• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
Hoвoceлckи - майстор
Ми то по-добре фиестичка :-D
Защо държите да е на малко километри. Вярно, че е по-добре, но не мисля, че това е съществено точно за автомобили карани на запад. При добра поддръжка (а там определено е такава) и хубави пътища, почти всяка кола (при малко късмет) няма проблем да изкара 500 000км. При тенденция ти да й навъртиш 100 000км в следващите 20 години, какво те спира да си вземеш такава на 300к км? Проблемите у нас са си неизбежни основно заради "хубавите" ни пътища, после - "качествените" горива и не на последно място поддръжката - къде от безпаричие, къде от дяволък на майсторите в сервизите ...
Kasap - специалист
infomar написа:
Renault Grand Scenic 1.9dCi, 130 к.с. 2008 137 000 реални, 8700 лв.
Дължина 4,26, гори смесено 6/4- ср.5л., тегло 1500 кг.

http://lizingovi.cars.bg/c1504242
http://automedia.investor.bg/catalog/ca ... ech_14289/
Имам Лагуна I - 1.9dCi, 107к.с. 2000, купена на 134 000 реални. От както съм я взел съм й навъртял още 100к. София-Варна ми прави разход под 5л. За 5+ години съм сменял само консумативи + един шарнир по окачването /което си влиза в същата категория/. В града ми харчи около 9л., смесено - 7,3л.
M(art)o - специалист
Колегата Infomar, избира толкова... , като че ли цял живот смята да я кара тая кола..
А и тук все да става Рекламен отдел, към Мобилета, Карс-марс, и разни др автосайтове.
Бъркоча стана пълен!
Не само, че всеки си "предлага" или хвали "добитъка" Все едно сме на Хайван - пазара,
но и в главата на човека е настанал такъв Хаос със сигурност!
Всичко се е изписало вече! Няма какво да се добавя повече според мен!
Нека модераторите да се намесят!
infomar
M(art)o написа:
Колегата Infomar, избира толкова... , като че ли цял живот смята да я кара тая кола..
Нека модераторите да се намесят!
Прав си... желанието ми е да я карам до като мога да бъда шофьор.... сега съм на 64... колко ли ми остава :? Повече няма да мога да отделя средства за друга кола.... затова ми е трудно да избера, колкото и да е жалко.... затова гледам да "заложа" на почти сигурно. Върнати от/след лизинг е един от вариантите.

Благодаря на всички които оказаха съдействия и имаха мнения.



п.с.
Kasap написа:
......Имам Лагуна I - 1.9dCi, 107к.с. 2000, купена на 134 000 реални. От както съм я взел съм й навъртял още 100к. София-Варна ми прави разход под 5л. За 5+ години съм сменял само консумативи + един шарнир по окачването /което си влиза в същата категория/. В града ми харчи около 9л., смесено - 7,3л.
Лизингов дизел на 140 000 реални километри обслужван във фирмен сервиз редовно - мога ли да разчитам, че ще ми служи безпроблемно? Винаги съм бил скептичен към дизелите... не знам защо....
Последна промяна от infomar на нед мар 27, 2016 8:24 pm, променено общо 1 път.
stoianov_n - специалист
p.v.x написа:
http://olx.bg/ad/opel-korsa-1-4-2002-god-ID5MwcY.html
=D> =D>
Имаме познал верния отговор. :prayer:
Chefo77 - майстор
За тези километри, които ще изминаваш на месец, дизелът не мисля, че е добър вариант. Нито ти трябва икономичността му спрямо бензина, нито слугуването и поддръжката ще са по-малко, нито рисковете са оправдани. Казвам го като собственик на два дизела, с отворени очи.
Kasap - специалист
infomar написа:
Лизингов дизел на 140 000 реални километри обслужван във фирмен сервиз редовно - мога ли да разчитам, че ще ми служи безпроблемно? Винаги съм бил скептичен към дизелите... не знам защо....
Бих го отнесъл на твое място. Разгледай и сервизната история, може да пише интересни неща. Примерно скорошни ремонти на скъпи чарколяци. Демек, нема се налага да ги мислиш...

п.с. Виж и какви консумативи са сменени, щото само оттам можеш да реализираш 1000лв. икономия. Ако вземеш кола от битака - сменяш всичко поголовно.
шоп - майстор
Kasap написа:
infomar написа:
Лизингов дизел на 140 000 реални километри обслужван във фирмен сервиз редовно - мога ли да разчитам, че ще ми служи безпроблемно? Винаги съм бил скептичен към дизелите... не знам защо....
Бих го отнесъл на твое място. Разгледай и сервизната история, може да пише интересни неща. Примерно скорошни ремонти на скъпи чарколяци. Демек, нема се налага да ги мислиш...

п.с. Виж и какви консумативи са сменени, щото само оттам можеш да реализираш 1000лв. икономия. Ако вземеш кола от битака - сменяш всичко поголовно.
В този ред на мисли да кажа: ако двигателят е с верига спестявате едни досадни ангренажни ремъци и ролки + труд.
Много се кефя като погледна в сервизната книжка на маздата ми, че срещу ангренажна предавака стои надписа- НЕОБСЛУЖВАЕМ :-) Демек, докато има кола и двигател забравяме за този разход.

Турбото и дизели с цена на дюза между 500 и 2000 лв за бр- също далеч от тях. Дизела е оправдан при пробег над 30хил км за год. А с тази гадна нафта в Бг от трактористи, багеристи или ЖП-ци, можете да очаквате само проблеми и отрицателна икономия:-(
stoianov_n - специалист
шоп написа:
...Турбото и дизели с цена на дюза между 500 и 2000 лв за бр- също далеч от тях. Дизела е оправдан при пробег над 30хил км за год. А с тази гадна нафта в Бг от трактористи, багеристи или ЖП-ци, можете да очаквате само проблеми и отрицателна икономия:-(
Ми то май не остана да избира....... :lol: :lol:
Hoвoceлckи - майстор
Скептично е, но ... Колко време ще я караш една кола не зависи само от нейното техническо състояние. Не дай си боже, но колко му е някой да те чукне. Вярно изчуква се, но от там насетне ламарината я пиши "бегала". Лично аз не бих дал повече от половината пари за кола днес, а остатъка бих се замислил как да го "завъртя". Не, че и това е много надеждно в днешно време ...
Друго - когато си 75 ще имаш 15-20 годишна кола и липса на алтернатива за смяна.
Това е само лично мнение. Ти едва ли ще го вземеш предвид, но някой друг, след време може да се замисли ...
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: