Всички имаме коли, нали ?
maxuel82 - специалист
Здравейте искам да попитам дали някой знае или да е работил с новите бои за коли на водна основа?имам си компресор и пистолет и съм си боядисвал доста често детайли на моята кола и на коли на приятели ?и ни излиза много евтино :?: В сервизите търсят по 150лв за работа + материалите на детаил а на мен ми излиза не повече от 15-20лв?ама сега с тия нови бои не съм работил а ми се налага да си пръсна калника на колата!пък не ми се дават пари за маистори и колата не ми се остава в сервиз че маисторите ги карат и си правят дрифтинг и състезания с нашите коли?ТА ако някой има наблюдения за тези бои нека да сподели КАК СЕ РАБОТИ С ТЯХ? :?:
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
Ще я продаваш ли?
filbig - специалист
Струва и повече труда. А за 20лв не можеш да купиш никакви матеряли- можеш да правиш корекций с лак за нокти и с боя за обувки- така си правят колите за по тънко :lol: Все още има конвенционални бои, но ако държиш на водните всичко е същото-зависи и на коя марка ще попаднеш.
maxuel82 - специалист
Кажи коя марка да си купувам ?ами за един калник ми излиза с шприца и боята с лака не повече от 30лв.а ми търсят за боядисване 100лв.има разлика нали?става въпрос за конвенционалните бои?Шприц на Новол 150гр-3.00 боя комплект база и лак на ХЕЛИОС 150гр-23 лв и малко шкуркичка та 30лв. наистина ми излезна толкова преди 3 месеца ????
maxuel82 - специалист
n_a написа:
Ще я продаваш ли?
ами да ама ако не я продам ще си я карам ?
filbig - специалист
Има много хора, които искат качествена работа, а за това си трябват и добри матеряли. За да имам добри резултати, за да мога да ти дам гаранция, че нама да ти нацепи кита, да се лющи лака, да матира и т.н- трябва да се спази цялата технология, тогава имаш страхотно свършена работа, полиран детайл, който е същия цвят като колата, но за това си трябва пара :) Да сметнем и отоплението на гаража или камерата- минимум 1 л на час нафта и много други неща които вдигат цената, и тогава ще видиш, че добре свършената работа струва пари. Бачкам предимно с бази и лакове на spieshecker,матеряли на- 3М , car system-най-доброто на пазара. С базите на spies hecker никога няма да имаш проблем с покривност- примерно, но е по -скъпо, а лаковете са страхотни. И водните бази са много добри, малко по- бавно съхнене, и отделен пистолет за тях и това е. Поздрави!
maxuel82 - специалист
благодаря за информацията :? а какъв трябва да е пистолета за водната боя?нали уж всичко е еднакво?сега си пръскам с дюза 1.3-1.4 за базата 1.5 за лака?или самия пистолет е специален??? :?:
filbig - специалист
Пак можеш да пръскаш базата с 1,4 дюза , и понеже е водоразтворима само за нея трябва да имаш пищов, а лака пак си е на ацет. основа само че е с намалено съдържание на ........... Понеже водната съхне по- бавно има едни духалки за ускоряване на процеса, можеш да ползваш инфрачервени късовълнови печки за изпичане. Абе требе си температура :) Ето да разгледаш-http://www.maxmeyer-bg.com/forum/viewtopic.php?t=61
http://vesko.net/4cr.html
http://www.klarprofessional.bg/index.ph ... =technical
А иначе винаги могат да ти вземат парата за нещо специално :-D Моят пищов за лак е на 3годинки 1,4 дюза и е като нов, а е пръснал доста килца, работи перфектно и струва 300лв. Поздрави!
maxuel82 - специалист
Мерси :prayer: информацията ти е безценна!ясно защо трябва друг пищов?като взема да боядисвам моята тояга ще пиша какво е станало ???а може да се регестрирам в форума на MAXMEYER????

Тема "Как се работи с бодните бои" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: