Всички имаме коли, нали ?
nikolovvd, на тебе кво ти дрънка в багажника карайки по видинските аутобани?
Ами нищо не дрънка.
Само взе да се обажда левия шарнир, но само по големите дупки.
Мисля да хвърле едни 1000+ лв. за пълно обслужване на колата - масла, филтри, всички течности (охладителна, спирачна, хидравлична, масло на двигателя и скоростната кутия), пистовия ремък и някой тампон, ако си е тръгнал. Така ще си осигуря колата за следващите 9 години, че вече сме в десетата, а още е на 75 000 км.
Мисля да хвърле едни 1000+ лв.

Ти си луд. За кебапчета пари ще останат ли....?
gogo7777 написа:
Мисля да хвърле едни 1000+ лв.

Ти си луд. За кебапчета пари ще останат ли....?

Може да ги получа като подарък. :-D
Изглежда лудост, но като си направиш сметката, че това са по 100 лв. годишно, не е чак толкова стряскащо.
От друга гледна точка за 9 години съм сменил само 3 крушки - две на габаритите и една на фара и нищо друго.
Сменям само масло и филтри, но като вляза и завъртя ключа, пали от раз, без значение дали е -29 или +40 градуса.
Ще опитам да кача едно клипче, за да видиш как върви CVT ск.кутия с плавно потегляне от място.
http://www.vbox7.com/play:630e8ce880
Тури клипа в тубата. Да видя кво толкова ми се фалиш :lol:
Това като тролейбус ускорява, бе :mrgreen: няма ръчкане на скорости... Няма придърпване... Яко :supz:
Количка за голф. :lol:
Има и 6 скорости, които можеш да сменяш от волана и от скоростния лост.
Ако се бръкне в софтуера може да стане с 7 или 8.
Кеф ти риба, кеф ти паламуд. :-D
Абе, яко си е. Даже я дават, че тази автоматична безстепенна кутия е по- икономична от това да си с ръчни скорости.
Аз съм хвърлил око на Nissan Qashqai, а при тях автоматиците също са от този тип. Гледах предимно с ръчните скорости, но нещо май започвам да се заглеждам вече и по автоматика...
nikolovvd написа: Мисля да хвърле едни 1000+ лв. за пълно обслужване на колата - масла, филтри, всички течности (охладителна, спирачна, хидравлична, масло на двигателя и скоростната кутия), пистовия ремък и някой тампон, ако си е тръгнал. Така ще си осигуря колата за следващите 9 години, че вече сме в десетата, а още е на 75 000 км.

Ако беше помислил малко, щеше да разбереш колко неуместно е да се хвалиш в темата колко пари ще си дал за обслужване. Аз съм си обслужил колата - антифриз, масла, ремъци, шарнири, дискове, накладки, маркучи, фланци, свещи, капачка, палец. Изглежда повече работи от теб съм сменил.
Дори дифтунги, радиатор на парното, радиото, километража, жилото на киломеража съм сменил. :lol:
Мен ме притесняват работите, които не са част от обслужването. И няма значение дали си дал 1000лв или 1193лв за обслужване в тоя ред мисли. Утре може да реши да се скъса едното жило на скоростите и оставаш с твоето цяло високомерие с гол гъз на пътя. И като извикаш пътна помощ, нали се сещаш какво ще направят с тоя гъз... А и това, че си сменил ремък, не означава че не може да се скъса. Аз си купих комплект SKF и не спестих, ама...
Давам ти един пример - оставих ангренажа на колата да го смени майстор. Да, ама не знам какво е затягал, болчето на динамото падна в движение. Светна ми лампата на динамото. Добре, че го видях. Спрях веднага и извадих болче от резервата, завих го с ключето, което имам и тръгнах. Да, ама на моята кола ремъкъ освен динамото върти и водната помпа. Ако неглижираш проблема, след още 2-3 километра ще имаш прегрял двигател и гръмнали маркучи.
Последна промяна от toolegittoquit на вт май 30, 2017 3:21 pm, променено общо 1 път.

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Автомобили”