• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
Имам проблем с газово DTGas - 704S му е компа, води се Verona. Колата придърпва в по-ниските обороти. Ходя по всички възможни газаджии и ме отпращат. Последният, при който отидох и най-културно го помолих да ми обърне малко внимание да погледне за какво става въпрос, казва че това газово не можело да се настрои за тоя мотор, защото не било достатъчно. Че вече са имали подобни случаи, не е вървяло добре или е горяло. Казва да го оправят където са го слагали в сервиз technogaz и каза, че най-вероятно нищо няма да направят, като се и подхилна. Вариантът бил всичко да се разкара. Цитирам "Това е като мотора от GT-то и не става това газово за тоя мотор. И преди сме имали такива случаи и не може да се настрои да върви нормално това газово с тоя мотор - или върви зле, или не върви добре и гори много" Какво може да се направи по въпроса? Сумати пари това газово, не ми се иска да го хвърлям и сменям с друго. По думите нито изпарител, нито рейка, нито компютър били пригодни. Или ще трябва да ходя да се разправям с technogaz, че много лъжат?
stoianov_n - специалист
Газовото ти е най-малкия проблем..... :-D
Ама тва сигурно е от скапания VW дето караш. :-D
ivanovbg - майстор
toolegittoquit написа:
Имам проблем с газово DTGas - 704S му е компа, води се Verona. Колата придърпва в по-ниските обороти. Ходя по всички възможни газаджии и ме отпращат. Последният, при който отидох и най-културно го помолих да ми обърне малко внимание да погледне за какво става въпрос, казва че това газово не можело да се настрои за тоя мотор, защото не било достатъчно. Че вече са имали подобни случаи, не е вървяло добре или е горяло. Казва да го оправят където са го слагали в сервиз technogaz и каза, че най-вероятно нищо няма да направят, като се и подхилна. Вариантът бил всичко да се разкара. Цитирам "Това е като мотора от GT-то и не става това газово за тоя мотор. И преди сме имали такива случаи и не може да се настрои да върви нормално това газово с тоя мотор - или върви зле, или не върви добре и гори много" Какво може да се направи по въпроса? Сумати пари това газово, не ми се иска да го хвърлям и сменям с друго. По думите нито изпарител, нито рейка, нито компютър били пригодни. Или ще трябва да ходя да се разправям с technogaz, че много лъжат?
Година производство, букви на мотора.... Дай повече инфо. В друга тема четох че е хонда, пък после май се оказа венто... Последно?

:partyman:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Година производство, букви на мотора.... Дай повече инфо.
Honda ми е мотора(скутера). Наистина го имам. Тъкмо му ремонтирах карбуратора. :) Двигателят е 2Е, 1984ccm, 95-та година. На газ прекъсва и не работи хубаво, понякога като че ли за малко върви по-добре, но като цяло се държи, все едно не й стига гориво на газ. Иначе разхода ми го докарва по 10/100 по тоя начин, но не ми харесва как вози. На бензин няма ядове, наскоро чистих и дросел клапата, сменях датчик. :) Но той проблема е почти откакто я имам. Бях й дигнал газта, почна да върти гуми, ама истината е, че пак не ми харесваше. О, да - газовото е Газов инжекцион.
п.п Сменях филтър изпарител. Интересното е, че като беше със задръстеният и с малко по-увеличени времена на впръскване на газта се държеше идея по-плавно или така си внушавам. После искаше пре регулиране, защото почна много да дърпа и потеглянето беше трудно и пак придърпваше. Търся плавно ускорение. В програмата нямам таблица, автокалибрацията не иска да тръгне по някаква причина - не ми чертае графика на бензиновите времена, дава ми "Engine load - too low" като се опитвам да направя "Drive in calibration". Всичкото настройки е една графика в 2 секции - 0-1500 и 1500-6000 оборота, където са наложени корекционни коефициенти на бензиновите времена.
stoianov_n написа:
Ама тва сигурно е от скапания VW дето караш.
Не съм ти искал мнението за колата. Вложил съм до тоя момент доста в нея и със сигурност не е смотана вече.
dyaneff - майстор
Тинки, беше писал, че имаш кабел за диагностика. За украшение ли го държиш ? Виж какво показва, сподели, ше помогнем каквото можем.
toolegittoquit - майстор
Кабела за колата или газовото? За колата като пусна на газ и ламбда сондата умира на около 0.45V, защото явно нещо газовото се бърка между двете и дава команда на бензиновото ECU, че сместа е перфектна и не я коригира.
Кабела за газовото - няма грешки в диагностиката му, която е бедна. Опциите са му абсолютно минимални, има 1 страница с настройки за вида датчици, инжектори и нивомер, една страница за данни обороти, налягане и ламбда в реално време и една страница с настройки на газта, където има плесната графика. Мога да кача общият изглед. Най-вече не знам как работи двигателят в оборотите, защото не съм навътре и нямам графика с бензиновите времена, защото еку-то нещо не иска да създаде при автокалибрация - не ми дава грешка, просто пише "натоварване на двигателя - твърде ниско" Не знам защо. Та по графиката не знам как да настроя газовите коефициенти по бензиновите. Също така се чудя дали да не търся проблем и другаде, може би и рейката е износена, макар тя не вярвам да дава такова страшно отношение по въпроса.
Ето това са всичките настройки. С главният корекционен коефициент не става, защото отклонението не е равномерно. Нямам външна ламбда, на която да й следя в движение данните, за да коригирам сместа.
Изображение
Последна промяна от toolegittoquit на пон окт 05, 2015 9:04 pm, променено общо 2 пъти.
ivanovbg - майстор
Няма как да стане с тази газова. Системата ти не е със сенквенционално впръскване и повечето газови инжекциони са неприложими в случая. Евентуално Блутроника ще ти свърши работа, но ... Абе слагай обикновена и си в джаза без проблеми.

:partyman:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Няма как да стане с тази газова. Системата ти не е със сенквенционално впръскване
Двигателят е фул груп. Не виждам защо ще е секвенциално, като цялата инжекторна рейка на бензина има само 2 жици и всичко изглежда пръска заедно.
Обикновена газова няма да сложа. Като ми изгърми дебитомера, един струва нов "рециклиран" 200лв.
ivanovbg - майстор
Е точно така де. Не става с ГИ който е правен за сенквенционално.
:partyman:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Е точно така де. Не става с ГИ който е правен за сенквенционално.
ГИ има настройки, включително фулгруп, инжекторната рейка е с по 2 жици за всеки газов инжектор и е въпрос на това какво ще й пее газовото ECU. Извинявай, но щом го има като възможност, има го в документацията малко не можеш да ми кажеш, че не става. Не знам кво сложно има да пръскат 4-те инжектора по едно и също време. Какво, маймунка ли да сложа да натиска едновременно копчетата, които ще й сложа за 4-те инжектора?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24

Тема "Газово DTGas 704S - малко помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: