Всички имаме коли, нали ?
mario-borisov - специалист
Здравейте имам Форд Галакси 2.0 пълна инжекция 96г. и държи високи обороти на празен ход. От какво може да е ?
koba - специалист
Pol написа:
Ламбда сонда, ма виж по майстори от мен с апаратура и компютри, че сега май няма и карбуратор вече.
стъпков мотор и какво ли още не закачи я на компютър
ArturDent - Почти Безобиден
Компютъра ще си каже!
Chefo77 - майстор
Най-вероятно стъпков мотор. Може и да не си каже на диагностиката, нищо не пречи сваляне и почистване, стига да няма някаква зверска капсуловка :)
stefan_gb - специалист
Нама гаранция че е стъпков мотор по скоро устроиство за празен ход, фордовете са направени с нещо като клапан не е стъпков мотор.Може и да има проблем в реголировката на дроселовата клапа , температурен сензор, проблем в контролера , грешки и ред други проблеми . И аз съм на мнение че е възможно нищо да не покаже диагностиката особенно ако неможе да се погледнат данните от дачиците в реално време.Но трябва да се закачи за начало това си е начина.
Имам опит с устроиството за празен ход на някои фордове , представлява цилиндър с диаметър около 40мм дължина 60-70мм и се захваща с два болта , ако е от този тип отваряи смело и почисти буталото в него. Устроиството се захранва с букса с 2 пина. Също може да направиш следната проба да му откачиш захранващия кабел при запален двигател в момент на празен ход и би трябвало ако въпросния реголиращ елемент е блокирал в някакво положение да няма промяна в оборотите, а ако си е наред би трябвало двигателя да угасне.
Също може да се окаже че проблема е от богата смес .
styb - специалист
stefan_gb написа:
Нама гаранция че е стъпков мотор по скоро устроиство за празен ход, фордовете са направени с нещо като клапан не е стъпков мотор.Може и да има проблем в реголировката на дроселовата клапа , температурен сензор, проблем в контролера , грешки и ред други проблеми . И аз съм на мнение че е възможно нищо да не покаже диагностиката особенно ако неможе да се погледнат данните от дачиците в реално време.Но трябва да се закачи за начало това си е начина.
Имам опит с устроиството за празен ход на някои фордове , представлява цилиндър с диаметър около 40мм дължина 60-70мм и се захваща с два болта , ако е от този тип отваряи смело и почисти буталото в него. Устроиството се захранва с букса с 2 пина. Също може да направиш следната проба да му откачиш захранващия кабел при запален двигател в момент на празен ход и би трябвало ако въпросния реголиращ елемент е блокирал в някакво положение да няма промяна в оборотите, а ако си е наред би трябвало двигателя да угасне.
Също може да се окаже че проблема е от богата смес .
Това за устройството за празен ход ме заинтересува - имам Тойота Корола 1.4 2001г и когато карам по инерция има някакво постоянно играене на оборотите меду 500 и 1100 , а когато колата е неподвижна оборотите не мърдат. Случвало ми се е даже колата да угасне при падане на оборитите. Дали Тойотите имат такива устройства или на друго се дължи това ? Между другото имах Форд и при него го имах този проблем но там когато колата е в движение по инерция оборотите се дигаха и си седяха на 1100 и като колата спре си падаха на около 800
ArturDent - Почти Безобиден
styb, имаш и дебитомер на въздуха и .... абе много неща.
Автомобила ти е достатъчно нов, има си компютър - той ще си каже.
илко илиев - специалист
виж да нямаш някое маркуче скъсано,тоест някое за вакуум или да смуче отнякъде въздух.успех
genkogenev - специалист
При мен се появяваха високи обороти при слаба батерия или лошо зареждащ алтернатор .
styb - специалист
Доста почетох за тези обороти , стъпков мотор , замърсена дроселова клапа , дебитомер за въздух. Мисля да се заема да почистя дроселовата клапа и тоя стъпков мотор и да видин какво ще стане , но май ще го правя на пролет :lol:

Тема "Високи обороти" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: