Всички имаме коли, нали ?
emil_v r - майстор
Пиша в тази тема не защото съм дивак :wink: , а за да не отварям нова . Изкарах колата по работа , и викам я да се попързалям малко с учебна цел . На тия години нема много удоволствия . Въртях се цял час на полигона ,и схванах дрифтинга с ръчна . По късно вече в града спрях пред един приятел с 180гр. завъртане и човекът беше мн. положително впечатлен ! Смисълът според мен е , че при случайно плъзгане ще реагираш по- адекватно. Въпросът ми е владее ли някой въртене без ръчна ,и как става?
hygro - майстор
Връщаш ме в а ония години, когато още не ми трябваше самобръсначка и вместо на одеколон, миришех на бензин :)

Трябва все пак двигателят ти да не е съвсем анемичен. Ако нямаш самоблокиращ се диференциал е по-трудничко и не всеки път става както го искаш. Абе иска си инвестиция на време и пари и хич не вярвам, че на тези години ще вземеш да майсториш по диференциала си, за да впечатляваш тинейджърите :lol:

Чукваш волана отривисто и кратко в противоположна на завоя посока и след реакцията на колата даваш рязко по посока на завоя.

Ако си с предно предаване, едновременно пълна газ и натиск на спирачката с левия крак до блокиране на задните. С ABS не става. При задно предаване само рязко подаване на газ. Газта отнемаш наполовина след като си завъртял на около 90 градуса и почваш плавно да изправяш волана.

Ако не искаш само да се завърташ на място, а да се движиш по дъга с дрифтинг, предното предаване не става. А двигателят е добре да е поне към 150 магарета. При сняг и по-малко магарета също могат да се справят.

Ако си с четворно предаване и достатъчно мощен двигател кефът е неописуем. Трябва ти пресен сняг. Тръгваш с около 25km/h. Ляв волан и газ до хлъзване, докато почти се завъртял на 180 градуса. Рязко десен волан, задна и газ, докато почти си отново напред. Ляв и първа и повтаряш всичко в доста бърз ритъм... При работата с волана и газта внимаваш вектора на движението да съвпада с пътя. Разбира се, скоростната кутия трябва да има перфектни синхронизатори, воланът да е със серво и да си достатъчно чевръст в ръцете. Не те съветвам да го изпробваш на улицата, но след няколко часа тренировки ще можеш да обикаляш стадион, въртейки непрекъснато колата около оста й.

Тази инфантилна краста ме беше споходила за последно преди 15-тина години, и обикалях като пумпал паркинга пред Академик, докато снежния прах не запуши радиатора на бавареца и не му кипна водата. А сега световъртеж ме хваща само като си помисля за такива игри :?
marto - специалист
шпер + задно предаване = :prayer: = БМВ :-D
emil_v r - майстор
Със задно предаване и с БМВ , и ако е служебно всички можем . Въпросът беше - да не се скапва колата , с предно пр. и да е безопасно . Аз съм го измислил като се пързаляш на лед и утъпкан сняг , и на втора и с ръчна . Научих се да следвам траектория +/

- 50 см. За съжаление доста рядко карам .
spanian - напреднал
Дрифт-а е най-лесен с прецакана ръчна без зъбци .Другото е с двигателна (спирачка ) и газ при задно предаване ... При предното се ползва пипане на спирачката и пак газ .Но според мене е до познаване на характеристиките на автомобила .Не си прави експерименти .Или ако ги правиш да е някаде на широко без популация от хора.

Тема "Дрифтинг" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: