• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 28
Всички имаме коли, нали ?
nikolovvd - майстор
thinkpad написа:
...5 часа се занимавам да сменям кабели, да полагам кабели, да свързвам и запоявам кабели. И съм направил около 30 проводника, но излиза че само едната врата направих днеска. Смятай от какво желание изгарям да направя и другата.
Не се оплаквай, защото времето бе с теб в Събота и Неделя. Аз съм правил такива упражнения при -8 градуса.
От опит с ел. стъклата на предишната кола, а тя бе Форд Скорпио, мога да ти кажа, че понякога проблема с дясното предно стъкло може да се крие в бутона на лявата врата (на водача). :shock: :-D
thinkpad - майстор
nikolovvd написа:
Не се оплаквай, защото времето бе с теб в Събота и Неделя. Аз съм правил такива упражнения при -8 градуса.
От опит с ел. стъклата на предишната кола, а тя бе Форд Скорпио, мога да ти кажа, че понякога проблема с дясното предно стъкло може да се крие в бутона на лявата врата (на водача). :shock: :-D
Събота не беше времето с мен. Беше облачно тук и не знаех дали няма да вали. Чак надвечер светна слънце. В неделя правих, но се обърка работата и много ме забави. А днес е тотална промяна - вчера 15 градуса, днес не дъжд, ами направо сняг. А и общо взето много ме мързи и сега като махнах буксата се чудя маркучето на централното как да го закрепя, за да съм сигурен, че няма да излезе.
Остава и чуденката - защо буксите са хубаво сложени, чистени, а пък пак правеше каквото си поиска. На такива радикални мерки нямаше да подложа колата, ако нямаше основателни причини. А пък и никъде не мога да намеря нови букса и инсталация за самата врата.
kr1100 - майстор
thinkpad От 3 те странци въобше не ми стана ясно какъв автомобил, модел, двигател, година.
Останах май с грешно убеждение ,че е Алхамбра 2004 г :?:
stiv1961 - майстор
kr1100 написа:
thinkpad От 3 те странци въобше не ми стана ясно какъв автомобил, модел, двигател, година.
Останах май с грешно убеждение ,че е Алхамбра 2004 г :?:
Къде виждаш тинки с 10 годишна кола :-D , неговата е уникат( като моята де)- Венто 93 г. :-D
profesionalist_wood - майстор
А аз пък помислих че има някакво пробито Пежо 106... :-D
kr1100 - майстор
stiv1961 написа:
Къде виждаш тинки с 10 годишна кола :-D , неговата е уникат( като моята де)- Венто 93 г. :-D
Е и за какво плаче ? Почти Всичките ми писания по темата да не се четат тогава - останах с грешно впечатление. То Вентото няма такъв дебел сноп и толкова много проводници в снопа. Вакуумно централно в заден десен калник, на което през стиропрената кутия влиза вода и мре платката или пък има напукани спойки. Някоя друга диря се замества с мост от проводник. Ако мотпрчето бръмчи продължително - ходи от врата на врата и слуша за съскане. ,сваля кората и оправя спукания маркуч.
Най-вероятно Вентото е двигател хем не върви , хем гори ААМ /1,8 моно/ На Голф 3 ,венто - за работещши ел.стъкла -м забрави - мисия невъзможна. Шибидаха трябва редовно да се профилактира.Есен пролет смзаване на водачите ,почиствне на дребнажите.
Тинки обикновенно се чупи левия водач на шибито :mrgreen:
thinkpad - майстор
kr1100 написа:
Най-вероятно Вентото е двигател хем не върви , хем гори ААМ /1,8 моно/ На Голф 3 ,венто - за работещши ел.стъкла -м забрави - мисия невъзможна.
Vento-то е модел 2000кубика. Ел.стъкла, централно и 2 говорителя има във всяка врата. От бравата->централно излизат 4 проводника, има 2 проводника за пищялка и широколентов и останалото са проводници за управление на ел.стъклата - отпред, заключване и захранване. Общо 16 броя проводника смених вчера, имах 32 спойки, 32 парчета термошлаух, на захранващите проводници изолация и с изолирбанд, връзване на снопа да не пречи на ел.стъклото, затваряне на кори, закрепване на маркуча на централното да не излиза от една муфа, понеже махнах буксите(с навъртане на изолир го закрепих).
Ел.стъклата трябва да работят, щом ги има като екстра. За това сменях толкова проводници толкова време. И бих искал да ми е електрическо централното, като че ли ще има по-малко грижи с маркучи и т.н.
Шибидах не ползвам, въпреки че имам. Само като взех колата видях, че работи. Чака ме и другата врата, сваляне на табло да оправя топлото и може би смяна на радиатор.
profesionalist_wood - майстор
Тинки,ако искаш да решиш кардинално проблемите с електрониката,и да се возиш в кола без тоци, това е ГАЗ 69 или Фрод модел Т :-D
kr1100 - майстор
thinkpad написа:
Vento-то е модел 2000кубика... Чака месваляне на табло да оправя топлото и може би смяна на радиатор.
Аха 2Е ужасТ . Както писах Г3 и венто с работещи ел.стъкла - мисия невъзможна. След като си презпоил проводниците сега е ред на ел.моторчетата,луфт във водачите. Ако нямаш загуба на охл. течност проблема с топлото е в клапата - дунапрена го няма веч от ЕГН то и от отворите по клапата духа студ. За съжаление се разпарчосва таблото.
stiv1961 - майстор
kr1100 написа:
Ако нямаш загуба на охл. течност проблема с топлото е в клапата - дунапрена го няма веч от ЕГН то и от отворите по клапата духа студ. За съжаление се разпарчосва таблото.
Виждам, че разбираш от тия работи, кажи нещо за 1.9 TD. И за другото- видях във форума, че ако няма климатик разпарчосва се само жабката и отдолу под нея за да се стигне до клапата :?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 28

Тема "Побърква ме на VW ел-а!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: