• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
Dzver - специалист
Здравейте
Спря да ми зарежда алтернатора - Ладов
От вън не може да се смени реле-регулатора.
Вътре ли се намира или ... ?
pipilica - майстор
Може да се смени и на място без да сваляш алтернатора ама е кофти за пипане, може и четките да са свършили затова да не зарежда, и те се сменяват на място. Пък ако ще го сваляш му направи пълна профилактика.
Dzver - специалист
отзад не е като на по новите коли - да се развият 2-3 гайки и да излезе.. -

просто го няма..

проблема е ,че на тихи обороти го няма.. на високи стига до 15 и нещо волта.
hidrazin - майстор
ЛАДА, ЛАДА, каква ЛАДА? Въобще не е ясно каква е Ладата и какъв алтернатор са и шибнали.
Алтернатора си има модел. Някои са си с регулатор на смия алтернатор. Други са с отделно реле - де механично, де електронно.
Ако генератора е Г-221 ще трябва да търсиш релето за зареждане някъде другаде. Обикновено е някъде в коша на матора.
Това само по спомени де. Ей ти схемата на 2106 с механично реле. Релето за заряд е точно това под алтернатора - номер 13.
В генератора се намира само изправителния блок. По магазините се намира и електронен реле-регулатор.
Изображение
:partyman:
Dzver - специалист
Значи махнах динамото от лада
взех алтернатор от Опел Корса
Сега за да свържа трябва да му подам плюс за да сработи и дебел кабел до акумулатора - нали така?
Dzver - специалист
грам не разбирам руски

ако можеш да ми кажеш така ли е или не..

на дебелата шпилка - дебелия кабел съм акумулатора
на тънката шпилка(B+) - плюс на контакт.
Andri01 - майстор
За "дебелата "шпилка-да,към/+/ на акумулатора. Но за тънката не мога да ти кажа. Трябва да се види къде е свързана вътре. При мене/ генератор Valeo/ са 2 другите входове-за възбуждането и изход към оборотомера.
koveslav - майстор
Ако стария алтернатор е бил с външно реле и други неща трябва да се променят.Алтерватора от Корсата се управлява чрез контролната лампа.Т.е.-лампата в таблото ти при външно реле е дадена на маса.За този алтернатор единия край на лампата се дава на + при контакт (15),а другия отива директно в извода (L или DF) на алтернатора.Без правилно функционираща контролна лампа този алтернатор няма да тръгне или ще тръгва само след развъртане до доста високи обороти.Ако на Опеловия артелнатор има извод W,не го включвай никъде-това извод оборотомер.
Последна промяна от koveslav на нед яну 11, 2015 5:08 pm, променено общо 1 път.
Dzver - специалист
монтажа трябва да стане на китайски трактор..
ето така изглежда
http://img25.olx.bg/images_prodavalnikc ... rev002.jpg

мога да му докарам плюс след контакт.. какво друго?
  • 1
  • 2

Тема "Алтернатор на ЛАДА" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: