От мобилни телефони до цифрови камери
kalin3000 - помощник
Малко развитие по темата,днес колата започна пак да "танцува" викам айдееее,отиде си самоделката,вдигам капака е да, ама не....
Заминала си тази, която взех назаем за временно ползване,сцепила се "наща" и чао,а дори не съм ги стягал, всичките са на "ръка" с коркови подложки. На всичкото отгоре, въпросната бобина си я беше купил приятел ,като резервна и е на не повече от 1500 километра,преди това, само се е возела в багажника.....

http://kalin3000.snimka.bg/hobby/indukc ... си....беше чисто нова,не знам вече,какво да си мисля. :evil:
Тук леко си го "изкарах" на нея:
http://kalin3000.snimka.bg/hobby/indukc ... 6.20880472 :x

Отделих каквото ми трябваше от нея,че мисля още една самоделка да се "роди" . Обаче,проблема си остава....защо горят !? А тази е купувана, не е заводска, но е уж "Беру" или е Беру ама 8-мо качество....ебаси смотаната работа.
stefan_gb - специалист
На тази установили какъв е проблема преди да усети яроста ти ?
Не си единствен с подобни проблеми ....
Тази тема видя ли я в vw форума макар че бобините са други , видях че си показал самоделката и там.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=161466
http://www.s-cars.org/postnuke/download ... ctions.pdf

Междодругото измервал ли си токовете и напреженията през първичната намотка на бобината? Там се отказаха маи да установят проблема ....
kalin3000 - помощник
Мда и там и в ауди форума,но онзи тип форуми рядко вършат работа за решаване на даден проблем.....във форума я постнах повече за идеята, да се види че българина може и това... :) Ами не,не успях да я "изследвам" така се бях ядосал....но факт че като я взех назаем я тествах в нас на адаптор,наред с другите и даваше искра като самоделката, но не и като оригиналните,което ме навежда на мисълта че може би си е била кьопава още в началото. До сега винаги им гори или вторичната,прекъсва "юнашката"с голямо черно петно и стопено или диода...но първичните на всичките до момента са били здрави. А иначе с комутатора няма проблем,"думкат" бобини на поразия ама хич не му "пука"....работи си,преди съм ги откачал една по една бобините по време на работа...да видя коя не работи,и пак не е имало проблем с комутатора а първичната (но той си е и с дебел проводник 0,83 докато на вторичната 0.03 като паяжинка е)



Мислех за свещите да товарят ,но са сравнително нови иридиеви ,на 40 000 а им дават 100 000 пробег,но и на вид са добре,чисти са ,премерих им и междуелектродните разстояния ....на 0,8 ги направих за да не товарят толкова бобините,(заводско мисля 0,85 или 0.90бяха)

сега видях линковете,ами според мен е абсолютно безмислено да минавам на вариант "без общ комутатор" практически няма разлика дали ще има един общ четири-"канален" комутатор, или във всяка бобина ще има отделно "едноканален" комутатор,няма разлика в силата на искрите,а отделно бобините с вграден комутатор са още по-скъпи и пак си думкат.
bip - специалист
Как мога да разбера дали комутатора от развалена бобина работи?
Искам да сложа само бобина на стария комутатор, както е направено в тази тема: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 6#p1596316 но преди да купя бобината трябва да знам дали комутатора е здрав.
Изображение
Ники274 - специалист
Като гледам колко чаши има на снимката,явно много пиене е отишло докато стане схемата : )

Тема "Индукционна бобина-какъв би могъл да е диода в нея?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: