Всички имаме коли, нали ?
8180 - майстор
Колеги,
Уж не съм новобранец, но нещо съм в "загадка".
Стара кола, но добра работна каручка.
В един прекрасен ден - пали трудно, тръгва, гасне, пали нормално, гасне и до тук - не пали.
При следващи опити върти някак умерено по-бързо - не чак като скъсан ангренажен.
Клапани - движат, делкото - върти, ток - поне на един цилиндър има.
Някакви идеи, че трябва да преценя ремонт/бракуване на место - сложни изтегляния/ремонти не си струват, а каручката си вършеше работа.
Двигателят е с два "успокотелни" вала, респ. 2 ремъка - не ми се вярва да е от втория, ама ... знам ли?
Аха, след 2-3 дни акумулатор на 0, не регистрирах нещо забравено като товар.

Някакви др. идеи за проверка "на место"?
Процедурата за бракуване, извозване, документация, такси и т.н.?
Благодаря,
LZ - специалист
Изгорял/ли клапан/и?
Премиери компресията за да отхвърлиш клапани.

Бракуването става в КАТ с документите на колата и номерата, които КАТ ги прибира. После я отписваш и в данъчното заради данъците
parvev - специалист
8180 написа:
Колеги,
Двигателят е с два "успокотелни" вала, респ. 2 ремъка - не ми се вярва да е от втория, ама ... знам ли?
Аха, след 2-3 дни акумулатор на 0, не регистрирах нещо забравено като товар.

Някакви др. идеи за проверка "на место"?
Процедурата за бракуване, извозване, документация, такси и т.н.?
Благодаря,
каква марка и модел е каручката,нещо съмнително успокоителни валове,да не искаш да кажеш разпределителни
Deo-x - специалист
Стартерът превърта бързо без да пали,често ли?Май е за сменене с нов.След няколко превъртане ще пали,но е скъсане на нерви е.Бързо ще се износва частите на стартера.Иди при ел.авто монтъор да провери,да отвори стартера има ли нещо за сменене.
stefan_gb - специалист
от изгорял клапан няма да се държи така ... тогава просто си гърми или в смукателните тръби или в колекторните, по скоро прехвърлил зъб два на адренажа но и това е догадка. Гориво има ли ???
8180 - майстор
Пичове, благодаря.
Дотук сте в моята "логика".
Пропуснах да кажа, че като запали всичко изглеждаше нормално като равномерност и мощ за годините (има там едно баирче за маневрата) - рязко изменение в компресията на вс. цилиндри не ми се вярва.
Японска е колата (Митсубиши) - 2 бр. балансиращи вала - и аз съм им се чудил за какво са, но факт - единият е на отделен ремък.
Стартерът е ремонтиран сравнително скоро и си въртеше и върти нормално - сега по-бързо.
Прескочил зъб, засега го отхвърлям май (и от какво?) - според мен, при нарушено газоразпределение ще върти по-трудно.
Гориво уж има - газ (мирише отзад и по-студени тръби към изпорителя) и бензин (по индикатор), макар на бензин от години да работи зле.
Върти, обаче, по-бързо. Късал съм ремък на същата кола - тогава беше доста по-бързо. Сега май има и някакво "поклащане", но това силно субективно.
Други жокери, моля, ако имате нерви.
stefan_gb - специалист
Нещо не те разбирам .... има гориво тоест газ и постъпва в смукателните тръби , има напрежение за свещите и върти бързо стартера, и двата разпределителни вала се движат а непали ..... не се връзват нещата освен ако имаш проблем в газоразпределението. Не е задължително да върти по трудно при нарушено газоразпределение. Зашо не провериш всичките свещи .

Но сега като се замисля какво си написал :
Японска е колата (Митсубиши) - 2 бр. балансиращи вала - и аз съм им се чудил за какво са, но факт - единият е на отделен ремък.

Честно мисля че неразбираш от ДВГ-та , не целя да те обиждам.
Последна промяна от stefan_gb на съб юли 11, 2009 9:03 pm, променено общо 1 път.
LazarGanev - "Велик майстор"
Освен скъсан ангренажен ремък, не се сещам за друга причина за по-високи обороти, ном казваш че не е това :? . Опитай да запалиш двигателя, като спреш газа (ако евентуално е задавен) за малко, докато запали.
8180 - майстор
Стефан,
Малко ме обиждаш - мисля че второто наименование "балансиращи"е точното, въпреки че съм чувал и "успокоителни" - има такива, Вервай ми.
Разпределителният е един, горе, маслени повдигачи.
Има ли действително вариант, при прескочил ремък да върти по-леко - в това не съм сигурен?
Чудя се какво може друго да "разтовари" въртенето - външните ремъци също въртят.
Свещите проверявах - прилични на два цилиндъра, че за др. трябва се маха възд. филтър - аха, духаше без свещ.
Компресията е следващото, но като запали си беше на 4 цилиндъра, а и сега върти равномерно - не ми се вярва на 4-те изведнъж да е изчезнала - не че е голяма вече.
Лазаре, пробвах на бензин, газ, без нищо, след ден - няма и намек да запали и...
ВЪРТИ ОТНОСИТЕЛНО БЪРЗО!? - основната ми загадка.
Прекратих експериментите, а трябва да я разкарвам нанякъде, че е кофти спряна и мрънкат хората с основание.
Благодаря за включванията.
LZ - специалист
Има двигатели с балансиращи валове. Това не е чудно, но не вярвам да е от тях.
Да разбирам, че след като е спряла вече НЕ пали и стартерът върти по-бързо?
От кои свещи духа? Крайните от към шайбата на ангренажния ремък ли?
Виж и другите, т.е. компресия на всички цилиндри.
Може да е счупен разпределителния вал някъде по средата. Случвало се е.

Тема "Стартерът върти бързо?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: