• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
gogo7777 - майстор
Тая тема има всички изгледи да бие зимната Тепърва идва топлото и ще задържи до октомври.
Тамън ще "оправим" водата и през късна есен "започваме" нафтата... :wink:

ПП.....що не ми харесвате идеята за ключе, което шунтира датчика на перката. Две жици са......за 5-6 страници мисля ще се "справим" :-D Като доближи стрелката N - щрак, като иде у О-то пак щрак......и те така :lol:
Chefo77 - майстор
То ключе винаги може да се добави (не да замени, а да се добави към) датчика на перката, но задължително трябва да мине през реленце, че много ще му дойде товара на ключето :)
toolegittoquit - майстор
Никакви ключета и подобни цигании не слагам. Слагай си ги по твоите коли, Гого. Аз искам моята да е наред.
Hoвoceлckи написа:
уреда на таблото е доста далеч от истината :-D
За това си и калибрирах уреда на таблото по 100 градуса - вряща вода.
Chefo77 - майстор
Никой не ти казва да го праснеш отгоре на таблото и да го обозначиш със стрелка. Не пречи да го имаш. Аз като имам, не можеш да го разбереш къде е. Или по-скоро кое е :wink:
toolegittoquit - майстор
Има си датчик. За какво ти е това?
Chefo77 - майстор
Защото не можеш да разчиташ само на датчика, закупен за жълти стотинки от фирма, целяща вноса на най-евтината стока. Достатъчно добре ли се аргументирах? И не виждам причина да не си сложа, след като е елементарно и имам къде.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Достатъчно добре ли се аргументирах? И не виждам причина да не си сложа, след като е елементарно и имам къде.
Ако толкова ми опре на пътя, имам 2 жици и ножка в багажника. Ще го пусна вентилатора до най-близкият сервиз директно от клемите на акумулатора. :-D
Chefo77 - майстор
Няма нужда, ако откачиш датчика на термостата при работещ двигател, перката сама тръгва :) :)
Hoвoceлckи - майстор
Тинки, термодатчика не движи директно уреда :idea: Препоръчвам ти измерване на температурата директно върху повърхността на двигагеля/радиатора.
kozl - майстор
Chefo77 написа:
Няма нужда, ако откачиш датчика на термостата при работещ двигател, перката сама тръгва :) :)
Чекай са....... Пак изчетох от началото и не проумях как се пуска перката/те. Щом датчика е на радиатора вероятно е термоключ. Тинки пише нещо за степени и само за два пина :? Ако термоключа е само един с два пина степени няма, защото е на една Т.
Chefo туй де си написал става при 306, ама датчика за перките е позистор (Тинки знае ко е тва). И като го откачиш перките тръгват по команда от електронен блок и 3 релета, които комутират 2 вентилатора на 2 скорости.
Дъртото пежо също бе с 2 перки през 3 релета управлявани от 2 термоключа на радиатора на 2 скорости.
На Фрода има ли релета за вентилаторите или целия ток минава през термоключа?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: