• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 23
Всички имаме коли, нали ?
torbalan - Дървен философ
"Ако си забравиш..."
Ако си забравиш главата - ко стаа...

А за алтернатора - още една глупост - това за "по-натоварения режим"
batkotony - специалист
Е не звучиш сериозно,само се заяждаш...подкрепи с факти защо е глупост в такъв случай,аз ти казах моите доводи,а не усещам вакуум между ушите си...
kuuuuuul - майстор
Ако светлините помагаха нещо значи през ноща не трябва да стават катастрофи :lol:
MamaMy - майстор
Защо ли ония простите на запад проектират дневни светлини различни от късите? И защо ги правят икономични и лед? Сигурно няма значение за електромерите им в колите, ама нали са скръндзи :-D . На всеки е ясно, че от 1кВ генератор, фаровете черпят минимум 10%. При положение, че в колите няма почти никакви резерви и всичко е сметнато с презастъпване, това означава, че при градско каране акумулатора задължително не се зарежда достатъчно и си заминава.
torbalan - Дървен философ
batkotony написа:
Е не звучиш сериозно,само се заяждаш...подкрепи с факти защо е глупост в такъв случай,аз ти казах моите доводи,а не усещам вакуум между ушите си...
За забравянето какви факти ти трябват?
Дали ще ги забравиш през деня или през нощта - каква е разликата?

А за по-натоварения режим, то е такава глупост, че ако поне малко отбираше от електротехника, нямаше никакви факти и доводи да искаш...
torbalan - Дървен философ
MamaMy написа:
Защо ли ония простите на запад проектират дневни светлини различни от късите? И защо ги правят икономични и лед? Сигурно няма значение за електромерите им в колите, ама нали са скръндзи :-D . На всеки е ясно, че от 1кВ генератор, фаровете черпят минимум 10%. При положение, че в колите няма почти никакви резерви и всичко е сметнато с презастъпване, това означава, че при градско каране акумулатора задължително не се зарежда достатъчно и си заминава.
Дневни светлини има в почти всички автомобили произведени след 90те години... И това са късите...
Активират се по различни начини... Някъде с допълнително реле, някъд с джъмпер, някъде се активират от компютъра...

ЛЕДовете са модерни в последните години...

А при нормално работеща електроинсталация на автомобила - дори на место да седиш, фаровете не черпят и грам ток от акумолатора...
Chefo77 - майстор
kuuuuuul написа:
Ако светлините помагаха нещо значи през ноща не трябва да стават катастрофи :lol:
Ами в интерес на истината през нощта стават в пъти по-малко катастрофи, отколкото през деня. И голяма част от тях стават заради каруци, велосипедисти, животни на пътя ...
Баткотони, не си сериозен. От поне 20 години на пазара не излизат коли без зумер на фаровете или без автоматично изключване на фаровете като извадиш ключа. Ако някой не си поддържа колата, това не е проблем на масата. По тази логика трябва да се спре използването на ръчна спирачка, защото има доста хора, които тръгват на ръчна и съсипват задните си накладки ...
bulhomes2, има 101 доказателства (тестове, статистики и т.н.), според които ако не си на сняг, от зимните гуми няма абсолютно никакъв смисъл пред летните. В случая съм сигурен, че не си бил на сняг, ако беше с летните щеше да си още по-очарован от поведението на колата. Това го говорим ако си с 2 читави комплекта, нали - не зимни срещу 15 годишни китайски летни.
И стига с тоя акумулатор и фаровете. Няма нищо общо между тях когато двигателят работи.

Торбалан е много прав за вакуума. А проявленията на това са много - неразумно изпреварване, малоумно шофиране, отчайващо техническо състояние, абсолютно аматьорски шофьорски недоумения, потресаващо гладкомозъчни пешеходци ... Ей-на, днес малко преди 18.00 едва успях да видя майка с дете (!!!!!), пресичаща пред спрял на спирка автобус ... Не го гонеше, просто пресичаше улицата. На не повече от 30 метра в двете посоки има пешеходна пътека. А ако бях 20 метра по-напред, дали щях да я видя навреме?

Между другото, като започнахте ЛЕД-овете да коментирате, дали едни 45-50 ЛЕД лампички харчат по-малко ток от 1 обикновена стоп-крушка? И дали слагат ЛЕД навсякъде заради разхода, а не заради живота им и заради запазване на сигнала, ако няколко изгорят?
MamaMy - майстор
Chefo77 написа:
...И стига с тоя акумулатор и фаровете. Няма нищо общо между тях когато двигателят работи.
Не бъдете така уверени. Някой неща не са толкова идеални колкото изглеждат. Наистина ако са само фаровете консуматор то генератора е достатъчен за тяхното поддържане. Проблема е, че в една кола консуматорите превишават около 3 пъти възможностите на генератора. Обикновено при нощно каране всичко е на границата. Сметнато е, че няма някой който да кара само нощем и дневния режим ще компенсира нощния, но при каране целодневно на къси това не е така. Отделно, че при едно редовно градско каране стартера се използва многократно и се получава невъзможност генератора да възстанови тази консумация от акумулатора поради ангажираността му със други консуматори.
За вакуума сте прави
torbalan - Дървен философ
Най-меко казано доста неадекватно мнение... Сега ще ме караш да ровя да видя колко е мощността на алтернатора ни, но без да гледам залагам, че е поне два пъти повече от всички консуматори взети заедно...

Ситроена го караме от 2006та година, преди това десетина години карахме рено 19...

Винаги фаровете са ни били включени...независимо, че не е било задължително...

Еми проблеми с акумолатора не съм имал никога...
MamaMy - майстор
Я сметни, сметни. То това не е АЕЦ :-D . Само нагревателя на задното стъкло, фаровете и двата вентилатора го надхвърлят
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 23

Тема "Дневните светлини?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: