От каквото поне аз съм виждал, заводските модули за управление на стъкла, огледала и др. подобни, изключват при повишен товар, респективно ток през мотора, а не ползват крайни изключватели, което е сложно и не много надеждно.
Например ако стъклото е замръзнало, електрониката се изключва от товара, вместо да напъне и да изпокъса въженца или да счупи захващането на стъклото към механизма. Такова управление ти трябва, било готов модул от кола от същата или друга марка, било като самостоятелна изработка.
В този случай времето не е критично и всичко може да се управлява само по команда от алармата.
Друг е въпросът, че механизмите на огледалата е възможно да имат обратна връзка, т.е. са серво механизми и при подаване на контакт връщат огледалата в зададеното нормално положение, но различно от крайно отворено.
Ако механизмът само движи от едно крайно положение до друго, писаното по-горе от мен е осъществимо. Но освен реверсирането на моторите, което може да се направи било с реле, било с мостова транзисторна схема, трябва задължително да се следи токът и да има възможност за настройка на прага на изключване.
П.С. Джони е прав, че е възможно и да си обръщат сами комутацията, като едното е главно, а другото - подчинено. Просто трябва да се знае как е направено на конкретните огледала.
Например ако стъклото е замръзнало, електрониката се изключва от товара, вместо да напъне и да изпокъса въженца или да счупи захващането на стъклото към механизма. Такова управление ти трябва, било готов модул от кола от същата или друга марка, било като самостоятелна изработка.
В този случай времето не е критично и всичко може да се управлява само по команда от алармата.
Друг е въпросът, че механизмите на огледалата е възможно да имат обратна връзка, т.е. са серво механизми и при подаване на контакт връщат огледалата в зададеното нормално положение, но различно от крайно отворено.
Ако механизмът само движи от едно крайно положение до друго, писаното по-горе от мен е осъществимо. Но освен реверсирането на моторите, което може да се направи било с реле, било с мостова транзисторна схема, трябва задължително да се следи токът и да има възможност за настройка на прага на изключване.
П.С. Джони е прав, че е възможно и да си обръщат сами комутацията, като едното е главно, а другото - подчинено. Просто трябва да се знае как е направено на конкретните огледала.