата сонда, докато настройваш газта, няма смисъл да я свързваш в газовия контролер. Ама с нея или без, като не знаеш какво да гледаш от графика й е все тая. Пак ще е на сляпо.

П. п. Никой не е препоръчвал да режеш жици...
Kirilpm - специалист
Железни нерви имаш,колега ЕВАЛА за което.
toolegittoquit - майстор
Gadnyara написа:
Колко пъти трябва да се напише: да вържеш О2 сензора към ГИ е опция, по желание! Добра идея е за коли, на които извеждането на ламбдата е свързано със специална апаратура
Свързах датчика към колектора. Никаква разлика. Това, което реших да направя е да настроя кубатурата и другите параметри не както са били, а както ти ми препоръча - реалните и с четене с разбиране. Коефициентът на корекция бензин/газ го направих 1.15 В момента колата се стабилизира в ускорението, не придърпва, но е малко мудна в ниските обороти. Тя и на бензин май има подобно поведение, но не толкова изразено.
За ламбда сондата не сме се разбрали. Няма как да гледам стойностите, когато колата е на газ. По мистериозни причини с кабела който съм свързал на OBD Към бензиновото ECU на лаптопа като гледам показанията на ламбда сондата - тя работи и си сменя стойностите. На газ обаче забиват данните в стойност около 0.4V-0.5V. Мога само да предполагам защо.
Фаталната ми грешка, поради която започнах тази тема е, че съм объркал метода на впръскване на гориво в настройките. :) Това съвсем неволно, не знаех, че съм вкарал последователно, вместо фулл груп.
Gadnyara - специалист
Kirilpm написа:
Железни нерви имаш,колега ЕВАЛА за което.
Вярно че, авторът понякога повече пише, отколкото чете, но аз не съм предубеден към него (както много колеги) и го приемам по-спокойно. Вероятно, защото не съм следил изявите му досега. :wink:
В тази тема се държи като нетърпелив младеж, който тайно се надява да му кажем: "цъкни на онази отметка и колата ще литне...с разход 6л/100!". Ама накрая седна да помисли...

@toolegittoquit: като имаме предвид, че опитните колеги твърдят, че този ГИ не е за тази кола, мисля, че постигнатият резултат е приемлив!? И ако разходът е ОК за твоите разбирания, значи темата е изчерпана.
dyaneff - майстор
Най -накрая Тинки проумя, че без да слуша, няма да направи нищо. Щом е мудна на ниски обороти, увеличи коефицента само на ниски обороти.
toolegittoquit - майстор
dyaneff написа:
Най -накрая Тинки проумя, че без да слуша, няма да направи нищо. Щом е мудна на ниски обороти, увеличи коефицента само на ниски обороти.
Това ще е 1 от проблемите. Разпределено е в 2 секции - 0-1500 и 1500 нагоре, но просто са сложени бензиновите времена и по него газовите времена с коефициенти и това е. Проблемът е, че не знам като сложа определен коефициент, това бензиново време в какви обороти на коя предавка при какво натоварване ще се падне. Не става просто да вдигам коефициенти, без да знам кой точно на къде се отразява, което от програмата не става ясно. Именно за това търсех начин да вкарам компа в режим на автокалибрация, за да го направи за мен това. :)
С други думи се пробвах да ръчкам коефициентите, но не се получава само с ръчкане, без разбиране. За това и създадох темата, някой да даде примерна графика как трябва да изглежда, защото ДВГ макар и различни, вървят по едни и същи базови правила. :)
dyaneff - майстор
toolegittoquit написа:
[ова ще е 1 от проблемите. Разпределено е в 2 секции - 0-1500 и 1500 нагоре, но просто са сложени бензиновите времена и по него газовите времена с коефициенти и това е. Проблемът е, че не знам като сложа определен коефициент, това бензиново време в какви обороти на коя предавка при какво натоварване ще се падне. Не става просто да вдигам коефициенти, без да знам кой точно на къде се отразява, което от програмата не става ясно. Именно за това търсех начин да вкарам компа в режим на автокалибрация, за да го направи за мен това. :)
С други думи се пробвах да ръчкам коефициентите, но не се получава само с ръчкане, без разбиране. За това и създадох темата, някой да даде примерна графика как трябва да изглежда, защото ДВГ макар и различни, вървят по едни и същи базови правила. :)
Като оставим настрани, това, че досега не съм виждал газов софт бе автокалибрация. Твоите думи бяха, че е мудна на ниски обороти. Какво те интересува на каква предвака и с колко "газ" е ? Вдигаш малко съотношението на ниските обороти до 1500 и пробваш как се държи автомобила. Нямаш никаква апаратура освен собстеното си мнение.
kr1100 - майстор
абе Тинки сменай го Вентото .Това 2е архаично - 4 едновременно пикаещи дюзи . Намери 1 Г3 с AGG двигател /редки са/ ,може и Паст. По-добре Паст, че Г3 са гнилочи.
Не търси в споменатите ADY , че там макс върт момент е на 3500/3600 об/мин. Имал съм Паст Б4 ADY и после AGG. АГГ то се кара по-лесно в градски условия и по- мързеливо.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: