• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
angelkitov - специалист
прост въпрос: имам ли утечка при това показание на амперметъра?

Мерси много!

Прикачен файл

IMAG0112.jpg
angelkitov - специалист
inspo написа:
http://www.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=29466
при мен показва 100 милиАмпера....тоест имам утечка?
inspo - майстор
Както казва stefan_gb в темата която съм ти дал - явно има значение и модела на автомобила, алармата и пр.
На моя опел нормалната утечка е около 20-30 mA
За да разбереш от къде идва вади предпазителите един по един и така ще локализираш консуматора.
Имай в предвид, че като закачиш акумолатора има кратък период в който да ти свети дисплей, плафон или друго.
Тогава ще показва висока утечка, а после се нормализира.
angelkitov - специалист
inspo написа:
Както казва stefan_gb в темата която съм ти дал - явно има значение и модела на автомобила, алармата и пр.
На моя опел нормалната утечка е около 20-30 mA
За да разбереш от къде идва вади предпазителите един по един и така ще локализираш консуматора.
Имай в предвид, че като закачиш акумолатора има кратък период в който да ти свети дисплей, плафон или друго.
Тогава ще показва висока утечка, а после се нормализира.

мерси, ще пробвам със свалянето на предпазителите. иначе замерването е направено без никакви консуматори...поне 10на минути чаках.
ditronix - специалист
Над 50 mA трябва да се съмняваш.Виж си радиото,понякога те правят проблеми.
angelkitov - специалист
ditronix написа:
Над 50 mA трябва да се съмняваш.Виж си радиото,понякога те правят проблеми.
радиото си е оригиналното от колата. ще погледна едни джаджи дето сам си монтирах...явно е от тях проблема.

слагал съм и китайски ксенон, но мисля че от тях не може да е щото предполагам че като са изключени до тях изобщо не стига ток така че няма как да "изтича" ток.
pet.kan - специалист
слагах си светодиодна индикация на напрежението и нещо акумулаторът не се държеше добре,
открих, че консумацията е 60-70 мА, един светодиод свети , ама явно и управлението гълта доста
като прехвърлих индикацията да действа само при контакт нещата се оправиха
angelkitov - специалист
утечката изчезна като извадих бушона, който е за:
- плафона в купето
- плафона в багажника
- лампичката в жабката
- интериорния часовник
- бутоните за климатика
- километража, оборотомера и всички показатели в таблото


...сега само остава да установя в кое от всички гореспоменати неща е проблема, че не ми се кара без климатик на тая жега :)
Tsilkov - майстор
Същото нещо е и при мен има 90-120 милиампера в бушона за плафоните,централното,фабричната аларма.....В случея при мен са вързани в т.н. "комфорт модул" и не виждам как може на него да му се хване утечката ,а и ми се струва нормално да гълта толкова.Колата е Голф4 -вече доста стара но със стабилно количество електроника и според мен няма как да гълта само 20 милиампера.
  • 1
  • 2

Тема "имам ли утечка?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: