Всички имаме коли, нали ?
kristi78 - специалист
Здравейте имам двутактов двигател от резачка за дърва изкаран е от корпуса и закрепен върху дъска има компресия искра карбуратора е почистен постъпва гориво в цилиндъра правилно е сглобен но не пали някои може ли да помогне благодаря предварително :) :)
piron45 - майстор
Напиши от каква резачка е мотора, че има хиляди видове. След това при сглобяването на дъската трябва да сте сигурни че няма нещо сглобено не както трябва и не смуче от някъде въздух / освен от филтъра/. Свещта работи ли / дава ли искра/ като е извадена, мокри ли се свещта от гориво в цилиндъра, с електронно запалване ли е или с чукче и наковалня, необходима ли е центровка и т.н.
Последно намерете някой, който разбира от двигатели да погледне какво сте сътворили.
kristi78 - специалист
partner350 всичко е сглобено правилно свеща е нова извън цилиндъра дава искра и когато пробвам да запаля и извадя свеща тя е мокра запалването е електронно
kristi78 - специалист
ето и снимки

Прикачен файл

двг2.jpg

Прикачен файл

двг1.jpg

Прикачен файл

двг.jpg
bigdragon - майстор
kristi78 написа:
partner350 всичко е сглобено правилно свеща е нова извън цилиндъра дава искра и когато пробвам да запаля и извадя свеща тя е мокра запалването е електронно
Намали горивото. Мотора се дави.
Затвори жигльорите и пробвай да запалиш мотора само с почерпка (няколко капки в дифузьора на карбуратора)...

ПП Сега видях и снимките. Така монтирана, положението на "магнетото" трябва да и на точното място, защото мястото му определя предварението на запалването т.е. центровката...
kristi78 - специалист
първо какво означава жигльри а второ магнета е там но маховика вече е центрован
piron45 - майстор
Жигльори евентуално трябва да има на карбуратора за регулиране на горивото и въздуха.
Като свалиш свещта завърти няколко пъти мотора да продуха цилиндъра и тогава монтирай пак подсушената свещ.
Трябва да си много сигурен че центровката е правилна , иначе няма да запали.
kristi78 - специалист
ами мисля че е правилна искрата идва когато буталото е в най- горно положение и как да завинтя болтовете не става с отверка
novgradski - специалист
Прочети малко за центровката на запалването на бензинови двигатели (в случая двутактов),но винаги изкрата се подава преди ГМТ (примерно 2-3 мм....за различните мотори- различно)....става и с "отверка".....става и с индикатор и резбова втукла (която се завива на мястото свещта)
kristi78 - специалист
добре благодаря

Тема "проблем с двутактов двигател" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: