Колеги,
Уж не съм новобранец, но нещо съм в "загадка".
Стара кола, но добра работна каручка.
В един прекрасен ден - пали трудно, тръгва, гасне, пали нормално, гасне и до тук - не пали.
При следващи опити върти някак умерено по-бързо - не чак като скъсан ангренажен.
Клапани - движат, делкото - върти, ток - поне на един цилиндър има.
Някакви идеи, че трябва да преценя ремонт/бракуване на место - сложни изтегляния/ремонти не си струват, а каручката си вършеше работа.
Двигателят е с два "успокотелни" вала, респ. 2 ремъка - не ми се вярва да е от втория, ама ... знам ли?
Аха, след 2-3 дни акумулатор на 0, не регистрирах нещо забравено като товар.
Някакви др. идеи за проверка "на место"?
Процедурата за бракуване, извозване, документация, такси и т.н.?
Благодаря,
Уж не съм новобранец, но нещо съм в "загадка".
Стара кола, но добра работна каручка.
В един прекрасен ден - пали трудно, тръгва, гасне, пали нормално, гасне и до тук - не пали.
При следващи опити върти някак умерено по-бързо - не чак като скъсан ангренажен.
Клапани - движат, делкото - върти, ток - поне на един цилиндър има.
Някакви идеи, че трябва да преценя ремонт/бракуване на место - сложни изтегляния/ремонти не си струват, а каручката си вършеше работа.
Двигателят е с два "успокотелни" вала, респ. 2 ремъка - не ми се вярва да е от втория, ама ... знам ли?
Аха, след 2-3 дни акумулатор на 0, не регистрирах нещо забравено като товар.
Някакви др. идеи за проверка "на место"?
Процедурата за бракуване, извозване, документация, такси и т.н.?
Благодаря,