Всички имаме коли, нали ?
petromaniq - специалист
Едната машинка товари много-гори 30А предпазител.Схема на инсталацията нямам.Въпросът ми е има ли ограничаване на тока някъде(краен изключвател) или така са замислени моторчетата.А и да спомена принудително подадох захранване през амперметър 20А с цел да затворя стъклото отиде 16А, но се получи. Фрапираща разлика в оборотите (затормозяване не се усеща).За смяна ли е? Не ми се правят експерименти с уякчаване на предпазителя.
1115 - специалист
Реното на което му поправях джамовете нямаше никакво ограничаване по ток.
Просто копчетата командват директно моторите и ако задържиш дълго ще изгорят.
Предполагам трябва да се смажат жилата и водачите и ще намали консумацията.
Това на една 19 и на един Еспас.
petromaniq - специалист
Благодаря за отзива! Направих и аз същото.Отначало се изненадах че се опитват да щракат релета, ама после пък се изненадах като ги извадих всичките и машинките продължиха да си работят-това какво беше... дали от спада на напрежението във бордовата мрежа..? Все пак сложих медна тел на бушоните (е достатъчно тънка за да не запали инсталацията) иначе единия плющи независимо дали стъклото е стигнало в крайно положение - голям стартов ток. Не успях да извадя моторче за да видя възможно ли е да му се направи профилактика - предполагам са капсуловани. Да карат на доизживяване. :lol:

Тема "Ел. стъкла на RENO 19" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: