• 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
Абсолютно има проблем с препичане на някой камери - за пример първите 803-ки.

Няма нищо общо с арматурното табло, защото на камерите им се прецаква електрониката/дисплея и разни евтини компоненти, който не са предвидени да се печат на по 45 градуса слънце през стъклото и в същото време да работят.

Просто трябва да се прочетат мнения как се държи тази камера. Аз точно поради тази причина взех А118 / B40
Вече 2 лета си седи залепена на стъклото и работи безгрижно и в пек и сняг, дисплея също не е имал дертове
В България лятото си напича доста и не може да се сравнява с климата примерно в Германия и Англия :)

Ето за 803-ките
https://dashcamtalk.com/forum/threads/extreme-overheating-problem-melted-cam.7730/
https://dashcamtalk.com/forum/threads/overheating.12072/
nelim написа:... не са предвидени да се печат на по 45 градуса слънце ...

Миналото Лято измерих 70 градуса температура в купето и то след 18 часа, когото се прибирах от плаж и направих снимка при 69 градуса. В някой автомобили с по-тъмен цвят може и да мине 80 градуса.
Когото е паркиран автомобила регистратора не ми работи, т.е. не снима, но въпреки това една малка част от схемата работи и като усети, че има захранване се включва, а на акумулатора сигурно му се иска да изхвръкне навън.
Предполагам, че елементната база на читавите регистратори е съобразена с температурния диапазон от -50 до +100.
Преди 17-18 години като сменяха таксиметровите апарати, имаше една серия с графичен дисплей - 128х64 точки, които при високите летни температури почерняваха. Като се охладят се оправяха, но тези които бяха монтирани на таблото отгоре оставаха в траур за вечни времета. :)
Без коментар от мен
http://www.youtube.com/embed/LfMIRP3la1w
Бе убих се и не мога да го вградя :?
И аз се заядох "за спорта"с твоя клип, че и мен ме нервират линковете от тубата..
Промених в линка ти 'embed/' c 'watch?v=' и стана така http://www.youtube.com/watch?v=LfMIRP3la1w
Много народ включително и аз свикнахме да караме по светофарите съобразявайки се с брояча.
Представете си ситуация в която приближавате светофара, пред вас няма кола и виждате, че до зеленото ви остават
примерно 2-3 секунди. Съответно не намалявате скоростта, и влизате в кръстовището с 50 км/ч.
А сега гледайте видеото.


Това се получава при автоматична или ръчна пренастройката на броячите. Има си различни режими на работа на светофарите в зависимост от натоварването, часа и т.н. Неприятно, но пък трябва да се съобразяваш със светофарите, броячите са за улеснение.
Биха те улеснили, ако са точни.
Но случай, че отчита невярно не само е безполезен , но и опасен.
Както казах, това се случва при пренастройка. Стой до светофара и гледай колко често ще се случи. 4 или 5 пъти за деня - в останалото време улеснява.
Хайде хайде, до онзиден като нямаше таймери, си стояхме и чакахме :wink: Сега - защо ни бъркали понякога.
inspo написа:...че до зеленото ви остават
примерно 2-3 секунди. Съответно не намалявате скоростта, и влизате в кръстовището с 50 км/ч.
А сега гледайте видеото.

Гледах, ама виждам, че камиона тръгна и влезе в кръстощището още на 2. Дори не изчака да светне жълто. А в кръстовището по правилник се гледа светофара, а не брояча. Брояча е само за ориентировка, а не сигнал за преминаване.
Проблем за мен е, че махнаха някои броячи, с които бях свикнал. Например на Червения площад, на Левски - 8-ми приморски полк и до затвора.
Лятото идва, отваряйте си очите!
http://www.vbox7.com/play:c7f2678618
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Автомобили”