• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
Tisho - специалист
Колеги в Практикер продават летни гуми по 40лв и пише заводски регенерат произведени в завода Марангони Италия :? не ми е много ясно какво значи това гуми 2-ра употреба ли какво ли
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
Да. Употребявани гуми, прегледани на ренген, минали изпитания, с нова заливка на последните слоеве. Еко истории. От години го правят. Има си и регенерат на камионски гуми.
Както при всяка гума, погледни годините на производство. Гумата старее по "особен" начин и независимо дали е карана времето я ***ва.
В момента не мога да се сетя кое-как, но в нета има инфо за всяка марка - означения и срокове.
Tisho - специалист
Добре ама при положение че е регенерат дали могат да се слагат за предни защото доколкото знам е забранено
Чаро - Акълия
ми аз имам горчив опит от такива гуми (за камион)- явно основата им беше много стара.... и таквоз повече нивга не слагам..

иначе има горещ печат отстрани на гумата пример :1707- значи седмицатта и годината на производство..
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
Зависи кой ги е "произвел". Ако е Бг, като си знаем колко сме профи и как ни пука... Тези, с които се занимавах навремето си бяха регенерат на производителя, с всичките им сертификати салтанати и джувки гаранции маранции и съответно не струваха баш по 40лв. Поради цената, отпадна вносът за леки коли и останаха само камионските. После и тях спряхме, щото тука естествено се навъдиха местни майстори да регенерират и плъзнаха ментета... абе...
Чаро - Акълия
бяха внос- Италия ако не се лъжа - с гаранция :lol:
и веднага имаше:неподходяща настилка ..бла-бла... претоварване бла-бла...мани...
Tisho - специалист
Няма да са от тях, че и 5 години гаранция дават :shock:
sstefanov - майстор
Според мен от гумите на колата ти понякога ти зависи живота и тук компромиси не трябва да се правят!
Аз не бих си купил нито регенерат, нито на старо!
Не си струва икономисаните 200-300 лв за четири гуми.
fichtenweg - специалист
аз също ще подкрепя мненията за нови гуми. Когато гумите се експлоатират правилно могат да изкарат доста години и километри. Аз си взех моята кола от немско - година на производство - 2000 г. Задните гуми бяха с щампа точно от 2000-ната година - бяха си с приличен грайфер без да е втвърден прекалено каучука. Все още си ги карам задни - мисля това лято да им е последно, все пак осем години за гума са предоволно дълго време. На пазара се предлагат освен всичко друго и достатъчно качествени марки които гарантират много безаварийни км. Аз също не бих рискувал да слагам регенерат дори за задни (а дори и за резервна) - иммено от гумите в повечето ситуации зависи сигурността.
jel4o - специалист
Абе най-добре най-евтините НОВИ гуми отколкото квито и да бипо регенерати.Аз също съм на мнение ,че те гарантират сигурността и с нея компромиси не трябва да се правят.Само се загледай на някой оживен път покойто има трафик на тирове и забележи,че няма да минеш и километър без да се срещне обръч(останка) от грайфера на гумата-регенерат.Изводите си прави сам-и решавай ти.Все пак не сме сами на пътя.
Успех в избора.
  • 1
  • 2

Тема "Заводски регенерат" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: