Всички имаме коли, нали ?
Spokoiniq - майстор
Искам да си пригодя от друг автомобил пръскалки за фаровете.От автофорумите и гугъл разбрах, че помпата е много по-мощна от тази за предното стъкло, както и че дюзите са различни, харчат повече вода и резервоарчето за тях е или отделно, или общия съд е доста голям.
Готов комплект на пазара намирам само това http://hopshop.bg/index.php?main_page=p ... cts_id=220
и не съм твърдо убеден, че не става въпрос за помпа с нормално налягане, както и дюзи, но засега избор на друго ново няма.
Въпросът ми е някой заигравал ли се е да го прави, и ако да-да сподели
Ivo_Dinkov - специалист
Потърси от Фиеста или Лада- те май най- масово се срещат.
На каква кола ще ги монтираш- ако не е някаква екзотика, най- удачния вариант е да потърсиш по моргите първо.
А, да, пръскалките на фаровете:
- се монтират задължително към фарове с фабричен ксенон, понеже при зацапване на фаровете, ксенона за слепява ужасно
- се връзват така, че да работят само при пуснати къси светлини и натиснато лостче на чистачките з апръскане на стъклата
- изискват поне 4-5 литрово казанче за течност, ако е общо с това за предното стъкло; водата буквлано изчезва при по- продължително каране в кофти време и переодично пръскане
- важно е да е високо налягането, под което излиза водната струя, за да има смисъл от пръскалките, иначе просто мокрят фаровете и ги замазват още повече
- и не на последно място- ако са от типа, скрит в бронята и вдигащ се от налягането, трябва да се отчете риска, че наркоманите обожават да крадат капачките им- лесни са за сваляне, безумно скъпи са нови, поне за всички ВАГ автомобили, колата изглежда като обрано лозе без тях и са доста търсена стока втора ръка
Spokoiniq - майстор
Колата е Лагуна 1 фаза 2, и трябва да видя съобразно това какво ще намеря дали е на бронята и ще пръска нагоре, или перпендикулярно на маската , офроудаджиите дадоха идея от Паджеро, и старите имали, хем не са с ксенони, аз именно заради това искам да сложа, иначе в кишата файдата от ксенона не е голяма.
taran - специалист
Днес бях паркирал до една такава лагуна.Пръскалките бяха монтирани на декоративната маска.Подобни бяха на тези от линка.
Значително по-мощни помпи,големи съдове за течност и дебели маркучи има при автомобилите със скрити пръскалки-там освен да мие фара,налягането на водата,трябва да извади и пръскалките от бронята...
koba - специалист
на жена ми колата е с пръскалки... не работят /ел. моторчето/ дебита на маркуча е около 5 пъти по голям... логиката е че наляганнето повдига капаците на пръскалките... спецовете казват че ако пръснеш 6-7 пъти и казанчето от 5 литра е аут....
stan_slav - специалист
Оригиналните системи за измиване на фаровете без значение с какви пръскалки е /скрити или открити/ се изпозлват маркучи поне с 8 мм вътрешен диаметър. Помпата е поне 2 пъти по голяма като размер в сравнение на тази за измиване на стъклата. Далечната 94-95 година карах едно Субару доста стар модел тогава беше на 7-8 години и в него японците използваха много хитра системка. Измиването се задействаше с отделен бутон и без значение колко време го задържаш - подаваше към помпата импулс от около 2 секудни. Справяше се много ефективно и беше доста пестелива от към течност. Въпреки четвъртития дизайн на колата, която беше и комби при задействане вода обливаше чак задното стъкло. Тоя кит който се предлага е използвана помпа за стъкла и тънки маркучета и няма да има никакъв ефект. По добре в автоморгата и сваляне на цялата система от някоя ударена кола. Не забравяй и за клапана, който е монтиран между помпата и пърскалките.

Тема "Пръскалки за фаровете?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: