Всички имаме коли, нали ?
maxx271 - специалист
Здравейте, имам проблем с акумулатора 12v80ah колата си палеше без проблем вчера когато се опитах да я запаля акумулатора беше паднал измерих го с мултицет и ми показа малко над 8 волта сложих го да се зарежда цял ден измерих го но волтажа си стоеше същия вечерта се опитах отново да го зареда странното е че след 15 минути зареждане ми показа над 9 волта пробвах да запаля и успях сложих го и след 1 час ми показа над 10 волта на сутринта пак не искаше да запали и сега го зареждам но волтажа не се покачва странна работа :?
gogo7777 - майстор
Как мериш волтажа? При закачено зарядно или....? Зарядното работи ли?
maxx271 - специалист
Меря го без зарядно сега му смених електролита да видим какво ще стане странно е че вчера започна да се зарежда а днес не иска до сега не ми се е случвало подобно нещо ако имаше мъртви клетки едва ли щеше да се зарежда
kozl - майстор
А как познаваш, че се зарежда - имаш ли ампермер на зарядното?
И в последния ти пост не можах да заредя - зарежда ли или не ще.
То и аз мъчих един "необслужваем" акумулатор, който бързо се разреждаше и бързо се зареждаше докато един ден съвсем престана да зарежда, а и напрежение не показваше на голите клеми.
Сега пак го ползвам ама за тежест. :lol:
maxx271 - специалист
Досега нищо смислено не съм прочел когато запали колата с кабели от друг автомобил и после го сложа на зарядното започва да зарежда
MamaMy - майстор
Не го мъчи! Няма смисъл. Падне ли под 10 волта един акумулатор, е бегал. Дори и да закърпиш положението, ще го зареждаш през ден лятото и до месец ще си купиш друг. Само ще те е яд после за загубеното време и нерви и ...
Даже тока дето му го вкарваш е загубен. Купуваш друг и следващите 3-4 години забравяш за проблема. Сегашните акумулатори са направени да не ги бараш. Иначе тия в завода ще гладуват :-D
Цената на новия я смятай с 20 лв надолу. Този твоя толкова струва в момента на вторични. Преди месец си купих нов и продадох 2 х 75Ач и един 44 Ач и акумулатора ми излезе 100 лв.
lov - майстор
Ами как да прочетеш като акумулатора си е пътник. Първо електролит не се подменя освен ако не са правени разни гимнастики които с новите технологии по акумулаторите вече не са приложими.
Не казваш с какъв ток се опитваш да зареждаш и вообще имали заряден ток. Това с напрежението дето го мериш си е половинчата работа и никаква работа не върши. за да се направи някаква диагноза. Баячките и врачките са в отпуска за съжаление.
Най вероятната причина да се стигне до тази ситуация е прекъсване между някоя от клетките. Става изведнъж и без всякакви предварителни признаци.
gogo7777 - майстор
Досега нищо смислено не съм прочел когато запали колата с кабели от друг автомобил и после го сложа на зарядното започва да зарежда
Е добре де......питах зарядното зарежда ли :?: Защото има зарядни дето не тръгват ако напрежението на клемите е ниско /под 11,5 волта/ и отделно имат и защита от претоварване. Алтернатора го възбужда за малко и затова зареждаш само тогава. Като си сменил електролита, преди това зареди ли батерията до възможния максимум.......Ако не 90 процента е за боклука
maxx271 - специалист
Зарядното си е добре има си и защита доста е старо доста акумулатори е заредило зарежда около 10.5v не е от него проблема явно има прекъсване между клетките и си зарежда когато си иска той се е видяло че ще се взима нов утре ще питам колко ще ми дадат за моя може да го отворя ъглошлайфа ако има прекъснато да го запоя имам мощен поялник топи олово без проблем :-D
ESPACE - майстор
maxx271 написа:
може да го отворя ъглошлайфа ако има прекъснато да го запоя имам мощен поялник топи олово без проблем :-D
Това ще е любопитно да се види :) .

Тема "Проблем с акумулатора" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: