stoianov_n написа:Шефът на “Тесла”: Дизелът умря.....Бааа, виЙ майсторите ще умрете от глад тогазе бре!
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=5016607
![]()
![]()
![]()


stoianov_n написа:Шефът на “Тесла”: Дизелът умря.....Бааа, виЙ майсторите ще умрете от глад тогазе бре!
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=5016607
![]()
![]()
![]()
Chefo77 написа:Ааа, все ще им намерим кусури на тези електромобили....или нещо да се сменя без да трябва...stoianov_n написа:Шефът на “Тесла”: Дизелът умря.....Бааа, виЙ майсторите ще умрете от глад тогазе бре!
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=5016607
![]()
![]()
![]()
![]()
stoianov_n написа:Не бе за Тинки дето обясняваше как си е увил делкото с найлонче. Ма защо излезна така орязан поста не знам.lov написа:Па знаеш ли циганите какво разправятТва за кой се отнася.....
- Дъж да вали град да вали сняг да вали само лошо време да не фаща. Щот като задуха вятъра късало найлоните на катуна. та гледай си найлончетата от катуна да не ги окъса вятъра.сигур за шефа на тесла...
Kirilpm написа:....отколкото да мина с дизел и после да бърша бутала и биели и да правя основен ремонтТя ако засмуче вода, дали е дизел или бензинка няма голямо значение.
Здравейте моят Еспас - Renault Espace Quadra 2, /2.2 бензин,4х4/ при едно ходене на Дунава го вкарах във вода и се получи воден удар на двигателя.Между другото има и лека истина в думите ти. При евентуално засмукване на вода, при дизела нараства вероятността от по-големи поражения.
Та сега се чудя кое ще е по добре - да правя старият двигател или да си купя нов ( втора ръка ), някой ако знае за такъв на достижима цена да се обажда.
Kirilpm написа:И все пак предпочитам да прегазя дълбока локва с бензинка и после да бърша кабели,отколкото да мина с дизел и после да бърша бутала и биели и да правя основен ремонтДвете нямат нищо общо. И двете могат да глътнат вода, което да доведе до тотал щета, но само бензинката може да загасне от намокрени кабели, делко, свещи и т.н. Тъпо, но факт. Делкото се мокри и при нормално движение по мокър път, не е задължително да я вкараш в локва. Имахме една Корса А, делкото И беше пред двигателя - перфектното място, оттам нямаше никакво завихряне.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: