• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
sspoko - специалист
Отскоро имам карина Е и преди няколко дни изпаднах в следната ситуация както вървеше изведнъж започана да прекъсва да "сяпа" все едно ако се запали и е на скорост педала на газта не деистваше изобщо така десетина пъти и после пак тръгна нормално помислих че проблема е в газта но след като я иэключих мина около 30км и започна да го прави и на бензин дайте някаква идея къде да търся проблема. Преди две седмици смених въздушен филтър и ключа на газта а също ми направи впечатление че докъто карах почесто и по продължително светеше лампичката на компютъра.
n.f - напреднал
почисти си клемите на акомулатора
cvetanmu - специалист
Откачи акумулатора за 10-15 минути и пробвай как е.Възможно е компа на колата да е натрупал грешки.
ArturDent - Почти Безобиден
sspoko написа:
... дайте някаква идея къде да търся проблема.... че докъто карах почесто и по продължително светеше лампичката на компютъра.
Ами прежали 20 лв. и я закарай на компютърна диагностика.
Може да е всяко едно нещо по горивната система и доста по електрическата. То датчици, помпи, сонди, кабели .... и т.н.
Врачка тук няма да намериш.
sspoko - специалист
колкото до компютърната диагностика няма да я прескоча понеже това е първата ми кола и нямам много опит просто исках да чуя различни мнения за да се ориентирам долу горе какъв е проблема знам че врачка няма да намеря, колкото до акумулатора дори и да го изключа проблема е че не дава проблема постоянно и няма как да разбера дали се е оправила.
ArturDent - Почти Безобиден
sspoko,
Първо, компютърната диагностика
След това, ако не е ясен проблема - при газаджиите, там разни емулатори (ако си пълна инжекция) и т.н.
После - във форума на Тойота.
Най-накрая тук.

Не даваш достатъчно начални данни за да се разбере проблема.
n.f - напреднал
Жена ми има Тойота Ярис дизел модел 2007г.Преди по малко от месец започна да гасне по време на движение и след около 20-30 секунди запалва и продължава.Ходих на доста диагностики в Тойота и в други сервизи и всички вдигнаха ръце като казваха че трябва да го направи проблема там за да го хванат . Оказа се окислени клеми като подчертавам че аз съм ги откачал за да се ресетне компа и нямаше нищо видимо по тях.Почистих ги и вече няма проблем с колата . Поздрави
sspoko - специалист
след тест с комп показа че има проблем с датчик колянов вал но компютърджията не можа да ми го покаже къде е. може ли някои да опише къде се намира този датчик?
ieiei - специалист
Обикновенно е на двигателя и "гледа"(май е Хол датчик) маховика .Монтиран е с 1 винтче и има кабел с букса.Цени м/у 60 и 200лв.,но ако взимаш гледай да е истински.
Първо проверете буксата(за окис).
ArturDent - Почти Безобиден
sspoko, не ти ли каза кода на грешката и това което е написано за нея на английски или немски. Че тия преводи на български се правят от кифли завършили съответната гимназия, и нямащи никакво понятие от техника.
Добре е да знаеш, чие производство е компютъра, който управлява колата ти. И списък с грешките - нещо като 0EF8, 2AB0...
За немските - 95% Bosh. А за останалия свят - около 60%. Лошото е че за японските нямам представа.
  • 1
  • 2

Тема "проблем с тойота карина Е" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: