• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
ebahti - майстор
Миналата година минах над 1000 км само с трансформаторно масло.Двигателя работеше перфектно,даже и разхода на гориво като че ли спадна.Зимата като застудня двигателя пресецваше докато загрее.......... Докато една сутрин запали.... угасна.... и до тука . Реших че е от подгреващите свещи и вкарах колата в гаража до вчера,когато реших да я паля. Проверих свещите и 2 бяха изгорели.....Но при 2 работещи - колата винаги е палела...... Та преди да свалям дюзите ,някой има ли идеи какво друго може да се е объркало . Колата е Пежо 306 от 1998г. турбо :cry:
Илчо Илиев - майстор
За начало смени изгорелите свещи, макар,че както казваш мотора е запалил и после угаснал, в случая свещите не са фактор, явно причината е другаде...
Възможно е ''горивото'' да не се цеди от студа, да имаш запушване по горивопровода/филтър/помпа...
Ако е дюзи, мотора нямаше да запали, турбото и да е скапано, може да гори масло, да пуши ,но щеше да работи мотора...
Развий някой щуцер и завърти, тряя да пръска гориво...
nikolson - майстор
Разпръсквачи, помпа. Сигурно си ги събрал парите от икономията...Лев и петдесет на литър файда.
pipilica - майстор
Закачи на помпата една туба с чиста нафта и пробвай да запалиш. Ако запали търси причината по тръбите и филтрите. Има и една друга гадна причина провери си ангренажния ремък.
kozl - майстор
Най-вероятно причината е в ГНП. Па и сигурно си с имобилайзер, може и той да е причина, въпреки че това няма връзка с траф.масло. Все пак както ти писаха провери дали подава гориво в изхода към дюзите, като разхлабиш някой щуцер.
MrMurdjo - майстор
Тъкмо щях да пиша и аз за проверка с отхлабване на щуцерите на дюзите. Ако няма никой там - или клапана на помпата не се отваря, или не идва гориво, или помпата се е смарангясала от маслото. Може и въздух да засмуква от някъде.
Ако има гумена круша за подкачване, откачи горивния маркуч от филтъра (или от снадка, обикновено имат една на маркуча) и виж идва ли някой от резервоара.
Ако защитният капак на клапана на помпата е махнат, виж дали идва напрежение 12 волта до него при подаден контакт. Може да се пробва да се даде директно, като се откачи оригиналния кабел и се подава с отделен проводник. Трябва да се чува да цъка при тишина наоколо.
А и версията за ангренажа също не е за отхвърляне. Зависи колко ти е стар ремъка, защото при напъна да прекара през дюзите сгъстено масло, помпата създава голямо съпротивление срещу зъбите на ремъка. Даже първо провери дали се върти помпата, с вдигане на крик, включване на пета и въртене на вдигнатото предно колело по посока напред. Ако въртиш на стартер и има избягала центровка на ремъка, стават лоши срещи на клапани с бутала. Макар, че ако е това, вече е късно, ти така или иначе си въртял. Но може и да се е разминало, знае ли човек.
VLADO66 - майстор
Ебахти,а компресията мери ли я :? Щото с това масло..... :prayer: :)
ebahti - майстор
Не съм мерил нищо,само въртех на стартер половин час докато падна акомулатора..... четох различни отзиви за това масло в интернет и повечето беха положителни,а и колата си работеше перфектно с него.... може и да не е в него причината,знам ли !?
fox_vt - майстор
Значи първото което трябва да направиш е да провериш ангренажния ремък.При студено време в никакъв случай не се пали само на масло без да е разредено с нафта :!: :idea: :idea: [-X В студеното маслото се сгъстява прекалено много в резултат на което ГНП просто спира и ремъка превърта даже ако се скъса става още по весело.След като си оправиш центровката пробваш да палиш в топло време,или с откачен маркуч във шише нафта.
ivanovbg - майстор
Как да ти помогне човек като не си казал кода на мотора или поне ВИН-а на колата. Или си мислиш че цял свят ти знае какво са набутали Пежо в твоето купе. Бош ли, Лукас ли? Не е лошо и снимка на двигателя за да мога да ти кажа какво и къде да мериш или отвъртиш.

Иначе си в правото да я чупиш - нали си я платил вече :lol:
  • 1
  • 2

Тема "Дизел,трансформаторно масло и непалещ двигател..." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: