• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
stiv1961 - майстор
Бах ти вентото, пет страници глупости и то само за газовото :-D То не бяха кабеляци, шибидаци и т.н. А си спомням, че долу-горе ги купихме по едно и също време, само че моето е дизел и е 93 г.(демек по- дърто от неговото). Ами спомням си, че смених маслото на 1-ви май тази година...... а, и преди това смених зимните с летните гуми. Това ми напомня, че пак ми предстои ремонт- смяна на летните със зимните :-D
toolegittoquit - майстор
stiv1961 написа:
Бах ти вентото, пет страници глупости и то само за газовото
Реших да поискам мнение. Не съм по газовите уредби и не съм се занимавал много с тях. Едно е да видя кабелите и да намеря софтуера, както и кабел за диагностика, друго е да разбирам от фина настройка. Явно си имал повече от мен късмет, а аз пък не внимавам. Ако след нулирането на ECU-то бях погледнал, че съм забравил да настроя типа впръскване като full group, нямаше да ги има поне половината страници. :?
gogo7777 - майстор
А си спомням,........
А аз си спомням изписаните страници преди да се нахендри на Вентото. Тогава имаше и добри предложения.....ама Тинки си е Тинки :-D
Аз обаче още си подкрепям своята теорията..... Тинки няма никакво Венто. Човека се забавлява, за което шапка му свалям :wink:
stiv1961 - майстор
gogo7777 написа:
Аз обаче още си подкрепям своята теорията..... Тинки няма никакво Венто. Човека се забавлява, за което шапка му свалям :wink:
Стига бе, във фолксваген форума найш ли кви теми има инжектопляктора :-D , ако караше форда нямаше да е там :lol:
toolegittoquit - майстор
gogo7777 написа:
преди да се нахендри на Вентото
Така е като искаш кола от същата област. И не, имам го. Или тия снимки според теб ги свалям от нета?
kr1100 написа:
абе Тинки сменай го Вентото .Това 2е архаично - 4 едновременно пикаещи дюзи..
Скоро няма да стане. Не знаеш колко пари съм налял. Нов акумулатор, дросел клапа, датчици, фланци, масла - пълно обслужване, спирачна система, антифриз, стартер, клапан за маслени пари, кабели, филтри, уплътнения и други неща, които част ги правих аз, друга част в сервиз.
stiv1961 написа:
Това ми напомня, че пак ми предстои ремонт
Освен гумите имам и смяна на неща по ръчната спирачка и лагер на колюльото, който взе да шуми. Но имам и 4 хиляди км минати само лятото.
stiv1961 - майстор
toolegittoquit написа:
Освен гумите имам и смяна на неща по ръчната спирачка и лагер на колюльото, който взе да шуми. Но имам и 4 хиляди км минати само лятото.
Да бе, да, аз мойто го държа в гаража :-D , от 1-ви май до днешна дата имам 6 хилки навъртени. Май ша сменям масло около Коледа или Нова Година :?
toolegittoquit - майстор
stiv1961 написа:
Да бе, да, аз мойто го държа в гаража
Радвам се за теб. Наистина. Пожелавам ти безаварийни километри още много. Но какво общо има това с моят автомобил или газовото, за чийто проблем съм пуснал темата?
kr1100 - майстор
toolegittoquit написа:
[ Не знаеш колко пари съм налял. Нов акумулатор, дросел клапа, датчици, фланци, масла - пълно обслужване, спирачна система, антифриз, стартер, клапан за маслени пари, кабели, филтри, уплътнения и други неща, които част ги правих аз, друга .
Колко бе човек ? Стига ме размива. айу и клапа ги оставям настрана, Фланец 6-7 лв, масло 50 лв, филтър 7лв,въздушен 12 лв ,а купето нямаш, антифриз концентрат 6,80 лв/л /4л/ Събираш е св 200лв. Кабели сложи 60 лв ,капачката ти е под 8 лв, палеца 7 лв.NGK ама не си сложил такива са по 8,30 лв бр.
Акумулатор, гуми, свещи, филтри, масла, накладки,антифриз, спирачна течност и др. не ги слагай в сметката - консуматив са
Имаш крава пиеш мляко- имаш автомобил поддържаш го - т.е. сменяш консумативи.
toolegittoquit - майстор
kr1100 написа:
не ги слагай в сметката - консуматив са
Имаш крава пиеш мляко- имаш автомобил поддържаш го - т.е. сменяш консумативи.
Не съм съгласен. Ако акумулаторът беше читав, нямаше да се налага да го сменям. Перефразирано - дал съм към 600лв за ремонт и около 150 за консумативи. Колата като я продам, ще купя друга в неизвестно състояние. Ще й купувам пак акумулатор, пак ремонти за 600лв на скрити повреди и още пари за консумативи. Навярно си научил до сега, че обичам да карам, не да ремонтирам. За разлика от колегата в съседната тема за бустер на газовото, на мен разход на газ около 10 ми е угоден. Или поне е по-добре от 17-20лв на бензин. И между другото, ремонтите, които съм ги правил аз си ги броя по цена на сервиза - парно 120лв, шибидах 100лв. Защото ако не бях ги правил аз, трябваше да ги дам и тия пари. И станаха близо 1000лв за ремонти.
Моля те, сега, да прекратим с тоя офф. Има ЛС. :)
gogo7777 - майстор
Стига бе, във фолксваген форума найш ли кви теми има инжектопляктора
Не незнам.....дай някой линк, може и на ЛС, да не му спамим тук.

Пп...Представяш ли си ако знаеше полски...... :lol:
Навярно си научил до сега, че обичам да карам, не да ремонтирам.
Купи си Тойота :wink:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: