• 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
stoianov_n написа:
Шефът на “Тесла”: Дизелът умря.....

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=5016607

:-D :-D :-D :finga:
Бааа, виЙ майсторите ще умрете от глад тогазе бре! :lol: :lol:
ivanovbg - майстор
Само така си мислиш. И те си имат гуми, лагери,амортисьори, накладки ..., а да не говорим за електрониката в тях :wink: Да не говорим, че повечето ще си имат по някое малко двигателче за зорзаман. Така че ще имаме МНОГО повече работа.

:partyman:
stoianov_n - специалист
Chefo77 написа:
stoianov_n написа:
Шефът на “Тесла”: Дизелът умря.....

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=5016607

:-D :-D :-D :finga:
Бааа, виЙ майсторите ще умрете от глад тогазе бре! :lol: :lol:
Ааа, все ще им намерим кусури на тези електромобили....или нещо да се сменя без да трябва... :-D
lov - майстор
stoianov_n написа:
lov написа:
Па знаеш ли циганите какво разправят

- Дъж да вали град да вали сняг да вали само лошо време да не фаща. Щот като задуха вятъра късало найлоните на катуна. та гледай си найлончетата от катуна да не ги окъса вятъра. :lol:
Тва за кой се отнася..... :? сигур за шефа на тесла...
Не бе за Тинки дето обясняваше как си е увил делкото с найлонче. Ма защо излезна така орязан поста не знам.
От таблета ми се случва често да напиша отговор и после да го няма.
Kirilpm - специалист
То да изолираш на тази кола делкото е като да си изсушиш старателно пръстите преди да бръкнеш в контакта,файда никаква.Преди време москвичите страдаха от същата болест,но и шофьорите бяха малко по-различни.Единствените работещи решения за делко и вода,които съм срещал са в японските джипки и уазките и в двете делкото е разположено доволно високо,а не на долния край на двигателя.И все пак предпочитам да прегазя дълбока локва с бензинка и после да бърша кабели,отколкото да мина с дизел и после да бърша бутала и биели и да правя основен ремонт :lol:
hidrazin - майстор
Kirilpm написа:
....отколкото да мина с дизел и после да бърша бутала и биели и да правя основен ремонт :lol:
Тя ако засмуче вода, дали е дизел или бензинка няма голямо значение.
Пак ще бършеш бутала и биели. И няма само да ги бършеш ами и ще ги сменяш. :lol:
Здравейте моят Еспас - Renault Espace Quadra 2, /2.2 бензин,4х4/ при едно ходене на Дунава го вкарах във вода и се получи воден удар на двигателя.
Та сега се чудя кое ще е по добре - да правя старият двигател или да си купя нов ( втора ръка ), някой ако знае за такъв на достижима цена да се обажда.
Между другото има и лека истина в думите ти. При евентуално засмукване на вода, при дизела нараства вероятността от по-големи поражения.
но водата не прощава и на бензинките.
Та дано не става защото след това е по-добре да се смени двигателя.
Понякога пораженията не са само по бутала и биели - спукан блок, глава, задрал или скъсан колянов вал....
:partyman:
lov - майстор
Тоя цирк най- редовно си го гледам от терасата при всеки по голям пороен дъжд. Па пусто бабаитите не се свършват в тоя град, че даже май се и увеличават.
Chefo77 - майстор
Kirilpm написа:
И все пак предпочитам да прегазя дълбока локва с бензинка и после да бърша кабели,отколкото да мина с дизел и после да бърша бутала и биели и да правя основен ремонт :lol:
Двете нямат нищо общо. И двете могат да глътнат вода, което да доведе до тотал щета, но само бензинката може да загасне от намокрени кабели, делко, свещи и т.н. Тъпо, но факт. Делкото се мокри и при нормално движение по мокър път, не е задължително да я вкараш в локва. Имахме една Корса А, делкото И беше пред двигателя - перфектното място, оттам нямаше никакво завихряне. :wink: При силен дъжд обикновно избягвахме да я караме. :lol:
И да, при дизела по презумпция последиците при воден удар са по-тежки. Но я удави бензинка на 6000 оборота, пък после сравнявай щети :-D
stan73 - майстор
Преди имахме Москвич 2140 (кола, която много ме радваше), наистина делкото и беше на много тъпо място - отдолу, отдясно и отпред, но не ми е изгасвала никога от намокряне - винаги навреме съм сменял кабели (само веднъж се наложи и ги смених със силиконови - таман тогава навлязоха) и уплътнения за кабелите към капачката на делкото (тях доста пъти ги сменях - оригиналните издържаха около 12 години, а след това като почнах да ги сменям се наложи през около година и половина поради напукване (вероятно ментаци)), освен това при минаване през дълбока локва съм го правил бавно и на "първа". Сега с Голф-а ми подобен проблем няма, понеже делко, кабели и бубина са в горната част на двигателя (правилото за внимателно минаване през дълбока локва обаче продължавам да си го спазвам).
Kirilpm - специалист
То минаването през дълбока локва си е цяла наука.Когато локвата е върху асфалт най-важното е както каза колегата бавничко на първа,но и да поддържаме постоянна сккорост без да връщаме газта,защото иначе вълната,която правим се връща и умираме прави.Иначе за водния удар по хубавото е че бензинките почти винаги гаснат преди да ги удавиш,делкото действа като предпазител,ако няма делко се мокрят кабелите на свещите.Е има и някой гениални творения на които въздуховодите услужливо загребват вода.А от друга страна и степента им на сгъстяване е значително по-ниска и когато влезе вода пораженията са значително по-малки,а някога се разминава само с развиване на свещи и издухване на водата от двигателя.
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: