Всички имаме коли, нали ?
Здравейте! Аз съм нова в шофирането и затова търся евтин, икономичен автомобил, най-вече с евтина поддръжка, при който не се появяват значителни проблеми. Спряла съм се на няколко варианта:
1. VW Polo 1.4 ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН. Мощност 75к.с. от 2001 година. Тук това, което ме притеснява е дали мощността е достатъчно голяма и дали тя прави проблем.
2. Nissan Almera 1.8, 116к.с. от 2002 година с газова уредба
3. Модели на Рено, като например Renault Clio 1.4 16v с газова уредба, 98к.с. от 2002 година. Тук ме притеснява, че по форумите почти не съм видяла добро мнение за Рено
4. Също вариант е и Peugeot 206 1.6 16V от 2003 година с газов инжекцион. Но тук също ме притеснява, че мненията по форумите не са добри
5. Ford Mondeo 1.8 110к.с. от 2002 година с газова уредба
6. Hyundai Elantra 90к.с. от 2001 година с газов инжекцион
7. Ford Focus 1.6 газов инжекцион от 2001 година
8. Citroen Xsara Picasso 1.6 от 2002 година с газова уредба
9. Mazda 6 1.8 от 2003 година с газова уредба
Ако някой се сеща за друга марка и модел, който е на цена около 2000лв с газова уредба или газов инжекцион, моля нека да сподели мнение и за него. Знам, че за тази цена, вероятно е почти невъзможно да намеря читав автомобил, но ако издържи 3-4 години, без да прави сериозни проблеми ще съм много доволна. Мненията на хора, които имат или са имали някои от автомобилите ще са ми изключително полезни! Благодаря Ви предварително!
Кики - специалист
№4 и №8 са с еднакви мотори, усещането и возията обаче ще са мноооого различни. Моя препоръка между тези двете Ситроен C3 или C4 със същия мотор.
Този мотор носи много добре газова уредба, въпросът е че за тези пари и с монтирана газова уредба ще купиш някоя побъркана от каране щайга, не е изключено да попаднеш на добър екземпляр но ще е нужно доста обикаляне с доверен и разбиращ човек както и голяма доза късмет.
Успех!!
resistbody - специалист
2
Единствените проблеми на модела са бобини и дебитомер...
MamaMy - майстор
Купува се най-запазената. Въобще не се гледа и вярва на километража. Преди да се плати задължително на сервиз за оглед. Ако дори и нещо дребно не ти допадне се отказвай веднага. После очите ти все там ще бъдат. Ако цвета не пасва на нито един тоалет също не я купувай. Тоалетите станаха по-скъпи от автомобилите. Гледай колко гориво има в резервара. Ако са ти оставили само на резерва значи с всичко са постъпили така. Дори и с такси и дребни ремонти. Внимавай и с гумите. Все пак са 1/4 от цената на целия автомобил. Гледай да е с 4 еднакви джанти. По възможност и гумите да са еднакви и хубави. Провери за резервна гума, крик, инструменти. Ако липсват историята е същата като с горивото. Последно е радиото. На запад нямаше кола без някакво радио. Ако е свалено веднага я прескачаш. Не е ясно какво още са приватизирали. :)
nikolson - майстор
Към написаното от МамаМУ:
Това ти е първа кола. Ще се учиш на нея. След 3-4 год. ще е тотал щета. Затова се насочи към по-разпространени модели, с по-евтини части. Каквото и да правиш, ще пропускаш "сигнали" за необходими ремонти.
MIRO_073 - майстор
Хаха. Разсмя ме. Най-евтина поддръжка има N3. Карам Рено Сценик от 14 години. Вече е на 22. Преди това карах Поло. Няма такива удобства и возия за по-ниска цена. Не като немските - каручки. Мисля, че ще се влюбиш в Клиото.
П.С. Аааааа... и кола се купува със сърце. Трябва като я видиш, седнеш в нея и огледаш да кажеш "Това е моята кола"
Antonii - специалист
Ако търсите автомобил с евтина поддръжка, то забравете за Японските марки.
Особено, ако става въпрос за начинаещ водач и се очакват евентуални щети от леки стълкновения.
Chefo77 - майстор
И аз съм за Клиото.
Форд - тцъ, Мазда обича ръждата, Елантра е екзотика. И изобщо не виждам защо му е на нов водач автомобил над 100 коня ... само да му плаща данъка. :(
Съветите на МамаМу са си много правилни!
dedostojko - напреднал
вт юли 14, 2020 10:09 pmMamaMy написа:
Купува се най-запазената. Въобще не се гледа и вярва на километража. Преди да се плати задължително на сервиз за оглед. Ако дори и нещо дребно не ти допадне се отказвай веднага. После очите ти все там ще бъдат. Ако цвета не пасва на нито един тоалет също не я купувай. Тоалетите станаха по-скъпи от автомобилите. Гледай колко гориво има в резервара. Ако са ти оставили само на резерва значи с всичко са постъпили така. Дори и с такси и дребни ремонти. Внимавай и с гумите. Все пак са 1/4 от цената на целия автомобил. Гледай да е с 4 еднакви джанти. По възможност и гумите да са еднакви и хубави. Провери за резервна гума, крик, инструменти. Ако липсват историята е същата като с горивото. Последно е радиото. На запад нямаше кола без някакво радио. Ако е свалено веднага я прескачаш. Не е ясно какво още са приватизирали. :)
Какъв сервиз за 20 годишна кола под 2000 лв :-D То ще е истинско чудо ако всичко е наред
Гумите поне 90% карат с втора употреба, а пък 99% гледам карат цяла година със зимните ..........

Кола се избира като се огледа външния вид че да не е те е срам като се возиш. Покараш я да чуеш че нищо не тропа и се молиш на Господ двигателя да е наред да изкара по-дълго. Ходенето до сервиз ако не е твой личен приятел е сбълък с дебел и мазен тъпунгер който ще ти обясни колко си тъп ще ти вземе парите, а думите му са фърляне на боб.......

Преди месец сложих едно пунто 2003 година в мобилето за 1400 лв - всичко платено, винетка за до догодина и т.н. Поддържано е в един голям сервиз в София и всичко му е наред. Всеки ден се кара и минава по 50 -60 км дизел - 100 пъти по добро от газов бокук. Досега се обадиха 3 ма човека като 2ма от тях ме питат с документите дали всичко е наред..... та се чудя дали да не го сложа на 2400 лв че нещо на тая цена хората им изглежда съмнително. Ние го караме от 2014 година и навъртяхме 90 000км на него.......

Тема "Кой автомобил да избера?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: