Тъй като при мен се появи проблем с ръчната реших да погледна феродото във какво състояние е.Направих снимки и сега ще ги кача тук и ще обесня лесно и просто как стават нещата.
Първото нещо което трябва е да вдигнем колата и да свалим гумата.

След като сме свалили джантата,трябва да свалим спирачния апарат той се държи на 2 болта от вътрешната страна.

Като сме развили вече тези болтове издърпваме апарата назад за да освободим диска.

Тръбичките за спирачната течност позволяват апарата да мръдне малко.
След това ще видите едно кръстато болче между дупките за болтовете на джантата,то е фиксиращо и се завива към полуоската,за да свалим диска то трябва да се развие.

един съвет:използвайте голяма отверка,да влезе много плътно дори с леко начукване,за да може да се развие лесно,ако отверката не е подходяща ще превъртаи се разваля главата на болтчето,а това стане ли нещата стават неприятни...
След като сте развили това болче и апарата е свалин нищо не държи диска(освен неприятната ръжда)ако няма много ръжда или скоро е свалян ще стане лесно с леко почукване.Но ако е залепнал много яко има един пениз който много помага и става много лесно.Ако вече сме свалили спирачния апарат си го връщаме обратно на мястото,завиваме болтовете,малкото болтче(фиксиращото)остава свалено.Качеате се в колата,палише,включвате на скорост и форсирате(аз включих на 2-ра и форсирах до 3000 оборота)и натискате спирачката,в същото време подавате и газ,когато диска е готов ще чуете едно пукане,може да подържите спирачката още няколко секунди за да може диска да се разкара добре.След това сваляме отново спирачния апарат а след това с лекота и диска излиза.Като свалите диска ще видите и самите челюсти.

Ако ви е останало малко феродо може го мините с една по едра шкурка да се зачисти малко.Ако не държи при дръпната ръчка,между двете челюсти има една врътка с помошта на която може челюстите да се съберат или отворят.

Ами в общи линии е това,след прегледа всичко по обратен ред,връщаме диска на мястото му,завиваме фиксиращото бинтче,слагаме спирачния апарат,затягаме добре,и накрая джантата.Надявам се всичко да е разбираемо и да съм помогнал на някои.
Първото нещо което трябва е да вдигнем колата и да свалим гумата.

След като сме свалили джантата,трябва да свалим спирачния апарат той се държи на 2 болта от вътрешната страна.

Като сме развили вече тези болтове издърпваме апарата назад за да освободим диска.

Тръбичките за спирачната течност позволяват апарата да мръдне малко.
След това ще видите едно кръстато болче между дупките за болтовете на джантата,то е фиксиращо и се завива към полуоската,за да свалим диска то трябва да се развие.

един съвет:използвайте голяма отверка,да влезе много плътно дори с леко начукване,за да може да се развие лесно,ако отверката не е подходяща ще превъртаи се разваля главата на болтчето,а това стане ли нещата стават неприятни...
След като сте развили това болче и апарата е свалин нищо не държи диска(освен неприятната ръжда)ако няма много ръжда или скоро е свалян ще стане лесно с леко почукване.Но ако е залепнал много яко има един пениз който много помага и става много лесно.Ако вече сме свалили спирачния апарат си го връщаме обратно на мястото,завиваме болтовете,малкото болтче(фиксиращото)остава свалено.Качеате се в колата,палише,включвате на скорост и форсирате(аз включих на 2-ра и форсирах до 3000 оборота)и натискате спирачката,в същото време подавате и газ,когато диска е готов ще чуете едно пукане,може да подържите спирачката още няколко секунди за да може диска да се разкара добре.След това сваляме отново спирачния апарат а след това с лекота и диска излиза.Като свалите диска ще видите и самите челюсти.

Ако ви е останало малко феродо може го мините с една по едра шкурка да се зачисти малко.Ако не държи при дръпната ръчка,между двете челюсти има една врътка с помошта на която може челюстите да се съберат или отворят.

Ами в общи линии е това,след прегледа всичко по обратен ред,връщаме диска на мястото му,завиваме фиксиращото бинтче,слагаме спирачния апарат,затягаме добре,и накрая джантата.Надявам се всичко да е разбираемо и да съм помогнал на някои.