Всички имаме коли, нали ?
Johny - майстор
Сутринта имах неблагоразумието да заредя ЕКТО Дизел на Лукойл. Повече така няма да правя. Не стига че е по-скъп, но и по-лош. Колата върви, но определено по-зле отколкото с обикновения дизаел на същата фирма. Освен това ми даде преразход около 0.8 л/100. Условия на пътуване идеални - суха настилка, 400км магистрала и първокласен път. Нямам думи.
MamaMy - майстор
Поне свърши ли работа?
Johny - майстор
Благодаря! Работа свърших, но пътувах по-дълго...
Chefo77 - майстор
Ами колега ... не си първия, няма и да си последния, който се оплаква.
Аз не мога да се оплача от този дизел, защото от 2 години долу-горе не съм стъпвал на ЛукОйл ...
svetliopi44 - Чирак...
Абе май започнаха с шибаната зимна нафта.
Аз онзи ден заредих и колата сега е като спънат кон. :shock:
VLADO66 - майстор
Аз в Лукойл не си сипвам вода за чистачките па камо ли... :-D
svetliopi44 - Чирак...
То и аз , оня ден заредих в Ромпетрол ... за пръв път колата е толкова тромава и не пъргава.
schuldiner - майстор
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ!
Използването на горива с миещи присадки в началото може да доведе до някои отклонения в работата на двигателя. Това е нормална практика при използването на такъв бензин и дизел. Ако двигателят Ви е с голям пробег, горивото с миеща присадка ще отстрани част от натрупалите се нагари и замърсявания, които ще попаднат в горивния филтър. За да не се намали подаването на гориво към двигателя, след преминаване към употребата на горива с миеща присадка е желателно горивният филтър да бъде подменен.


С две думи, за да си доволен, трябва по-редовно да зареждаш Екто. Ама първо се посъветвай с механика си.
bigdragon - майстор
schuldiner написа:
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ!
Използването на горива с миещи присадки в началото може да доведе до някои отклонения в работата на двигателя. Това е нормална практика при използването на такъв бензин и дизел. Ако двигателят Ви е с голям пробег, горивото с миеща присадка ще отстрани част от натрупалите се нагари и замърсявания, които ще попаднат в горивния филтър. За да не се намали подаването на гориво към двигателя, след преминаване към употребата на горива с миеща присадка е желателно горивният филтър да бъде подменен.
Който е написал това е абсолютен профан (без извинения) по ДВГ и в частност дизелови двигатели, или ви лъже за да ви вземе парите...

Няма как "натрупалите се нагари и замърсявания" от двигателя да попаднат в горивния филтър, даже и на теория.
schuldiner - майстор
Не е профан, а търговец (цитатът е от линка на колегата). Профан е този, който се връзва и купува. Черно на бяло ти обещават, че ще имаш проблеми с това гориво, ама хората предпочитат да вярват на мечтите си...

Тема "ЕКТО Дизел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: