От три години ползвам DRL модул с 25% дълги на двусекционни фарове. От тези с плавното светване и изгасване за настроени брой секунди от лостчето/копчето за габарит/къси/дълги и със звуково предупреждение при проблем със системата за зареждане на колата. Някой да знае дали и консумацията намалява или пак си е 50-55 вата на крушка
Преди 7.август 2012 г. само мотоциклетите бяха задължени да се движат на къси светлини. Тогава се забелязваха много по-лесно. Друго. Когато видехме автомобил на къси светлини през деня в 99% от случаите зад него има аварирал автомобил, който бива теглен на буксир. Сега всеки свети с целия наличен арсенал. Някои добавят още диодни фарове и включват всичко. На полицаите вече не им дреме - важното е нещо да светука там, пък отговаря ли на изискванията няма как да разберат.
Чувствам се тъпо в 35 градуса жега с 0% облачност в 14:00 часа да карам на фарове из града със средна скорост 15 км/ч, но няма как да се правят изключения и да се конкретизира при каква дневна светлина, от толкова до толкова часа може да не се включват фарове, защото така ще започне едно забравяне и оправдаване, спорене ... няма смисъл.
Много хора обичат да светят от автомобилите си. Може да е паркирал в Х6-цата на паркинг, но седи вътре на климатроник и ксеноните плюс задните светлини и всичко в купето свети. Ако имаше и фарове на покрива, сигурно щеше и те да светят.
Неспоменат фактор за броя ПТП е ежегодно нарастващия брой на МПС. Също така не може да си на 100% през цялото време, не може да предвидиш всичко ... някои събития стават изневиделица, например минаване на червено, неспиране на стоп ... за което също може да има причина (като ранен човек със силно кръвотечение, инсулт, обаждане за побой над детето ти в училище и др.). Не може да се разчита че ако си внимателен и спазваш абсолютно всички правила за движение никога няма да ти се случи ПТП. Нали ги гледам всеки ден как бързат и се завират едни в други. С това движение как да няма произшествия.

Преди 7.август 2012 г. само мотоциклетите бяха задължени да се движат на къси светлини. Тогава се забелязваха много по-лесно. Друго. Когато видехме автомобил на къси светлини през деня в 99% от случаите зад него има аварирал автомобил, който бива теглен на буксир. Сега всеки свети с целия наличен арсенал. Някои добавят още диодни фарове и включват всичко. На полицаите вече не им дреме - важното е нещо да светука там, пък отговаря ли на изискванията няма как да разберат.
Чувствам се тъпо в 35 градуса жега с 0% облачност в 14:00 часа да карам на фарове из града със средна скорост 15 км/ч, но няма как да се правят изключения и да се конкретизира при каква дневна светлина, от толкова до толкова часа може да не се включват фарове, защото така ще започне едно забравяне и оправдаване, спорене ... няма смисъл.
Много хора обичат да светят от автомобилите си. Може да е паркирал в Х6-цата на паркинг, но седи вътре на климатроник и ксеноните плюс задните светлини и всичко в купето свети. Ако имаше и фарове на покрива, сигурно щеше и те да светят.
Неспоменат фактор за броя ПТП е ежегодно нарастващия брой на МПС. Също така не може да си на 100% през цялото време, не може да предвидиш всичко ... някои събития стават изневиделица, например минаване на червено, неспиране на стоп ... за което също може да има причина (като ранен човек със силно кръвотечение, инсулт, обаждане за побой над детето ти в училище и др.). Не може да се разчита че ако си внимателен и спазваш абсолютно всички правила за движение никога няма да ти се случи ПТП. Нали ги гледам всеки ден как бързат и се завират едни в други. С това движение как да няма произшествия.