От доста време ми се върти в главата идея да направя Пунтото на жена ми хибрид.Не искам да го оставям само на ток, защото от време на време се налага да пътува извън града с него а ресурса на акумулаторите е ограничен и не винаги може да има възможност за дозареждане.
Мога да намеря 4-5 кВт правотоков двигател и с 4 тягови акумулатора да минава 50 км. Все още не съм измислил къде да зацепя електродвигателя ,за да не върти постоянно. Мислех с допълнителен пиньон да го зацепя направо на короната на главното предаване. Наскоро ми подхвърлиха и идея с ремък направо към вътрешното каре на полуоската. Не знам дали няма да "дърпа" настрани по този начин.
Друг основен проблем ми е как с един цензура да управлявам и двата двигателя. Ще ми се когато е много горещо да върви на ток а остонвия да работи само заради климатика.
Ако някой от вас ,колеги по какъвто и повод се е сблъсквал с подобни проблеми, моля да сподели опит.
Преди 10-ина години с един приятел направихме трабант на ток и с 4,7 кВт двигател и 4 стари акумулатора вдигаше 60 км/ч и минаваше 80 км. Тъй като поръчката беше от не особено платежоспособен клиент, използвахме употребявани материали и реостат (човекът си го донесе). Свалихме бензиновия двигател и на негово място поставихме елдвигателя. Съединителя и скоростната кутия си останаха. Миналата година се разминахме по пътя и явно още си работи.
Мога да намеря 4-5 кВт правотоков двигател и с 4 тягови акумулатора да минава 50 км. Все още не съм измислил къде да зацепя електродвигателя ,за да не върти постоянно. Мислех с допълнителен пиньон да го зацепя направо на короната на главното предаване. Наскоро ми подхвърлиха и идея с ремък направо към вътрешното каре на полуоската. Не знам дали няма да "дърпа" настрани по този начин.
Друг основен проблем ми е как с един цензура да управлявам и двата двигателя. Ще ми се когато е много горещо да върви на ток а остонвия да работи само заради климатика.
Ако някой от вас ,колеги по какъвто и повод се е сблъсквал с подобни проблеми, моля да сподели опит.
Преди 10-ина години с един приятел направихме трабант на ток и с 4,7 кВт двигател и 4 стари акумулатора вдигаше 60 км/ч и минаваше 80 км. Тъй като поръчката беше от не особено платежоспособен клиент, използвахме употребявани материали и реостат (човекът си го донесе). Свалихме бензиновия двигател и на негово място поставихме елдвигателя. Съединителя и скоростната кутия си останаха. Миналата година се разминахме по пътя и явно още си работи.