• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
milev5 - специалист
Имаме Chevrolet Captiva 2007 ,пода от долу и най вече в задната част ,гредата до бронята и носачите са започнали да ръждясват .
Въпроса ми е с какъв грунд и боя се третира тази част на автомобила ?
Няма нищо изгнило ,а просто е започнало да ръждясва и смятаме да го стегнем .
Средното и задното гърне ще ги пръснем с огнеопорна боя след старателно почистване ,но предното е мисията невъзможна за развиване .
То не е ръждясало ,но тръбата преди него която е свързана с катализатора е с доста ръжда .
За сега сме се дистанцирали от свалянето и ,мислим вариант за боядисване на място .
maptod - специалист
Сваляш ръждата от пода с телена четка или четка на бормашина. Мажеш с ръждопреобразувател на Вюрт, ако искаш 2 ръце за по-голям ефект. След това шагре на Новол и парафин за кухини(гредите). Гърнетата... винаги ще има влага в тях. За тях пак същото, но за Вюрта не съм сигурен дали ще има ефект. После температуро устойчива боя.
Pinto - специалист
Здравей колега. Сигурно ще получиш доста съвети и то професионални. Моят съвет е да използваш боя "Протекта" - българска е и се води 3 в 1 - преобразувател, грунд и боя в едно. Има я в 5-6 разцветки, но е скъпичка. Аз съм изключително доволен от нея даже и за външно използване. Махаш където има надигната боя до здраво и минаваш с телена четка или шкурка, пише че не е задължително да се маха ръждата. После минаваш два пъти и не вярвам повече да ти се появи проблем. Аз освен по колата я ползвам почти навсякъде. Беше ми писнали да пребоядисвам парапета на терасата. След като направих процедурата с "Протекта" вече 10 години няма и помен от ръжда, макар, че е изложен на всякакви атмосферни условия. Също така съм си боядисал и две железни джанти с такава боя и не са мръднали, въпреки, че зимата карам в сняг сол и вода. Спирам да пиша, че взе да изглежда като реклама.
Поздрави и успех
milev5 - специалист
До сега се рових в дебрите на интернет .
Спрях се на два вида бои ,ZINGA и МИНИУМ+ЛЕНЕН БЕЗИР .
Недостатъка на първата е ,че е 40-50лв килото ,а на втората ,че не се намира миниум никъде по съответните бомбени причини :-D

Мисля да поразпитам наоколо за миниум ,ако намеря непременно ще пробвам .
VLADO66 - майстор
Оловосъдържащите бои като миниума са забранени.И аз съм си правил дъното на голфето с протекта преди да го вапцам с Боди
milev5 - специалист
VLADO66 написа:
Оловосъдържащите бои като миниума са забранени.И аз съм си правил дъното на голфето с протекта преди да го вапцам с Боди
И това разбрах .Но аз ще поразпитам тоя и оня :-D Не се знае от къде може да изкочи зайчето с миниума :-D :rolleyes:
ditronix - специалист
Зайчето може да изскочи от мазата на някой прибран отворко :) Но е малко вероятно. Дори и някой да има оловен миниум,трудно ще се раздели с него. За прословутата ПРОТЕКТА. Миналата есен синът ми купи една кола и покрай нея взехме и 4 джанти за зимните гуми. Трудничко ги намерихме,но на добра цена и без проблеми като оставим настрана факта че бяха порядъчно ръждясали от стоене върху донора без да се карат. Както и да е,трябваше да ги боядисаме. Започнахме търкане с четки,дрелки,накрая-ъглошлайф. Мръсна и досадна работа. И опасна. Сетих се за един познат,обадих се и се оказа че за 10 лева могат да ги бластират на едно място. Пясъкоструя с една дума. Занесох ги и след час светеха като новородени. После-ПРОТЕКТА. Още след първата ръка нещо съмненията ме заглождиха,но нямаше време за разтакаване. На следващият ден втората ръка и на третият обухме гумите и ги сложихме на колата. Огромно беше разочарованието ми тази пролет-сменихме зимните гуми с летни и се хванах да ги измия с водоструйката. От прословутата боя тук-там имаше следи,останалото-първокачествена ръжда! Сега пак ще се наложи да се боядисат тези джанти,хубавото е че няма да се бърза. Само искам да добавя,че боята я разредихме малко-колкото пише на кутията-с разредител ПРОТЕКТА. Така че нарушения на технологичния процес не виждам. Колкото до КАПТИВА-та-тя просто страда от синдрома на Адам Опел. Казват,че най-голямото му изобретение била ръждата :-D Според мен има две добри възможности-едната е т.н. корабна боя,с която се боядисва под ватерлинията. Другата,която е по-достъпна е хлор-каучуковата боя. Имаше и епоксидни боя и грунд-двукомпонентни- преди години,които просто бяха невъзможни за сваляне след изсъхване,но за съжаление отдавна не съм срещал такива. Епоксидна и хлоркаучукова се произвеждаха в България,корабната мисля беше руска.
VLADO66 - майстор
Освен голфа си боядисах и оградата и парапетите с Протекта през 2005г.Оградата беше стояла на метал една зима и беше станала на лисица от ръжда.Минах я две ръце и до сега няма петънце.Може би грешката ти е че си лъснал джантите до блясък :)
swissmad - специалист
:-D Не се знае от къде може да изкочи зайчето с миниума :-D :rolleyes:
Иииииииииииииииииии зайчето с миниума изскача от тук-http://www.tashev-galving.com/006+ALM+4 ... 0%B5%D0%BD

Опала.
VLADO66 - майстор
swissmad написа:
:-D Не се знае от къде може да изкочи зайчето с миниума :-D :rolleyes:
Иииииииииииииииииии зайчето с миниума изскача от тук-http://www.tashev-galving.com/006+ALM+4 ... 0%B5%D0%BD

Опала.
Наличност 0-демек заека е отишъл да клати мечката :-D
  • 1
  • 2

Тема "Боядисване на пода на Chevrolet Captiva 2007" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: