Всички имаме коли, нали ?
tyrnokop - специалист
Здравейте колеги,
Ако изчета достатъчно материали като тези:
инструкции1
инструкции2

и изгледам достатъчно материали като този:
филмче1

има ли вероятност да се справя сам с монтаж на газова система (газов инжекцион) за лек автомобил?
Приемаме, че разполагам с:
- канал
- богата база от инструменти
- голям мерак
- методичност и упорство
- средно ниво сръчност

Всякакви съвети относно темата ще бъдат приети. В замяна на вашето сътрудничество очаквайте споделяне на всички "тънкани", отсъстващи от материалите по-горе.

Благодаря.
Chefo77 - майстор
А после ще намериш ли някой, който да го "лицензира"?
zmiori - специалист
Ще намери. Правят му един обстоен преглед плаща си и газ.Последните 3 коли сам съм си монтирал АГУ-тата и не съм имал проблеми.
Друг е въпроса дали ще се справи с ГИ. Ако бе обикновенна е друга бира.
рашкета - специалист
Chefo77 написа:
А после ще намериш ли някой, който да го "лицензира"?
Ти май скоро не си минавал преглед???
Няма вече лицензиране, паспорти и т.н.Минеш ли преглед всичко е ОК.
Chefo77 - майстор
рашкета написа:
Chefo77 написа:
А после ще намериш ли някой, който да го "лицензира"?
Ти май скоро не си минавал преглед???
Няма вече лицензиране, паспорти и т.н.Минеш ли преглед всичко е ОК.
Аз преглед си минавам редовно. От 5 години не съм карал газирана кола обаче :)
Прегледа имах предвид с "лицензиране". Нали някой трябва да прегледа да не си си оставил ръцете и да гръмне в движение ...
рашкета - специалист
Ами личи си, че нямаш кола с АГУ.Сега е мътна водата с газовите.Никой не гледа нищо.Ако не осмърдиш пункта на газ естествено.
И не мога да ви се начудя какво толкова се шашкате на тея газови???Всеки си човърка колата пред блока ,ама това може.А да си монтирам АГУ -не.Защо?
taran - специалист
За механичния монтаж не вярвам да имаш проблеми,обаче ГИ иска настройки на софтуера,ако с това се справяш,няма проблем да си монтираш и оживиш сам уредбата.
schuldiner - майстор
А как се запазват настройките на софтуера при ГИ, за да не се губят при махане на акумулатора? В смисъл, как е най-практично...
zimel - специалист
Една позната идва при мен да и сменя крушка на фара ,а преди това е била на монтаж на АГУ, чопля си аз по фара и ми мерише на газ , викам си това някъде изпуска, напръсках изпарителя с пяна и като се дигнаха едни балончета... та стана ясно откъде е теча.

После каза, че е ходила при газаджиите и са и казали, че няма теч никъде. :axe:

Та по добре сам, отколкото при такива лицензирани монтажници.
tyrnokop - специалист
Колеги, благодаря за вярата във възможностите ми, но за да се престраша ми трябва нещо по-конкретно. Започвам направо:
1. Каква е разликата между медна и термопластична тръба? Да очаквам ли термопластичната тръба да бъде нещо като маркуч, който ще пристягам със скоби за стягане (торк с винт) ?
2. Има ли значение кога се използва мед и кога термопластична тръба?
3. Фитингите за мед най-вероятно ще трябва да се нанизват по тръбата след нейното развалцоване, нещо друго трябва ли да взема предвид?
4. Как да направя разпробиването на смукателния колектор за да монтирам инжекторите без да попаднат стружки в него?
5. Трябва ли някъде по тръбното трасе да навивам резби за фитингите (независимо дали вътрешни или външни), за да знам да търся плашки и метчици? Конкретно какъв размер резба?
6. Какъв е размера на боркороната за пробиване на отвор за пълначката?

Тема "Направи сам монтаж на АГУ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: