• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
kozl - майстор
Аз бих си добавил реле ако няма и после ключ към релето.
Оти съм видел подпалена инсталация от неграмотно изпълнение на допълнително ЦК ключе директно с жици към вентилатора.
nikolson - майстор
Колеги, дайте малко по-сериозно, че лятото ще мине и ще има друга работа. :-D
gnt69 - майстор
nikolson написа:
Колеги, дайте малко по-сериозно, че лятото ще мине и ще има друга работа. :-D
Е да де ама като дойде зимата ще затопля по бързо. :partyman:
nikolson - майстор
gnt69 написа:
nikolson написа:
Колеги, дайте малко по-сериозно, че лятото ще мине и ще има друга работа. :-D
Е да де ама като дойде зимата ще затопля по бързо. :partyman:
Ако/когато запали. :yawinkle:
Gnus - специалист
Смени го тоя термостат, покарай и кажи какво се случва със стрелката.
Преди 2 месеца сложих на пежото термостат не само вернет, а "произведено за вернет" и от първия път тръгна и стрелката се кротна около 90.
Така, че има шанс да се оправи без много философстване.
Защото иначе още страница-две и ще почне да се пише за путин, за бойко и т. н.
kozl - майстор
Зимата други проблеми. Парното не топли. Тия терзания на Тинки аз съм ги минал на пежото 305. Стрелката "диша" особенно лятото. След старт и в зависимост от типа на движение стрелката ми е правила един екстремум при първоначално отваряне на термостата. Но явнов жегите и при отворен термостат баланса на температурата почва да се поддържа от дебита през радиатора и охлаждането му от въздуха. Значи температурата се покачва към средата на бялото и тогава включва 1 скорост на перките или стабилизира или се включва и 2 скорост. Е аз случаи на стрелка в червено не съм имал, но лятото стрелката "танцуваше". За мен това си беше напълно нормално.
Каква е логиката :? - вероятно в потенциала на охлаждането. Зимата потенциала е голям, защото студения въздух бързо охлажда водата в радиатора и термостата може да поддържа Т без дори да е необходимо да се включват вентилаторите (е ако колата не е в застой).
А м-у другото системата си има някаква инертност, което също допринася за "дишане" на стрелката. А и некои стрелки са с инертност, но това май по-важи за уредите на горивото. Има такива изпълнения на Рено и Пежо, които не показват директно нивото в резервоара, а го изчисляват и получават се аномалии.
Ако колебанието на стрелката ти е поради инертност на системата не се коси, карай си колата.
toolegittoquit - майстор
kozl написа:
Тинки пише нещо за степени и само за два пина :? Ако термоключа е само един с два пина степени няма, защото е на една Т?
Нормалните коли имат 2 степени. Форда има 1 - бърза. Нормалните коли може и да тръгва перката при откачен датчик, при форда не. Датчикът не е на радиатора, той е до блока, където е и температурният датчик на таблото.
Hoвoceлckи написа:
Тинки, термодатчика не движи директно уреда :idea: Препоръчвам ти измерване на температурата директно върху повърхността на двигагеля/радиатора.
Което и направих. Както и калибрирах уреда при температура 97-100 градуса.
Gnus написа:
Смени го тоя термостат, покарай и кажи какво се случва със стрелката..
Вчера го смених термостата.
kozl написа:
Ако колебанието на стрелката ти е поради инертност на системата не се коси, карай си колата.
Май това ще излезе. Малко се оправиха аномалиите, но е факт, че виждам на стрелката на таблото кога отваря, кога затваря термостата, кога се включва вентилатора. Танцува постоянно. На бензин 1литровката обаче не правеше така. Интересно. Но там има компютър на моното и сумати датчици, а тук показанието е директно.
dyaneff - майстор
toolegittoquit написа:
.....
Hoвoceлckи написа:
уреда на таблото е доста далеч от истината :-D
За това си и калибрирах уреда на таблото по 100 градуса - вряща вода.
Кое калибрира по 100 градуса ? Просто си проверил какво показва на таблото с "някакъв" датчик. Казах ти да сложиш един резистор за да провериш дали датчика ти е със същите параметри.
toolegittoquit - майстор
dyaneff написа:
Кое калибрира по 100 градуса ? Просто си проверил какво показва на таблото с "някакъв" датчик. Казах ти да сложиш един резистор за да провериш дали датчика ти е със същите параметри.
С 67ома стрелката застава точно по средата на скалата. Явно новият датчик дава отклонения. Защото проверих и това дали стрелката се вдига до макс безпрепятствено, като замасих буксата на датчика. :?
И са кво, купих си нов термодатчик за тази марка, модел и година, а излиза че показанията му не отговарят. И си отворих излишна работа. :?
Ето така изглежда датчикът на тая кола
Изображение
gogo7777 - майстор
toolegittoquit написа:
Никакви ключета и подобни цигании не слагам. Слагай си ги по твоите коли, Гого. Аз искам моята да е наред.
За това си и калибрирах уреда на таблото по 100 градуса - вряща вода.
Слагал съм я.....като бях млад левент с Лада :-D ......Че туриш и ти......то не пречи и е направо без пари, даже си има предвидени гнезда за допълнителни ОРИГИНАЛНИ ключета на арматурното табло. Става си вид тунинг :lol: .....все едно пускаш "азота" и форда излита :wink:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: