Всички имаме коли, нали ?
Dewalt - специалист
Колеги от доста време се чудя с какво да се захвана и точно как.
Каква е идеята точно - имам непотребно помещение - гараж.В него НЕ могат да влизат повечето съвременни коли или поне тези които аз бих си купил :)
Размера му е добър на дължина но на ширина няма мегдан.
Решил съм да закупя,реставрирам и консервирам някои соц автомобил с цел да остане за поколенията след мен.
За момента съм се спрял на няколко модела - Шкода Октавия 1961,Москвич 403/407/8,Полско Фиятче,Костенурката на Фолц,Булгар рено,Баварец от 1960,Рено 16 или Запорожец от тия гърбавите.
Предполагам че повечето от вас са виждали подобни автомобили по нашите улици и бих приел съвети относно на това на кое точно да се спра и като цена и като всичко останало.Бих приел и някаква друга идея за марка и модел с условието да е с компактни габарити - харесвам Волга и Вършава но няма как да ги вкарам в помещението,а тъй като смятам да извършвам процесите в по зимните сезони трябва да се съобразя с това изискване.Всякакви съвети са ми полезни.Разполагам с достатъчно инструменти и машини за да си позволя да реставрирам дори и нещо доста занемарено,имам достатъчно мерак и желание за да търся части или да чета спецификации и т.н.
housedoktor - майстор
През 90-те се занимавах с реставрация на мотоциклети,пожелавам ти да изпиташ радостта от първото пътуване :).Относно моделите-Бих добавил Wartburg 311 ,Фиат 850 или 500
Dewalt - специалист
Някак си нямам влечение към моторите.
Возилата на 2 колела ме радват,но само да ги гледам отстрани,а и имах доста горчив опит от едно МЗ-е от тези дето като завиваш,а фара им свети в гората.Според мен тези возила са доста тежки и трудно маневрени.Иначе съм за и бих реставроирал дори и нещо подобно - стига да изпадне.
За Варбурга конкретно съм наясно че няма нищо общо с кашоните от 1977 нагоре - всичко по него е метално.Разерите му са добри - пасват ми.Притеснява ме ограничената бройка на производство - около 1500 от двувратките.Предполага се че ще има доста малко останали читави ексземпляри - което го прави и по ценен де.Другото което знам за него че ел.инсталацията му е 6 V - не съм много на ТИ с тоците - но пък не ми пречи да питам.
Виж Фият-чето е чук.Ако не се лъжа на тези 500 им казваха Барболина - кукличка.
peter_m - специалист
Аз бих се зарадвал на една реставрирана американска мускулеста машина, но ...
svetliopi44 - Чирак...
Ох ,и аз отдавна съм мераклия на едно такова
Изображение

Не искам да го запазвам в оригиналния вид ,а да спретна един Хот Род
Dewalt - специалист
Колега каква е тази машина - супер е ама .........кои знае колко пара струва първоначално а и части от къде?
taran - специалист
При колегите има цял раздел за ретро возила http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=364 .Варбурга е много готин на вид.
Вземи по-запазен екземпляр за отправна точка,сега ти изглегда възможно да ремонтираш и много скапан екземпляр,но като почнеш,ще си промениш мнението...
Добре е да проучиш за коя марка е възможно да откриеш части,все пак трябва да се докара возилото до вид,най-близък до оргиналния.
Да добавя още някоя възможност-Ситроен 2-CV,Рено.
svetliopi44 - Чирак...
Dewalt написа:
Колега каква е тази машина - супер е ама .........кои знае колко пара струва първоначално а и части от къде?
Това е москвич 401 ... действително части тук трудно ще се намират ,но предполагам в Русия все нещи ще се намира .При старите машини повечето от нещата ще трябва да ги правиш сам ... стругари и фрезисти трябва да имаш под ръка задължително.
Dewalt - специалист
Стругари и фрезисти имам под ръка.
Няма проблем за това.Москвича е екстра,това верно си е ретро.
nbr - специалист
уф, аз като един бмв фен...
Изображение
но пък нито са евтини, нито частите ще се намират лесно...

Тема "Реставриране на автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: