Така е. Също както ти не би трябвало да си купиш свестни клещи за кримпване, истински мултицет... Просто няма смисъл...в твоя случай.


bagera1 написа: А за материалите от горният пост не искам да ти казвам цифра, че явно това ти е болна тема- най- скъпите за тогава( сега, след6 години не е мръднала)Цялата боя от детайл ще свалиш за 2 минути? А иначе - хубаво материалите цифра, ама в тоя форум има и хора, като мен, които нито пистолет, нито компресор имат. Въобще не ми е сфера на интензивно занимание боядисването. Та ако ще давам много пари за материали, лично аз по-добре да пратя автомобила при професионален бояджия или за скрап.
thinkpad написа:За това с клещи за 16.2лв съм направил над 250букси, масово познати като RJ45? "Истински мултицет"? Ама ти знаеш ли какво има в един мултицет? АЦП и МКАма то голямо геройство при правенето на RJ45. То за тях ако е за единична бройка и клещи не ти трябват. Що се правиш на търмък? Много добре знаеш за какви клещи говоря и какво кримпване.
hidrazin написа: Ама то голямо геройство при правенето на RJ45. То за тях ако е за единична бройка и клещи не ти трябват.Хидразине, казвам че инструмента не е задължително да струва милиони и да купуваме клещи от хилядото лева, за да може да се свърши работата. А ти ако искаш кримпи с отвертка.
bagera1 написа:Последен въпрос за сега, правиш ли разлика между инструмент и материали?Багера, има разлика между DIY и професионални изпълнения. Правя разлика между инструменти и материали, но всичко влиза в едно перо - разходи, като ги нямаш конкретните. В къщи боядисвам с четка и валяк. Освен като от тубата(клипче в Youtube), да хвана да си боядисвам колата с валячето.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: