От мобилни телефони до цифрови камери
hidrazin - майстор
koritarovson написа:
ne preminawa na220v,dave i polowin`as.Samo пищи
Нищо не се разбира. Какво каза?
:partyman:
pipilica - майстор
Явно нещо има скапано по частта дето мери мрежовото и като не е в норма минава на батерия. Пробвай да проследиш какво има там. Ако го вържеш към комп софтуера към UPS-а дали няма да ти подскаже нещо. А ти мерили колко са волтовете в контакта. Поне да имаше схема а то няма, така е доста трудна диагностиката.
nikolovvd - майстор
pipilica написа:
Провери кабела и дали има ток на клемата отвътре...
Обикновено куплунга, който виждаш отвън за захранване с 220V представлява една кутийка с филтър. Възможно е да е прекъснало нещо вътре във филтъра. Затова колегата ти е писал да провериш има ли захранващо напрежение на клемата вътре в UPS-а.
благодаря на всички.Не знам какво да правя с това упс.Всичко изглежда наред.Няма и най-малък намек за издут кондензатор.захранване на платката влиза/220в/.По самата платка всичко е наред,Просто си мисли че няма напрежение и веднага прехвърля на акомулатор.Направих и експеримент с акомулатора от колата щото неговия падна .Помпата си върти и на изхода си излиза 220в.Даже и като го откачих ,явно неговия се зареди малко и помпата поработи малко.Поне някаква схема да имаше!? А точно сега не ми се дават пари за нов.А и гаранцията му изтече малко преди да установя,че има проблем.Абе жив карък.Не знам.Ще чакам съвети и пак благодаря
Subsa - специалист
Сега си намери захранване 13,8V с 50W по-мощно от помпата и го вържи директно на акумулатора, ще използваш само инвертора вътре.
Дай снимки на платките и въобще където може да снимаш.
pipilica - майстор
Тая идея е добра само не се знае дали трафа е проектиран за продължителна работа.
Каза че неговия акъмолатор е свършил значи и не зарежда. Дай снимки с голяма резолюция и на фокус да видим какво има след куплунга за 220 волта, обикновенно слагат разни филтри и защити. Значи на изключен от контакта уред мериш съпротивлението от едната клема на щепсела до трафа който е за зареждане на вътрешния акумолатор после пак така с другата клема, трябва да е почти 0 ома. Ако няма верига почваш да търсиш къде се губи. Тоя траф трябва да е непрекъснато захранен ако имаш 220 волта на щепсела.
nikolovvd - майстор
Я опитай да обърнеш фаза и нула! Имам един UPS, който не иска да работи на 220V, ако нулата и фазата не са си на местата.
mityom - специалист
Темата е стара, но все пак,проблема е в 1 малък кондензатор 100uF/35v сменяш и тръгва от раз
mityom написа:
Темата е стара, но все пак,проблема е в 1 малък кондензатор 100uF/35v сменяш и тръгва от раз
Оправих си моя по този метод. Благодарности :)

п.с. Кондензатора се намира до релетата в края на платката и предполагам се е нагрявал от елементите до него и за това е изсъхнал.
niiksan - напреднал
Ако се нахлузи в/у тоз елемент радиатор дали ще даде ефект? :?

Тема "проблем с UPS" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: