• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
Имам ел. изпарител Мимгаз, нов. Искам да питам нещо за настройките.

Винт 1 е байпас за допълнителна газ към камерата за ниско налягане. От къде се започва настройката му и как се прави? Масимално затегнат?
Винт 2 е за чуствителността на мембраната. От какво положение се започва регулировка? Максимално развито или максимално завито? Хода му е около сантиметър, а всеки казва "малко завиваш или малко развиваш", но не и от какво положение се почва.
Колата е Рено19 МИ.
Отиди да ти го регулират на газ анализатор. Не е чак толкова скъпо.
Майстори много знайни и незнайни. Не знам на кого ще попадна и в какво настроение ще е. Този който ми го монтира е майстор, но май не му се занимаваше много и не съм доволен. Искам да пробвам сам.
Главно ме интересува винт 2. Каква е зависимостта : много развит - еди какво си ; много завит - еди какво си?
Това си е чисто Ловато. Пълно е в нета с теми относно настройката му. Ето една.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=45869
Тази съм я чел. И много други. Не намерих това което търся.
Градски, във форума на Рено влиза ли?Намерих една статия за реглаж и по-скоро за винт 1 :)
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=24296.0
И тази съм чел :)
Винт 1 да кажем е ясен за какво е. Но това което е писано за винт 2 нещо ме съмнява. На стария изпарител беше повече развит(показваше се от корпуса поне 8мм), отколкото завит. А и поста там не е от личен опит.
Препечатвам от горните линкове, поста който най-правилно обяснява процедурата. Само съм разменил номерацията на винт 3 с 1, за да съвпада с твоята снимка. Би трябвало да можеш да се справиш сам
,палиш колата ,да загрее,може и на газ ,после с една отверка проверяваш дали винт 1 не ти е завит до край-газаджийте обичат да го завиват и да регулират всичко от 2 .
така ,развиваш с по 1/4 този винт(1) ,ако почне да глъхне мотора ,завиваш по часовниковата стрелка 2,това го повтаряш до момент ,в който от винт 2 няма да ти зависи
празния ход,тогава леко развиваш винт 2 така че мотора леко да заглъхне(ама много леко) ,като компенсираш това глъхнене като завиеш малце винт 1,
от винт 1 трябва да ти зависи 80%-90% от празния ход ,ако ме разбра какво искам да ти кажа.от винт 2 трябва да зависи много малко ,ако искаш да имаш
стабилен празен ход.не трябва да се завива и прекалено винт 1,защото от него зависят преходния режим когато плавно подаваш газ.
след като си регулирал празния ход ,се регулира и вървежа на колата от винт 4-това е винта на врътката ,който се намира на маркуча на газта,ама него не си го
снимал.
качваш се на колата и по малко затваряш(1/4)този винт и правиш проби как върви ,ако почне да се мъчи и неще да набира ,развиваш до последната стабилна
работа на мотора натоварен, ако са ти подбрали плочката правилно трябва всичко да мине без проблем
последната настройка зависи колко ще ти върви и гори колата,а предните са за празния ход да е стабилен и колата да не ти хълца като набираш.
Ако от толкова писания не ти е станало ясно, извинявай но от нищо няма да ти се проясни. Иди на майстор. Колко стърчи винта ако ти е критерий :)
В нито едно писане никой не обясни КАК работи този болт 2. А колко стърчи, мисля, че има значение, понеже натиска лост за който е закачена мамбрана и би трябвало да има разлика дали е малко натиснат или много.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Автомобили”