• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
nikolov333 - майстор
Не знам дали заглавието на темата е правилно, но понеже не намерих такава реших да я създам да има.
Днес забелязах, че започна да премигва лампата за акумулатора на празен ход, а когато се движи колата примигва по-слабо.
Преди два дни забелязах, че единия китайски ксенон само примигва двукратно и не запалва крушката. Явно е свързано с напрежението, защото понякога не светва другия фар, а в последствие светва пак без причина. Предполагам, че е от алтернатора, но искам да чуя и вашите мнения.. :partyman:
Chefo77 - майстор
Ако е свързано с напрежението (само примигването, но невъзможността да запали), значи при форсиране на двигателя би трябвало да запали.
Вземи мултицетче и ще имаш груба представа накъде се движат нещата. На празен ход без включени консуматори по спомен трябваше да показва около 14.2 волта.
nikolov333 - майстор
Утре ще меря, че тази вечер се прибрах по тъмно..Надявам се да е реле регулатора, че като гледам алтернатора..http://www.mister-auto.bg/bg/alternator ... 10519.html :rolleyes:
nikolov333 - майстор
Преди 4-ри години сменяха диодния блок, гаранционно. Може и той да повтаря пак, макар че за 120х.км. два диодни блока.. :?
jordanvass - майстор
Е, не се шашкай толкова от цената на алтернатора. Едва ли ще се наложи смяна с нов. В най-лошия случай ще го пренавиеш. В по-добрия случай ще е диоден блок, а в най-добрия - реле-регулатор. Едно време при старите коли имаше и хлабав ремък, ама те сега вече почти всички са с автоматични обтегачи.
Kirilpm - специалист
Леле ти си се приготвил за най-лошото.Намери уред и измери напрежението на празен ход с пуснати къси,провери клемите на акумулатора и самия акумулатор.Алтернаторите се ремонтират и колектор се сменя и диоден блок и реле регулатор абе каквото ти душа иска,не се изхвърля директно в кофата.
nikolov333 - майстор
Ааа, не..просто се ориентирам в цените като ще ходя по майстори :-D
pipilica - майстор
Май никой не спомена да провери четките и кофти клеми по трасето.
koveslav - майстор
Ето ти ориентация за цените.Реле-регулатор-между 48 и 75лв в зависимост от производството,диоден блок между 40 и 55лв,четкодържател с четки(отделя се,разглобява се от реле-регулатора)- около 20лв.Добре е при отварянето да се смени и семеринга на помпата 15,8X30X7,защото в нея се намира плъзгащия заден лагер на алтернатора(няма заден съчмен лагер в капака на алтернатора,лагеруването е на плъзгащ лагер в помпата,копирано е от старо Денсо),който се маже под налягане от системата на двигателя.Този семеринг е 2-5лв на различните места.Статора се предлага на 95лв.
Частите ги има в анличност по веригите предлагащи части за стартери и алтернатори,цените са действителни и са от сайтовете на вносителите.Комплект алтернатор неоригинално производство или рециклаж се търгува на около 400-500лв в различните вериги.

Прикачен файл

237688.jpg
237688.jpg (41.29 KиБ) Видяна 3024 пъти

Прикачен файл

AS9003.png
AS9003.png (68.7 KиБ) Видяна 3024 пъти

Прикачен файл

235599.jpg

Прикачен файл

235522.jpeg
235522.jpeg (2.4 KиБ) Видяна 3024 пъти

Прикачен файл

235198.jpg
235198.jpg (24.13 KиБ) Видяна 3024 пъти
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Тема "Алтернатора не зарежда.." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: