Всички имаме коли, нали ?
ssmmaaa - специалист
Имам 2 проблема с опела и те не са свързани с ръжда(малко като виц звучи :lol:)
Колата е 1994,1.6ми бензин-пали веднага като е студена,а след като загрее понякога пали трудно. Втория проблем-при по-празен резервоар(под 10литра) придърпва до 3 предавка,което според мен е от бензиновата помпа. Чакам предположения.
dadko - майстор
За първия проблем не мога да кажа нищо, но втория е лесно решим. Просто не оставяш горивото в резервоара да падне под 10 литра. Имах един колега със същия проблем- говореше, че имал две помпи и не знам си какво там... Не съм го слушал много внимателно, но той разпраавяше, че за да не сменя помпа- просто поддържа едно минимално количество в резервоара. И ако има останали 15 литра в него- това означава, че е "празен"
Знам, че до този извод си стигнал и сам, но- това е начина да минеш без разходи за помпи и други части. Просто "замразяваш" едни пари за гориво в резервоара...
batkotony - специалист
Първият проблем без диагностика няма как да се локализира,ще е хвърляне на боб,може да е топлинен датчик,но може и поради куп други причини.Вторият проблем е в малкия маркуч на бензиновата помпа,който се намира вътре в резервоара-сменя се и колата ще почне да работи както трябва,помпата най-вероятно си е наред. :)
MamaMy - майстор
Батко Тони е прав. Снадката на сондата вътре в резервара
На някой модели се налага сваляне на целия резервар. Дано при теб да е по-лесно!
ssmmaaa - специалист
Благодаря за отговорите,това за маркучето на помпата ще го проверя скоро,а за паленето ще видим какво ще правя.
piron45 - майстор
ssmmaaa написа:
Благодаря за отговорите,това за маркучето на помпата ще го проверя скоро,а за паленето ще видим какво ще правя.
За паленето провери с какъв смукач си. Ако е с жило е възможно да задържа и да не се връща като загрее колата. Тогава обогатява много сместа при загрята кола и затова ще пали трудно. Възможно е и термодатчика да има проблем, но за това си трябва диагностика на комп.
ZMeyGorianin - майстор
Ръчен смукач и компютърна диагностика... :?
inspo - майстор
А в опел форумите колко изписано има. Само да има кой да чете...
ozaki - напреднал
Никаква компютърна диагностика ...теста с кламера знаеш ли как се прави...ето ако не знаеш http://www.opelclub-bg.net/forum/index. ... ...отчиташ и после търсиш коя грешка за какво е...втория проблем..може да имаш утайки и боклуци по дъното на резервоара...така ,че може да махнеш помпата(намира се под задната седалка) да видиш как е цедката на самата помпа и да надникнеш в резервоара(но ако не си сръчен с ръцете да ти кажа бая зор ще видиш с маркуча който се нанизва) ..не знам дали ще видиш нещо,но пробвай...горивен филтър е хубаво да смениш(обезателно ако миеш резервоара).Калпавите маркучи имат навика да стават на пластелин така,че ако махаш помпата е добре да видиш има едно малко маркуче между помпата и корпуса то по принцип става така.За сега затова се сещам.После като провериш за грешки пиши да видим коя грешка е.Между другото не каза за какъв опел става въпрос...астра,вектра,корса,тигра?
dyaneff - майстор
Добре е да се знае самодиагностиката, но тя помага само ако е светнал чека.

Тема "Проблеми с Опел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: