Всички имаме коли, нали ?
Здравейте! Нуждая се от мнения и съвети от хора, които са карали или карат лизингови автомобили. Можете ли да посъветвате за кои марки предлагат изгодни условия към момента? Ще съм Ви много благодарен за колкото се може повече информация. Към момента нямам претенции за марки, така, че съм отворен за колкото се може повече съвети и мнения. Бюджета е около 30k лева.

ПП: Проучил съм казуса кредит срещу лизинг, следователно Ви моля само за отговори по темата.
ПП2: Имате ли представа кои компании предлагат лизинг без доказване на доход?
plamen6703 - майстор
Моя съвет е да не си хвърляш парите на вятъра за нова кола на лизинг! Казвам го от опит като човек, който е утъпкал пътя, по който искаш да се запътиш :wink:
Имаш сметка да си вземеш автомобил върнат от лизинг, в момента карам такъв автомобил "Тойота" и повече не бих си купил нов автомобил на лизинг! Претенции за марки винаги е добре да имаш, представи си "Рено" на лизинг, това е някакъв кошмар :cool: :partyman:
lyubohar - майстор
Имам Пежо 307SW купено на 2 годишен лизинг от Франс ауто.
Имах ги парите,но предпочетох да не ги давам накуп.
Уж безлихвен,но ако я бях платил веднага имаше 8% намаление.
При останалите марки,които ме интересуваха
искаха бележка от работодател,че заплатата ми е по висока от работодателя. :?
Други пък искаха ипотека на жилище.
Единствено в Пежо нищо не искаха.Даже ми дадоха двата комплекта ключове.
И не съжалявам за избора ми.
Но това беше 2004г.
Сега може да са други условията.
Има една подробност,че докато си на лизинг си длъжен винаги да ползваш техния сервиз,
което винаги оскъпява поддръжката.
Успех и да се похвалиш.
Свестен автомобил върнат от лизинг почва от 40 хиляди нагоре.
Проверено от децата ми.
Нали знаете като питали Форд коя е най добрата кола какво отговорил-новата.
Chefo77 - майстор
съб авг 18, 2018 8:02 pmlyubohar написа:
Нали знаете като питали Форд коя е най добрата кола какво отговорил-новата.
Като знаеш колко са "хубави" старите Фордове - абсолютно логично е най-хубавата да е новата. Всъщност най-хубавата, е служебната.
Подкрепям Пламен за върнатата от лизинг кола. Да, не си първият, който е пърдял по седалките, не можеш да избираш всички екстри, но по сервизните документи можеш да прецениш какъв е риска. Разликата в цените е сериозна.
Приятел преди година по мой съвет си взе Киа Оптима на 3 години (гаранция - 7), на цена малко над 1/2 от тази на нова.
Баща ми има много за разказване за нови автомобили, които по-добре да не бяха произвеждани. А като се има предвид, че в сервизите се оправдават с простотии (на последната нова машина при ТРЕТАТА смяна на компресора на климатика В ГАРАНЦИЯ, го обвинили, че много го бил ползвал) :lol: :lol: :lol:
muhala - специалист
Купуваш чисто нова кола на лизинг, тоест нямаш парите да я купиш, следователно не е за теб. Купу си това, закоето ВЕЧЕ имаш готова пара. В противен случай ставаш ставаш още по-закъсал. Няма да коментирам липсата ти на избор от към марка и модел.
naB4o - специалист
В цял всят всички са закъсали значи. Навсякъде карат ново на лизинг, скъсват му ламарините за 3-4 години, и после го командироват в България на 30К км, а то е на над 300К. И после пак взимат ново и продължават с вноската от 100-300 €/$/£ според класовете автомобили. Преди 10 години бяха такива рекламите в САЩ отскоро са и тук такива. Най-малко обезценяващата се кола след магазинната и продажба е може би Дачията, докато при всички други отиваш едни -30-40% надолу. Ако минат 4-5 години съвсем става друга картинката. А за това каква кола да е, ти си решаваш, нито насока нито нищо, само Нова до 30К.
nikolov333 - майстор
Е и аз карам 10 годишен джип, който беше купен на лизинг въпреки, че можех да го платя наведнъж, но се подведох по същата логика с "целия свят". Лизинга в чужбина е с доста различни условия от Българския.. Тука съм карал и нова Тойота на лизинг. При двата лизинга, които съм правил, големия разход беше, като дойде време за каското, понеже не даваха разсрочени схеми и като те изгърмят с 3-4 хилки зимъска или в ранна пролет, при вноски от 550 до 750 всеки месец и то когато съм платил 40-50% в началото на лизинга, на моменти е кофти, особено, ако имаш други разходи. Даже днеска ходих да гледам в Тойота Пловдив, обратно изкупуваните и съм напълно съгласен с plаmen6703, още повече, ще днес имаш приходи и спестявания, ама утре я банката, я лизингополучателя..
zz_stefanov - майстор
Аз понеже съм по нискобюджетен, реших да проуча условията за лизинг при съответните автомобили.
Огледах Дачиите (няма смисъл тук да коментираме, що за стока коли са) и попаднах на същата схема: високо каско, задължително обслужване при продавача, бързо обезценяване на возилото след покупката.
Та като гледам бюджета (30К) на автора на темата - по добре недей :)
На мнението на Пламен и Николов съм .
Благодаря за предложенията! Звучи доста атрактивна възможността за кола върната от лизинг. Дочух обаче, че някои автокъщи си позволяват да пипат километрите. Някакви конкретни предложения имате ли за коректни дилъри / автокъщи, които да проверя?
Kumay - майстор
нед авг 19, 2018 10:14 amzz_stefanov написа:
... и попаднах на същата схема: високо каско, задължително обслужване при продавача...
И при гражданската не можеш да избираш застраховател и получаваш едни 30-40 % по-скъпа полица! Това е по договор!

Тема "Нова кола на лизинг?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: