• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
karoto - специалист
toolegittoquit написа:
kr1100 написа:
Много е прав колегата .Това и малкия стартов ток са ти основния проблем. И каква марка са ти акумулаторите и кой набор ?
Пак ще кажа - единият акумулатор е на 3 месеца, другият на 6 месеца. Единият 72Ah, другият 75Ah. Единият с 680А стартов ток, другият със 750, ако помня правилно. По-рано съм дал дори линк на марката на акумулатора. Електра е.
Що иде реч до гориво - горивата там са хубави, така се говори. Аз не мога и да имам претенции от къде да зареждам, защото не навсякъде я има всяка верига или отделна бензиностанция, когато ти потрябва. Просто често минавам от там.
Интересно защо има къси и по-дълги подгревни свещи, като и двете ги дават по каталог за една кола и двигател? :?
Свеща я дават от 63 до 69мм
http://www.mister-auto.bg/bg/podgrevna- ... _g243.html
toolegittoquit - майстор
kr1100 написа:
преди малко я видях темата , но се отказвам да пиша повече.
KR, тия работи ги писах. Стартерът е от Мегапартс. Частите не са от марката на Евро07 - ИТН, те просто са вносител и на други, не знам какъв ви е проблема с тях. Има гаранция, но като го върна по куриер за моя сметка, при условие че "идването" му беше едно 15лв, ще стане златен. Бензиностанцията да не мислиш, че й помня името, като зареждам от нея? А, да - и двигател бях писал също така.
karoto написа:
Свеща я дават от 63 до 69мм
Значи има различни дължини, както и предполагах. Обаче защо едните влизат повече в блока от другите? Сигурно и там има нещо, тия новите влизат плътно в блока, другите стърчат малко от него, не могат да се навият повече. :?
Какво променя, като е по-къса или дълга? :?
ivanovbg - майстор
Чета и си мисля: Дали Фордо ще изкара тема дълга колкото за Вентото или по рано ще предаде богу дух?
:lol: :lol: :lol:
:partyman:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Чета и си мисля
Аз пък си мисля защо като задавам прости въпроси, някой като теб плеска тъпи коментари? :x
Между другото - за свещите познах. С мултимерчето. И познах, че има ток. Голям съм гадател. Мъгла ми е това, къде ток няма, като белези да сверявам, да центровам и прочие.
Kirilpm - специалист
То вентото ти беше 2 пъти по голяма мъгла,ако след всичкото сдъвкано и изплюто не можеш да се оправиш с един дърт предкамерен дизел,който е по-прост от Бойко Борисов вземи та накрая изкарай някой лев и намери някой да те задърпа до най-близкия сервиз.Казано ти беше да провериш това това и това,ти си проверил нещо друго,после почваш да разпъваш локуми около трето без никаква конкретна информация :? свещите били някакви подобни на ИТН от Евро07,акумулатора е някакъв 75Ач,стартов ток не се споменава,марка също,коляновия вал не знаеш как да превъртиш е как да стане работата?
ivanovbg - майстор
toolegittoquit написа:
ivanovbg написа:
Чета и си мисля
Аз пък си мисля защо като задавам прости въпроси, някой като теб плеска ...
Ми аз съм твърде умен за да отговарям на прости въпроси. Виж ако си платиш може да получиш освен търпелив отговор и умерена доза разбиращо съчувствие! :lol: :lol: :lol:

Схема ти дадох - ти провери ли нещо по нея? Не само задаваш ПРОСТИ въпроси.
:partyman:
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
трето без никаква конкретна информация
Пак казвам - дадох свещите какви са. Ecogolden. Дадох акумулатора и линк към него точно от там, от където съм го купил, написах марката, написах стартовият ток. Електра бай Вега, 72Ah, 680A стартов ток. Проверих си свещите, смених проблемната. Мисля да сложа 4 комплект по-дълги. Не мога да превъртя на стартер, защото на чисто новият стар стартер вилката прескочи докато въртя. Ще трябва да го свалям пак. За жалост. Не знам как се случи. Ся върти, не спира. :sad:
Първо, Кирил - стават ли тия свещи за колата? В Евро07 са по каталожен номер CS 1321/2.
Второ, Кирил - става ли стартера, който съм взел. Надписи отгоре - BOSCH, 450, 0001208409, 81AB110100A. Има и друго, но не се чете. Включвател - имам 2. BOSCH - единият е 0331, 303005, 912 в елписа и 150 или 450 до него - не се чете. Другият е BOSCH - 0331, 303096 или 303086, не се чете добре, 020 в елипса и 644 или 646 до него - не се чете. Стартерът е без редуктор, като гледам с електромагнити на статора.
ivanovbg написа:
Схема ти дадох - ти провери ли нещо по нея?
Какво да й проверя? Ток до свещите идва. И когато пусна директно жица от +12V - пак не пали. Ролята на релето се изчерпа поне за мен.
И все пак, утре може да сваля капака на релето и да го погледна.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Между другото - за свещите познах. С мултимерчето. И познах, че има ток. Голям съм гадател. Мъгла ми е това, къде ток няма, като белези да сверявам, да центровам и прочие.
От VW форума
"Здравейте колеги!Моят AFN дърпа въздух от някъде. При студена кола даже изгасва по някой път и пали единственно като разхлабя дюзите и повартя на стартер, за да изкара въздуха. Когато загрее няма никакъв проблем. Не ми е придърпвала в движение и си върви нормално. Смених вече 3 филтъра, всички маркучи, всички скоби, прегледаха ми и сондата в резервоара, и всичко е наред, на VAG com - нищо... Та възможно ли е помпата да не тече но да дърпа въздух само докато е студена, защото моя майстор ми каза че има и такъв вариант."

От пежо форума
"Колега, след десетките майстори и ремонти се установи за момента!, че има въздух в системата и затова колата не пали сутрин при минусови температури.. Тази сутрин и аз лично се уверих в това. Маркучето от горивният филтър влиза в мотора, дълго е 15-20см и е прозрачно, преди да запаля виждам, че има доста въздух. По- назад в системата имам една помпичка, с която ръчно подкачвам нафта, но въпреки това продължава да има въздух в тази тръба...
Възможно ли този въздух да се просмуква някъде от горивният филтър, и къде по-точно.."

От форд форума
"Фокус 1,8 тдди "нов внос"2001. Отначало палеше без проблем. След няколко зареждания започна да пали с повече завъртания. Все по-трудно палене след продължителен престой, след това пали бързо. Накрая спря да пали изобщо.
На колата е сменено масло и въздушен филтър. Нафтовия филтър не е сменен, Bosch e.
Помогнете! Как се сменя филтър? Или как да проверя има ли въздух в системата?
Много благодаря на всички!
Открих причината за проблема-теч от врътката на дъното на горивния филтър. Като не смених филтъра навреме,
плащам за глупостта си. (hammer) При свалянето се оказа, че е останало максимум 70-80 мл. нафта.
Сложих нов филтър HENGST напълних и повъртях доста (5-6стабилни опита).
Явно системата е пълна с бая въздух(въртях и вчера)"

Лятото бирата е от теб! :wink:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Лятото бирата е от теб! :wink:
Стоянов, имам един филтър на нафтата в двигателният отсек. Прозрачен и невзрачен. И не е пълен нацяло с гориво. Искаш да ми кажеш, че трябва да бъде иначе и не трябва да има въздух в него място? :? Еб* ли го, за бензина помпата си върти, кво като има въздух, пак работи.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Лятото бирата е от теб! :wink:
Стоянов, имам един филтър на нафтата в двигателният отсек. Прозрачен и невзрачен. И не е пълен нацяло с гориво. Искаш да ми кажеш, че трябва да бъде иначе и не трябва да има въздух в него място? :? Еб* ли го, за бензина помпата си върти, кво като има въздух, пак работи.
Да не е нещо такова
https://www.google.bg/imgres?imgurl=htt ... AzCCgoJTAl
или
https://www.google.bg/imgres?imgurl=htt ... MwgcKAEwAQ
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: